Mijn boek is uit 1614 (een herdruk uit 1949).quote:
Ik denk niet dat Loesje die leeftijd haalt.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 13:08 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Mijn boek is uit 1614 (een herdruk uit 1949).
Pff, zelfdiscipline is niet aan jou besteedquote:Op vrijdag 5 mei 2006 13:31 schreef DaMart het volgende:
[..]
Echt niet! De drang om dat grapje te maken won het van de drang om het niet te doen
Ik was er kapot van toen onze kat doodging zo'n 14 jaar geleden. 's nachts deed ze ineens vreemd. Dus mijn ouders hebben de dierenarts gebeld, en die nam de kat mee. Ze bleek een hersenbloeding te hebben gehad, en mijn ouders hebben haar toen laten inslapen. Tegen mij zeiden ze echter dat de kat uit zichzelf was doodgegaan. Toen ze maanden later de waarheid toch vertelden, was ik best kwaad eigenlijk. Ik vond ze op dat moment kattenmoordenaars.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 13:20 schreef Lienekien het volgende:
Ik lees op de blog van Hanneke Groenteman dat ze vandaag haar doodzieke kat gaat laten inslapen. Ik weet hoe dat voelt.![]()
Waarom denk je dat ik werk en niet Fok!.... uhm... of was het andersomquote:Op vrijdag 5 mei 2006 13:33 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Pff, zelfdiscipline is niet aan jou besteed.
Vreselijk, ontzettend, zeer... makkelijke plant.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 13:31 schreef Tha_Erik het volgende:
Hoezo vreselijk? Doet 'ie het slecht?
OMdat je werk saai is?quote:Op vrijdag 5 mei 2006 13:34 schreef DaMart het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik werk en niet Fok!.... uhm... of was het andersom
Poezenverdriet.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 13:33 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik was er kapot van toen onze kat doodging zo'n 14 jaar geleden. 's nachts deed ze ineens vreemd. Dus mijn ouders hebben de dierenarts gebeld, en die nam de kat mee. Ze bleek een hersenbloeding te hebben gehad, en mijn ouders hebben haar toen laten inslapen. Tegen mij zeiden ze echter dat de kat uit zichzelf was doodgegaan. Toen ze maanden later de waarheid toch vertelden, was ik best kwaad eigenlijk. Ik vond ze op dat moment kattenmoordenaars.
Nog geen jaar later hadden we trouwens 2 nieuwe katten, en die zijn nog steeds stapelgek en springlevend!
Nee hoor, in tegendeel.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |