http://www.home.nl/nieuws(...)04?view=all#reactiesquote:Op maandag 8 mei 2006 11:30 schreef jogy het volgende:
[..]
Och nee he, hebben we nou een liefde in de kiem gesmoord? Sorrie..
Allemaal leuk een aardig, maar waar zijn die tieten nou?quote:Op maandag 8 mei 2006 14:30 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
http://www.home.nl/nieuws(...)04?view=all#reacties
cool man!
Maar ik was net op mierenjacht in huis
Gemist dus...huillie![]()
Als 'even' voorbij is.quote:Op maandag 8 mei 2006 15:15 schreef Maikuuul het volgende:
Ey wanneer kan ik weer topics openen ?
Zodra je TO ban eraf is.quote:Op maandag 8 mei 2006 15:15 schreef Maikuuul het volgende:
Als m'n kleinzoon een baard in de keel krijgt.quote:Op maandag 8 mei 2006 15:15 schreef Maikuuul het volgende:
Tonks ik wil jou ook!!!!!!!!quote:
Die ban heb je niet voor niets, dringt dat besef ook al een beetje door? 9 van de 10 topics -en da's nog een heeeeele vriendelijke schatting- die je opent zijn kut, bagger, dramatisch, irritant, vervelend etc. Of denk je daar niet over na, wat andere mensen van je vinden? Ben je daarom zo eenzaam in het echt?quote:Op maandag 8 mei 2006 15:15 schreef Maikuuul het volgende:
Als ik eenzaam was had ik geen vriendin.quote:Op maandag 8 mei 2006 15:23 schreef Stofje het volgende:
[..]
Die ban heb je niet voor niets, dringt dat besef ook al een beetje door? 9 van de 10 topics -en da's nog een heeeeele vriendelijke schatting- die je opent zijn kut, bagger, dramatisch, irritant, vervelend etc. Of denk je daar niet over na, wat andere mensen van je vinden? Ben je daarom zo eenzaam in het echt?
tss istie echt van 87?quote:Op maandag 8 mei 2006 15:24 schreef Stofje het volgende:
[..]
Goh, tonks die verliefd is via FOK. Dat hebben we nog nooit meegemaakt.
Ga dan terug naar dat ganzefokforum en val ons niet lastigquote:Op maandag 8 mei 2006 15:24 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Als ik eenzaam was had ik geen vriendin.
Mijn topics zijn altijd goed !
Het ganse Fok! forum zegt dat !
Ja, je vriendin...quote:Op maandag 8 mei 2006 15:24 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
quote:Op maandag 8 mei 2006 15:24 schreef Stofje het volgende:
[..]
Als ik zwart ben. Ooit.quote:Op maandag 8 mei 2006 15:15 schreef Maikuuul het volgende:
Jij maakt gave topics maaikulllquote:Op maandag 8 mei 2006 15:24 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
in me blousiequote:Op maandag 8 mei 2006 14:34 schreef NJ het volgende:
[..]
Allemaal leuk een aardig, maar waar zijn die tieten nou?
quote:Op maandag 8 mei 2006 15:24 schreef Stofje het volgende:
[..]
Opruimslotje was niet bedoeld als 'opruiming van het topic', maar als 'opruiming van de ONZ-index'.quote:Op maandag 8 mei 2006 16:44 schreef Biogarde het volgende:
[Vrouwen] Post hier je tepels!
Opruimslotje..
En toen..
Mag ik weer open![]()
Oh, en alvast bedankt, namens Yvonne en de kinderenquote:Op maandag 8 mei 2006 16:44 schreef Biogarde het volgende:
[Vrouwen] Post hier je tepels!
Opruimslotje..
En toen..
Mag ik weer open![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |