dan had je het in iedergeval goed in geschatquote:Op zaterdag 6 mei 2006 13:32 schreef jogy het volgende:
[..]
Dat vooral, zat net met klotsende oksels te twijfelen of er een topic dicht moest en toen was ik alweer te laat.
Vandaar dat Jogy er nu ook is.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 13:37 schreef Stofje het volgende:
Godskoleregodverdetyfus.
Dit topic staat nog niet in MyAt.
Jogy, collega!!!1. Ik ga me even inlezen. Ik heb werkelijk geen idee wat er de laatste dagen gebeurd is. Ik ben een waardeloze schijtmod.
Moet je je eens bedenken wat ik binnenkort allemaal in mijn myAT ga hebbenquote:Op zaterdag 6 mei 2006 15:58 schreef MUUS het volgende:
Ik zo van: "Haha, ga ik steeds dezelfde posts in allerlei ONZ topics posten."
Toen ik zo van: "Godverjume, dan staat er allemaal crap in MyAT."
Ik zo van: ". "
Ik heb in maanden niet zoveel in ONZ gepost.
wil je er over praten?quote:Op zaterdag 6 mei 2006 15:58 schreef MUUS het volgende:
Ik zo van: "Haha, ga ik steeds dezelfde posts in allerlei ONZ topics posten."
Toen ik zo van: "Godverjume, dan staat er allemaal crap in MyAT."
Ik zo van: ". "
Ik heb in maanden niet zoveel in ONZ gepost.
Thanks joog, ik voel me ineens stukken beter!quote:Op zaterdag 6 mei 2006 15:59 schreef jogy het volgende:
[..]
Moet je je eens bedenken wat ik binnenkort allemaal in mijn myAT ga hebben.
Hoiquote:
Ja.quote:
Deed je toch wel.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 17:31 schreef Conflict het volgende:
vet relaxed, nu kan ik weer gaan baggeren!
quote:Op zaterdag 6 mei 2006 17:31 schreef Conflict het volgende:
hoiquote:Op zaterdag 6 mei 2006 17:31 schreef Conflict het volgende:
Jogy is zonder overleg blauw gemaakt. Er gaat in FC vast wel iemand stuiteren en een plekje vrij maken.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 18:54 schreef paarse_paashaas het volgende:
Wie schoppen ze nu uit de crew, nu Jogy weer mod?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |