Jij vuile fistfucker... je hebt gegoogled op fistfuckquote:
Je kent het plaatje alquote:Op donderdag 4 mei 2006 23:22 schreef Dizer het volgende:
[..]
Jij vuile fistfucker... je hebt gegoogled op fistfuck
De geilheidquote:Op donderdag 4 mei 2006 23:23 schreef Dizer het volgende:
[..]
http://images.google.nl/images?hl=nl&q=fistfuck&sa=N&tab=wi
Denk niet dat Zhen dat zo snel kanquote:Op donderdag 4 mei 2006 23:24 schreef Svensational het volgende:
Ik denk dat Ome Bupatih zometeen stom komt doen hier.. Pijp die gast even snel, Zhen, dan kunnen we het nog wat rekken.
Zuig pik met twee handen,quote:Op donderdag 4 mei 2006 23:24 schreef Svensational het volgende:
Ik denk dat Ome Bupatih zometeen stom komt doen hier.. Pijp die gast even snel, Zhen, dan kunnen we het nog wat rekken.
WTF?! Ik heb nog niet eens zijn sperma uit mijn rechteroor verwijderd!quote:Op donderdag 4 mei 2006 23:24 schreef Svensational het volgende:
Giphart?quote:Op donderdag 4 mei 2006 23:25 schreef Svensational het volgende:
[..]
Zuig pik met twee handen,
veel spuug en geen tanden.
Van wie kwam die?
Dat doe ik welquote:Op donderdag 4 mei 2006 23:25 schreef Zhenar het volgende:
[..]
WTF?! Ik heb nog niet eens zijn sperma uit mijn rechteroor verwijderd!![]()
Kan er niet eerst een fluffer komen? Ik werk zo slecht op een onvoorbewerkte piemelquote:Op donderdag 4 mei 2006 23:25 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dat doe ik wel! Schiet nou maar op
!!!!!!!!!!!
De geilheid is hem teveel gewordenquote:
Je lul is niet hard genoeg buupie...quote:Op donderdag 4 mei 2006 23:26 schreef Bupatih het volgende:
...
You like it, dontcha. Bitch.quote:
Als ik hem in je nek leg, heb jij voor de rest van je leven platvoeten, mafketel.quote:Op donderdag 4 mei 2006 23:27 schreef Dizer het volgende:
[..]
Je lul is niet hard genoeg buupie...
[afbeelding]
Oh nee.. je bent nog te jong... het is maar een klein piemoltje... vandaar
quote:
Nou Rena, hup. Zhen heeft je nodigquote:Op donderdag 4 mei 2006 23:26 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Kan er niet eerst een fluffer komen? Ik werk zo slecht op een onvoorbewerkte piemel![]()
OMDAT 'IE ZO STINKT?!?!?! WHAhaahAHAHAAHAHAquote:Op donderdag 4 mei 2006 23:28 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Als ik hem in je nek leg, heb jij voor de rest van je leven platvoeten, mafketel.
Oeeeh... sexyquote:Op donderdag 4 mei 2006 23:28 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Als ik hem in je nek leg, heb jij voor de rest van je leven platvoeten, mafketel.
OMG, te ranzig!quote:Op donderdag 4 mei 2006 23:28 schreef Svensational het volgende:
[..]
Nou Rena, hup. Zhen heeft je nodig! NU!!!!
[afbeelding]
Bring it onquote:Op donderdag 4 mei 2006 23:28 schreef Svensational het volgende:
[..]
[afbeelding]
Damn... te ranzig gewoonquote:Op donderdag 4 mei 2006 23:28 schreef Svensational het volgende:
[..]
[afbeelding]
Het gaat over die van mij, doorgewinterde stinkhoer!quote:
Nee. Da's z'n homofiele pleegbroer, Pborens.quote:Op donderdag 4 mei 2006 23:28 schreef Dizer het volgende:
[afbeelding]
Die rechter, is dat niet Pberends?
Dream on. Geile sletquote:Op donderdag 4 mei 2006 23:30 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Het gaat over die van mij, aftandse stinkhoer!
Ja, die spermavlekken van Buup moeten idd nog even schoongemaakt worden...quote:
Dat doet Dizer wel. Geef hem het poetsdoekje!quote:Op donderdag 4 mei 2006 23:31 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, die spermavlekken van Buup moeten idd nog even schoongemaakt worden...
I heb geen poetsdoekje nodigquote:Op donderdag 4 mei 2006 23:31 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Dat doet Dizer wel. Geef hem het poetsdoekje!![]()
quote:Op donderdag 4 mei 2006 23:31 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Dizer, opschieten:quote:Op donderdag 4 mei 2006 23:31 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Maar die spanning is tegelijkertijd razend opwindend!quote:Op donderdag 4 mei 2006 23:35 schreef Svensational het volgende:
Ja, IPV TE ZEIKEN DOE JE WERK NOU EENS.
Ik word zenuwachtig van Bupa.
quote:Op donderdag 4 mei 2006 23:36 schreef Svensational het volgende:
=plaatje van Sven en pberends weg=
Sneller zuigen, Zhen!
OMGquote:Op donderdag 4 mei 2006 23:37 schreef Dizer het volgende:
rena, help eens even... Bupatih komt klaar:
=weg=
Ik denk eerder die van twee posts laterquote:Op donderdag 4 mei 2006 23:37 schreef Zhenar het volgende:
[..]De doodsteek van dit topic, vrees ik.
Wat een breezersletquote:Op donderdag 4 mei 2006 23:37 schreef Dizer het volgende:
rena, help eens even... Bupatih komt klaar:
=weg=
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |