quote:
Nou Rena, hup. Zhen heeft je nodigquote:Op donderdag 4 mei 2006 23:26 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Kan er niet eerst een fluffer komen? Ik werk zo slecht op een onvoorbewerkte piemel![]()
OMDAT 'IE ZO STINKT?!?!?! WHAhaahAHAHAAHAHAquote:Op donderdag 4 mei 2006 23:28 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Als ik hem in je nek leg, heb jij voor de rest van je leven platvoeten, mafketel.
Oeeeh... sexyquote:Op donderdag 4 mei 2006 23:28 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Als ik hem in je nek leg, heb jij voor de rest van je leven platvoeten, mafketel.
OMG, te ranzig!quote:Op donderdag 4 mei 2006 23:28 schreef Svensational het volgende:
[..]
Nou Rena, hup. Zhen heeft je nodig! NU!!!!
[afbeelding]
Bring it onquote:Op donderdag 4 mei 2006 23:28 schreef Svensational het volgende:
[..]
[afbeelding]
Damn... te ranzig gewoonquote:Op donderdag 4 mei 2006 23:28 schreef Svensational het volgende:
[..]
[afbeelding]
Het gaat over die van mij, doorgewinterde stinkhoer!quote:
Nee. Da's z'n homofiele pleegbroer, Pborens.quote:Op donderdag 4 mei 2006 23:28 schreef Dizer het volgende:
[afbeelding]
Die rechter, is dat niet Pberends?
Dream on. Geile sletquote:Op donderdag 4 mei 2006 23:30 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Het gaat over die van mij, aftandse stinkhoer!
Ja, die spermavlekken van Buup moeten idd nog even schoongemaakt worden...quote:
Dat doet Dizer wel. Geef hem het poetsdoekje!quote:Op donderdag 4 mei 2006 23:31 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, die spermavlekken van Buup moeten idd nog even schoongemaakt worden...
I heb geen poetsdoekje nodigquote:Op donderdag 4 mei 2006 23:31 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Dat doet Dizer wel. Geef hem het poetsdoekje!![]()
quote:Op donderdag 4 mei 2006 23:31 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Dizer, opschieten:quote:Op donderdag 4 mei 2006 23:31 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Maar die spanning is tegelijkertijd razend opwindend!quote:Op donderdag 4 mei 2006 23:35 schreef Svensational het volgende:
Ja, IPV TE ZEIKEN DOE JE WERK NOU EENS.
Ik word zenuwachtig van Bupa.
quote:Op donderdag 4 mei 2006 23:36 schreef Svensational het volgende:
=plaatje van Sven en pberends weg=
Sneller zuigen, Zhen!
OMGquote:Op donderdag 4 mei 2006 23:37 schreef Dizer het volgende:
rena, help eens even... Bupatih komt klaar:
=weg=
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |