Die zijn wel leuk, je hebt ze hier(in Nederland) ook bij de H&Mquote:Op maandag 8 mei 2006 18:41 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
![]()
![]()
Dat zijn net klompen. Noem je dit slippers?
mijne:
[afbeelding]
6 of 7 euro bij de H&M in BarcelonaDe zool is van stro/riet.
Heb ze gisteren gekocht, en ze lopen echt héérlijk! Ondersteunt je voet supergoed! Je betaalt dan ook wat meer maar dan heb je wel een slipper die goed is voor je voetenquote:Op maandag 15 mei 2006 16:42 schreef miki het volgende:
Voor in en om het huis wil ik Adilettes:[afbeelding]
waar gekocht?quote:Op vrijdag 19 mei 2006 12:00 schreef DrunkenMuncky het volgende:
[afbeelding]
Deze.. kleur is donkerbruin.. Kostte ook wat: 40,-... maar ze lopen heerlijk!
![]()
Inderdaad, als ze nu even mooie slippers maakte met een bieropener had ik ze graag gehaald. Gewoon een simpele teenslippe, deze zijn lelijk.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 17:37 schreef karoltje het volgende:
Als daar geen flesopener in zat had 75% m niet gekocht denk ik.
Sorry, ik kocht ze zonder dat ik wist dat er een flesopener onder zat.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 17:37 schreef karoltje het volgende:
Als daar geen flesopener in zat had 75% m niet gekocht denk ik.
Invito heeft ze ook.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 02:04 schreef Juninho het volgende:
Waar kan ik die havainas kopen?
Ik heb die adidas nu ongeveer 4 jaar en kreeg afgelopen zomer ineens enorme blaren op m'n voeten omdat de binnenkant boven op je tenen een zachte stof heeft die na verloop van tijd gaat schuren. De stof is namelijk langzaam gaan slijten.quote:Op zondag 21 mei 2006 16:48 schreef Schubbekut het volgende:
Waar zijn deze dan te koop ?
[afbeelding]
Ik twijfel tussen deze en Havaianas , maar deze lopen denk ik beter
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |