Weer hoop!
Vanmorgen de dierenarts gebeld, die wou in de 1e instantie tuurlijk een afspraak maken, maar ik vroeg of ik die medicijnen niet kon komen halen. Scheelt die kat weer stress... in die kattenbench, in de auto, in die praktijk...
De assistente moest dat overleggen of dat kon, dus zou ze de dierenarts terug laten bellen. De dierenarts belde met het bericht dat dat wel kon, maar dan niet in de vorm van een spuit, maar in pillen vorm.
Mijn vriend heeft dat vanmiddag meteen gehaald (8 euro voor 10 pillen, max 2 per dag). Als ze op zijn kunnen we nieuwe gaan halen en we mogen nu zelf inschatten wanneer we er mee stoppen. Dus als we merken dat de koorts gezakt is, dan stoppen we met de pilletjes. Totdat het weer begint natuurlijk.
Hij heeft er nu al 2 op en net alweer aardig zitten eten en zichzelf uitgebreid gewassen
![]()
(dat doet ie namelijk niet als ie flinke koorts heeft, dan wast ie niks).
Ik heb wel bij de dierenarts alvast geinformeerd voor als we hem ooit echt moeten laten inslapen of dat ook thuis kan en dat kan ook! Gelukkig, want dat lijkt me voor hem veel fijner dan in zo'n ruimte die onbekend is... maar voorlopig gaan we die pillen testen, ik heb weer wat hoop dat ie nog een paar heerlijke maanden tegemoet gaat.
[ Bericht 2% gewijzigd door seilram op 15-05-2006 18:46:28 ]