Alleen als je lief kan spelenquote:Op donderdag 4 mei 2006 23:35 schreef marcb1974 het volgende:
Oeh, ik mag weer in een nieuw topic posten
Toch![]()
Lalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalallalalalalalalalalalalalalalalalalalalalaquote:
muil houwe en scriptie schrijven jijquote:Op vrijdag 5 mei 2006 00:05 schreef Jaguarized het volgende:
Kan ook komen doordat ik al 25 uur wakker ben.
Hup naar bed jij.quote:
Ga je bed dan eens inquote:Op vrijdag 5 mei 2006 00:05 schreef Jaguarized het volgende:
Kan ook komen doordat ik al 25 uur wakker ben.
Dat gaat nog niet, ik moet nog ongeveer 1000 woorden schrijven en dan de boel uitprinten en inleveren. Het is hier nu 10.10 en om 11.30 heb ik een afspraak met iemand. Dat moet niet langer duren dan 10 minuten. Vervolgens de boel afmaken (als ik het dan nog niet af heb) en inleveren.quote:
En verwacht je optijd klaar te zijn?quote:Op vrijdag 5 mei 2006 00:10 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Dat gaat nog niet, ik moet nog ongeveer 1000 woorden schrijven en dan de boel uitprinten en inleveren. Het is hier nu 10.10 en om 11.30 heb ik een afspraak met iemand. Dat moet niet langer duren dan 10 minuten. Vervolgens de boel afmaken (als ik het dan nog niet af heb) en inleveren.
Goed zo, doe je dus nog wat nuttigs ook daarquote:
Ik heb nog zes uur.quote:
Betekent "resolves" in deze context "goedkeurt"?quote:In accord with its policies to improve passenger transport, and in particular bus priority measures in the central city, the Transport Committee resolves:
Hoe bedoel je die?quote:Op vrijdag 5 mei 2006 00:24 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ik wel![]()
Deze dag had ik goed ingepland![]()
Thnx.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 00:26 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
http://www.interglot.com/interglotresult.php
Werkt goed, vanmiddag gekregen hier op fokquote:
Ik heb gewoon de komende drie maanden een 4 daagse werkweek van de overuren.quote:
Das wel weer heel lekker ja. En er is niets mis met een 4daagse werkweek hoor (die heb ik al 5 jaarquote:Op vrijdag 5 mei 2006 00:39 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ik heb gewoon de komende drie maanden een 4 daagse werkweek van de overuren.
En daar is morgen er eentje van!![]()
hoi-doei-hoi-doeiquote:Op vrijdag 5 mei 2006 00:30 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Het lijkt wel of ik het heen en weer heb, en eigenlijk is dat ook zo. Het loopt hier niet helemaal zoals het lopen moet, dus ik kan het nergens vinden. Ik wil me hier bij dus excuseren voor mijn heen-en-weer-gedrag!
Maar ik schrijf wel alle urenquote:Op vrijdag 5 mei 2006 00:42 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Das wel weer heel lekker ja. En er is niets mis met een 4daagse werkweek hoor (die heb ik al 5 jaar)
Ik heb dan gewoon geen uren (lang leven 4 * 9 uur werken),quote:Op vrijdag 5 mei 2006 00:52 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Maar ik schrijf wel alle uren![]()
Normaal vind ik werk veuls te leuk,
Ben ook 5 weken vrij in augik denk dat ik tegen de muren opvlieg van verveling.
Dus mezelf goed bezig houden![]()
Ik ga waarschijnlijk toch op het strand liggen en bij een vriendin werken
reisquote:Op vrijdag 5 mei 2006 00:55 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik heb dan gewoon geen uren (lang leven 4 * 9 uur werken),
5 weken, waarom ga je niet op reis een tijd?
Kan echt lekker zijn hoorquote:
Dat valt ook wel weer mee, maar overdag wil het idd nog wel eens wat drukker zijnquote:Op vrijdag 5 mei 2006 00:55 schreef Steve-O het volgende:
Altijd als ik is kom buurten valt het topic dood![]()
Ik ga nooit in het hoogseizoen op vakantie.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 00:56 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Kan echt lekker zijn hoor
Werken ook, dus waarom doe je dat dan niet?
PLoegendiensten? (of gedeeltelijke)?quote:Op vrijdag 5 mei 2006 00:59 schreef Steve-O het volgende:
Ik werk pas sinds 6 weken fulltime en ik heb weinig moeite met een 40 urige werkweek (nooit verwacht natuurlijk ik heb 20 jaar uit mijn neus gegeten op school en thuisen van de een op de andere dag had ik een fulltime baan )komt mischien ook omdat ik afwisselend werk , deze week werk ik bijvoorbeeld de hele week tot 10 uur in de avond
en volgende week heb ik normale 9/5 tijden .
Emm volgens mij noemen ze dat zo jaquote:Op vrijdag 5 mei 2006 01:00 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
PLoegendiensten? (of gedeeltelijke)?
Wat doe je dan?
En je hebt in augustus verplicht vrij dan?quote:Op vrijdag 5 mei 2006 01:00 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ik ga nooit in het hoogseizoen op vakantie.
Ik haat die druktes overal. Kut toeristen![]()
Dat doen we dus mooi in het najaar, winter en voorjaar
Ik heb een jaar 24 uurs diensten gedaan (mijn eerste baan)quote:Op vrijdag 5 mei 2006 01:02 schreef Steve-O het volgende:
[..]
Emm volgens mij noemen ze dat zo ja, De ene week heb ik een paar late diensten en de 2 weken daarop heb ik gewone dag diensten maar moet ik in het weekend ook werken .
Ik werk bij de Kpn![]()
Je wil niet weten hoeveel uren ik nog heb staanquote:Op vrijdag 5 mei 2006 01:02 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En je hebt in augustus verplicht vrij dan?
Zo niet verplaatsten naar najaar en dan lekker lang gaan ofzo.
Deel uit laten betalen en lekker 3 maanden op vakantie gaanquote:Op vrijdag 5 mei 2006 01:06 schreef Godlike02 het volgende:
Je wil niet weten hoeveel uren ik nog heb staan![]()
Dus maar 5 weken vrij genomen![]()
Hier naar het strand, bij een vriendin werken en lekker de stad in
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |