Ik hoor het jaquote:Op vrijdag 5 mei 2006 13:22 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
En ja, ik kan overtuigend binnenkomen
Ik ben het met je eens....quote:
NIet waarquote:
in de tropen is het nog veel lekkerder.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 14:08 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
NIet waar
Douchen is heerlijk met dit weer![]()
Ja, daar ging ik ook minimaal 2 keer per dagquote:Op vrijdag 5 mei 2006 14:11 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
in de tropen is het nog veel lekkerder.
En je hoeft je ook niet druk te maken dat je het koud hebt na het douchen. Ik loop dan altijd mijn achtererfje op..quote:Op vrijdag 5 mei 2006 14:13 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ja, daar ging ik ook minimaal 2 keer per dag
Nee, die kans is daar niet echt groot neequote:Op vrijdag 5 mei 2006 14:14 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
En je hoeft je ook niet druk te maken dat je het koud hebt na het douchen. Ik loop dan altijd mijn achtererfje op..
de hele dag douchen is ook weer zoquote:Op vrijdag 5 mei 2006 14:08 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
NIet waar
Douchen is heerlijk met dit weer![]()
Waar ik ga zitten niet, in de bergen trouwens wel. lijkt wel Nederland daaro.. Het kan er 's nachts zelfs vriezenquote:Op vrijdag 5 mei 2006 14:17 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nee, die kans is daar niet echt groot nee
Das weer jammer dan. Naar het zwembad toe anders?quote:
Lekker toch. Snachts is het nou net niet lekker die warmtequote:Op vrijdag 5 mei 2006 14:20 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Waar ik ga zitten niet, in de bergen trouwens wel. lijkt wel Nederland daaro.. Het kan er 's nachts zelfs vriezen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |