Robin Hobbquote:Op donderdag 4 mei 2006 23:51 schreef muhammad_ali het volgende:
Voor mijn "literaire kost" lees ik graag engelse fantasy boeken. En als zijnde kunst moet ik zoals ik al zeg nog iets tegenkomen waarin ik opga.
Mond houden over fantasy, dat is gewoon tof.quote:
Net zo tof als Eindhoven zeker?quote:Op donderdag 4 mei 2006 23:55 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Mond houden over fantasy, dat is gewoon tof.
Omdat jij het niet leuk vindt betekent het niet dat niemand het leuk vindt.quote:
Dát ontken ik ook niet.quote:Op donderdag 4 mei 2006 23:58 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Omdat jij het niet leuk vindt betekent het niet dat niemand het leuk vindt.
Het is meer de vraag of je die mensen nog serieus kunt nemen.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 00:01 schreef Tha_Erik het volgende:
Gelukkig maar.
Alsof het mij uitmaakt of jíj mij nog serieus neemt.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 00:06 schreef k_man het volgende:
[..]
Het is meer de vraag of je die mensen nog serieus kunt nemen.![]()
Je kunt het iig proberenquote:Op vrijdag 5 mei 2006 00:06 schreef k_man het volgende:
[..]
Het is meer de vraag of je die mensen nog serieus kunt nemen.![]()
Mag ik hier een flauwe grap over maken?quote:Op vrijdag 5 mei 2006 00:07 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Alsof het mij uitmaakt of jíj mij nog serieus neemt..
Ja, al is die niet echt meer grappig omdat die grap te pas en te onpas gemaakt wordt, ik zie ook echt wel dat het een schot voor open doel isquote:
Ik hield me in!quote:Op vrijdag 5 mei 2006 00:14 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, al is die niet echt meer grappig omdat die grap te pas en te onpas gemaakt wordt, ik zie ook echt wel dat het een schot voor open doel is.
Je bewondert mijquote:Op vrijdag 5 mei 2006 00:16 schreef k_man het volgende:
Ik pest je maar een beetje Erik. Ik bewonder je, echt waar.
+1 Relevante vraag.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 00:17 schreef Tha_Erik het volgende:
En waaraan heb ik die eer verdiend?
Leuk en aardig, deze post, maar ik ahd wel een vraagquote:Op vrijdag 5 mei 2006 00:19 schreef k_man het volgende:
Kijk, dat vind ik nou weer fijn. Dat je het een eer vindt door mij bewonderd te worden.
Zo bewonderen we elkaar. Wat een mooi topic is dit toch.
Ooit aan gedacht dat jij misschien de rare bent AE??quote:Op donderdag 4 mei 2006 23:22 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Ja dat wist ik wel, ik woon ook in Braboland.
en blijf het een raar woord vinden
Wel een goede ruil eigenlijk he??quote:Op vrijdag 5 mei 2006 08:12 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Jawel, maar we hebben Anne ervoor teruggekregen.
Ik vind een zeer klein deel wel aardig..., en dat was het dan voor wat betreft mijn Appelwaardering...quote:Op vrijdag 5 mei 2006 08:17 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ik vind het werk van Appel niet onaardig, hoor.
Mijn ligstoel ligt wel erg lekker.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 09:40 schreef Tha_Erik het volgende:
Het ziet ernaar uit dat het wederom een lekkere dag wordt.
Ja, heel leuks.... Moet zo gaan werken tot 9 uurquote:Op vrijdag 5 mei 2006 09:40 schreef Lienekien het volgende:
Nog wat leuks te doen in Rotterdam op bevrijdingsdag?
Ik zie het... vanachter mijn werkplek... als het na 16:00 uur ook nog maar lekker is dan!quote:Op vrijdag 5 mei 2006 09:40 schreef Tha_Erik het volgende:
Het ziet ernaar uit dat het wederom een lekkere dag wordt.
Vast wel!quote:Op vrijdag 5 mei 2006 09:41 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik zie het... vanachter mijn werkplek... als het na 16:00 uur ook nog maar lekker is dan!
Ik heb nog even naar de sterren liggen kijken, maar vond vooral het af en aan vliegende vleermuisje erg leuk.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 09:43 schreef Tha_Erik het volgende:
Gisteren was het tot in de avond lekker zwoel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |