Ooit aan gedacht dat jij misschien de rare bent AE??quote:Op donderdag 4 mei 2006 23:22 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Ja dat wist ik wel, ik woon ook in Braboland.
en blijf het een raar woord vinden
Wel een goede ruil eigenlijk he??quote:Op vrijdag 5 mei 2006 08:12 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Jawel, maar we hebben Anne ervoor teruggekregen.
Ik vind een zeer klein deel wel aardig..., en dat was het dan voor wat betreft mijn Appelwaardering...quote:Op vrijdag 5 mei 2006 08:17 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ik vind het werk van Appel niet onaardig, hoor.
Mijn ligstoel ligt wel erg lekker.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 09:40 schreef Tha_Erik het volgende:
Het ziet ernaar uit dat het wederom een lekkere dag wordt.
Ja, heel leuks.... Moet zo gaan werken tot 9 uurquote:Op vrijdag 5 mei 2006 09:40 schreef Lienekien het volgende:
Nog wat leuks te doen in Rotterdam op bevrijdingsdag?
Ik zie het... vanachter mijn werkplek... als het na 16:00 uur ook nog maar lekker is dan!quote:Op vrijdag 5 mei 2006 09:40 schreef Tha_Erik het volgende:
Het ziet ernaar uit dat het wederom een lekkere dag wordt.
Vast wel!quote:Op vrijdag 5 mei 2006 09:41 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik zie het... vanachter mijn werkplek... als het na 16:00 uur ook nog maar lekker is dan!
Ik heb nog even naar de sterren liggen kijken, maar vond vooral het af en aan vliegende vleermuisje erg leuk.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 09:43 schreef Tha_Erik het volgende:
Gisteren was het tot in de avond lekker zwoel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |