ik heb vaak topics van niks zien uitbloeien tot pareltjes. dankzij de users. dat wordt op dit moment meteen in de kiem gesmoord door streng opgevoedde mods. zo komt er helemaal jack shit van de grond op dit moment.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 00:06 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ligt het nu echt aan de modjes?
Ik weet alleen dat ik me voor het eerst sinds jaren verveel op FOK! en dat heb ik nog nooit gehad,
het is ingedut.
En weet je,
nu komt er een "leuke "user langs die dit leest en een oh zo leuk topic gaat openenen, geheten, : we gaan rellen"
En dan heb je 6 scheldwoorden, en dat is dan een rel
En het is goddomme ook nog eens te heet om te slapen!
nee geloof het niet, hangt van het modschap af. en come on, het is onz...quote:Op zaterdag 6 mei 2006 00:14 schreef yvonne het volgende:
Klopt, de meest suffe topics die werkelijk briljant werden, maar die groep die daartoe in staat is en was , is die er nog wel?
Zitten we nu niet veel meer opgescheept met bier en bagger roepende users?
Kijk de AT ONZ even door. En dan vooral even naar beneden door scrollen.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 00:15 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
nee geloof het niet, hangt van het modschap af. en come on, het is onz...
ja de users zullen er altijd zijn, ook weer met het juiste modschap.
Ik sluit me hier bij aan en blijf nog ff wakker.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 03:18 schreef jogy het volgende:
Het prefentief sluiten van een potentieel grappig topic is de doodsteek van dit subforum. Geef die dingen een kans, en als blijkt dat het bagger is dan kan het altijd nog dicht..
Jup, tijd om te slapen.
Mwah, valt wel mee hoor.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 07:45 schreef zoalshetis het volgende:
nou ja, ik heb in iedergeval voldaan aan de tt van dit topic![]()
morgen! het is weer heerlijk idd. the early bird catches the worm.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 07:48 schreef yvonne het volgende:
Mogguh, mooi weer, fluitende vogeltjes, katten in het hoge gras, jup, een mooie dag!
Ik denk dat je niet kan zeggen dat de huidige mods dit niet geprobeerd hebben. Inmiddels hebben ze al gezien dat met het open laten van bepaald soort topic van een bepaald soort user, je als het ware het schaap over de dam heen schopt.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 03:18 schreef jogy het volgende:
Het prefentief sluiten van een potentieel grappig topic is de doodsteek van dit subforum. Geef die dingen een kans, en als blijkt dat het bagger is dan kan het altijd nog dicht..
Jup, tijd om te slapen.
ik vond het woordgrapje wel de moeite waard. maar aangezien ik nauwelijks in onz topics open, had ik misschien meer onz op-jargon moeten gebruiken.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 09:54 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ik denk dat je niet kan zeggen dat de huidige mods dit niet geprobeerd hebben. Inmiddels hebben ze al gezien dat met het open laten van bepaald soort topic van een bepaald soort user, je als het ware het schaap over de dam heen schopt.
En een potentieel leuk topic, is al een leuk topic, die zal dus niet op slot gegooid worden.
Het jargon zit er wel in. (teken *hier* .., paint *hier*..)quote:Op zaterdag 6 mei 2006 09:55 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik vond het woordgrapje wel de moeite waard. maar aangezien ik nauwelijks in onz topics open, had ik misschien meer onz op-jargon moeten gebruiken.
Je hebt gelijk, daarom was het vannacht ook tijd voor mij om te gaan slapen.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 09:54 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ik denk dat je niet kan zeggen dat de huidige mods dit niet geprobeerd hebben. Inmiddels hebben ze al gezien dat met het open laten van bepaald soort topic van een bepaald soort user, je als het ware het schaap over de dam heen schopt.
En een potentieel leuk topic, is al een leuk topic, die zal dus niet op slot gegooid worden.
Nog steeds ongesteld?quote:
tegen mij?quote:
Sorrie, moet nog een beetje inkomen met dat soort dingen.quote:
Je bent mod, opletten!quote:Op zaterdag 6 mei 2006 13:10 schreef jogy het volgende:
[..]
Sorrie, moet nog een beetje inkomen met dat soort dingen.
Dat vooral, zat net met klotsende oksels te twijfelen of er een topic dicht moest en toen was ik alweer te laat.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 13:28 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Je bent mod, opletten!
Of moet je daar ook even inkomen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |