Jaquote:Op donderdag 4 mei 2006 23:11 schreef rena het volgende:
[..]
Vieze vuile teringlijer met je beschimmelde verneukte lul![]()
![]()
Ik hou ook van jouIk kan helaas door die ziektes geen kinderen meer krijgen, maar zullen we Sven adopteren
?
Da's waar!quote:Op donderdag 4 mei 2006 23:12 schreef rena het volgende:
[..]
Ach, ik kan het ook niet en kijk eens wat ik jou bijgebracht heb![]()
![]()
Count me...quote:Op donderdag 4 mei 2006 23:13 schreef Svensational het volgende:
Ik ga zo baggeren in ONZ, wie doet er mee?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Friends don't let friends remain beardless...
Klinkt beter dan strijken. I'm in!quote:Op donderdag 4 mei 2006 23:13 schreef Svensational het volgende:
Ik.quote:Op donderdag 4 mei 2006 23:13 schreef Svensational het volgende:
quote:Op donderdag 4 mei 2006 23:13 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Jaen dan slaan we hem net zolang totdat hij gehoorzaam onze bierflesjes openmaakt met zijn inmiddels tot bloedens toe beschadigde tanden
![]()
![]()
Ach, ja, joh!quote:Op donderdag 4 mei 2006 23:10 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Oh, Zhenar!Maak me gek!!!
!!
Oh nee, dat ben ik al, sinds je me elke dag twintig inwendige stokslagen gaf!
quote:
quote:Op donderdag 4 mei 2006 23:14 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ach, ja, joh!Negeer me maar weer.
De eerste de beste aftandse stinkhoer komt binnenvallen met haar vieze smegma-praatjes en meneer is me al weer vergeten!.
Moet ik je leeggeprikte endeldarm eruit trekken ofzo?quote:
Ik ben me al aan het aftrekken op jouw posts, is dat dan niet erkenning genoeg?!quote:Op donderdag 4 mei 2006 23:14 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ach, ja, joh!Negeer me maar weer.
De eerste de beste aftandse stinkhoer komt binnenvallen met haar vieze smegma-praatjes en meneer is me al weer vergeten!.
Lekkerquote:Op donderdag 4 mei 2006 23:16 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Moet ik je leeggeprikte endeldarm eruit trekken ofzo?
Ga toch met een breinaald in je oogbal prikken.
Mits het gebeurt op die ene foto waar ik in mijn blauwe konijnenpak een pak Fristi rectaal inbreng.quote:Op donderdag 4 mei 2006 23:16 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik ben me al aan het aftrekken op jouw posts, is dat dan niet erkenning genoeg?!![]()
![]()
![]()
Ben je jezelf in de tussentijd ook anaal aan het bevredigen door middel van een twintigtal kaarsenquote:Op donderdag 4 mei 2006 23:16 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik ben me al aan het aftrekken op jouw posts, is dat dan niet erkenning genoeg?!![]()
![]()
![]()
Vooral de manier waarop je je wijsvinger parmantig op je lip hebt geplaatst en zo schattig betrapt in de camera kijktquote:Op donderdag 4 mei 2006 23:17 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Mits het gebeurt op die ene foto waar ik in mijn blauwe konijnenpak een pak Fristi rectaal inbreng.
quote:Op donderdag 4 mei 2006 23:17 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ben je jezelf in de tussentijd ook anaal aan het bevredigen door middel van een twintigtal kaarsen?
Ja, gek.quote:Op donderdag 4 mei 2006 23:18 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Vooral de manier waarop je je wijsvinger parmantig op je lip hebt geplaatst en zo schattig betrapt in de camera kijkt![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 4 mei 2006 23:18 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Vooral de manier waarop je je wijsvinger parmantig op je lip hebt geplaatst en zo schattig betrapt in de camera kijkt![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |