abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 5 mei 2006 @ 10:24:41 #76
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_37570201
quote:
Op vrijdag 5 mei 2006 00:51 schreef Intxaurraga het volgende:
Appel dood. Brood dood. Heijboer dood. Bob Ross Dood.

Welke bekende schilders zijn er nog over?
Armando
  vrijdag 5 mei 2006 @ 12:31:42 #78
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_37572738
quote:
Op donderdag 4 mei 2006 21:04 schreef milagro het volgende:

[..]

die prachtige aflevering uit Sonja Barend's serie "Sonja Barend met..." Karel Appel dus.
Ik hoorde zojuist op radio ! Dat ze het programma van Sonja Barend met Karel Appel gaan herhalen om 21.05. vanavond dus.. Ik denk op NED3 of 1 maar dat zeiden ze niet !!
pi_37572753
Je hebt mijn oranje kleur gejat
<b>Benedictam Dei omnipotentis,
Patris et Filii et Spiritu Sancti
descendat ad vos
et maneat in semper</b>
pi_37573068
quote:
Op donderdag 4 mei 2006 20:59 schreef SCH het volgende:
Shit, volgens mij heeft hij niet in Villa Felderhof gezeten, wat moeten ze nou herhalen?
quote:
Op donderdag 4 mei 2006 21:04 schreef milagro het volgende:

[..]

die prachtige aflevering uit Sonja Barend's serie "Sonja Barend met..." Karel Appel dus.
quote:
Op donderdag 4 mei 2006 21:05 schreef SCH het volgende:

[..]

Die was mooi ja.
Die was mooi zeg je, terwijl je een paar minuten eerder het nog niet wist!
pi_37573144
quote:
VARA herhaalt 'Sonja Barend met Karel Appel'


AMSTERDAM (ANP) - De VARA zendt vrijdag om 21.05 uur op Nederland 3 het programma Sonja Barend met Karel Appel uit. Dit ter gelegenheid van het overlijden van de befaamde schilder, zo heeft de VARA vrijdag meegedeeld.

Sonja Barend maakte het portret in 2004. Het programma komt in de plaats van Maggie's New Life. Die uitzending is een week opgeschoven.
  Trouwste user 2022 vrijdag 5 mei 2006 @ 22:05:03 #82
7889 tong80
Spleenheup
pi_37588742
Godverdomme dat lees ik nu pas.


Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_37588796
Ik vind het niet zo'n aangename man eigenlijk, is dat erg?
  Trouwste user 2022 vrijdag 5 mei 2006 @ 22:14:08 #84
7889 tong80
Spleenheup
pi_37589040
Dat is het ook niet.Maar dat hoeft ook niet.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  Trouwste user 2022 vrijdag 5 mei 2006 @ 22:32:47 #85
7889 tong80
Spleenheup
pi_37589615
Vanavond de aflevering met Karel Appel uit de serie van de Schoonheid en de troost om 23.50 uur op Ned-3.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_37592183
t is nu 23.53. wie kijkt er?
De Puta Madre
  Trouwste user 2022 vrijdag 5 mei 2006 @ 23:58:09 #87
7889 tong80
Spleenheup
pi_37592272
Ik

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  zaterdag 6 mei 2006 @ 00:00:49 #88
81831 Capa
is cool.
pi_37592346
Ik. Wat een verwaande poseur.
Maar ik wil nog wel es van gedachten veranderen.
You are a legend in a lovely game
  Trouwste user 2022 zaterdag 6 mei 2006 @ 00:01:24 #89
7889 tong80
Spleenheup
pi_37592363
quote:
Op zaterdag 6 mei 2006 00:00 schreef Capa het volgende:
Ik. Wat een verwaande poseur.
Ok, als je maar kijkt

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  zaterdag 6 mei 2006 @ 00:09:11 #90
81831 Capa
is cool.
pi_37592541
quote:
Op zaterdag 6 mei 2006 00:01 schreef tong80 het volgende:
Ok, als je maar kijkt
Sorry.

Hij had niet aan dat gedicht moeten beginnen.
Maar ik wil nog wel es van gedachten veranderen.
You are a legend in a lovely game
  Trouwste user 2022 zaterdag 6 mei 2006 @ 00:25:02 #91
7889 tong80
Spleenheup
pi_37592886
SCH zei eerder dat ie het geen innemend persoon vindt. Maar ik ben onder de indruk van zijn intensiteit. Die man is zo emotioneel. Hartstochtelijk.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  zaterdag 6 mei 2006 @ 00:37:20 #92
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_37593130
Mijn opa was kunstschilder en Karel Appel kwam daar vroeger over de vloer, toen mijn moeder kind was. Ze vond het een nare man.

Dat heeft natuurlijk niks met zijn kunst te maken, maar helaas vind ik daar ook niet veel aan.
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
  Trouwste user 2022 zaterdag 6 mei 2006 @ 00:43:06 #93
7889 tong80
Spleenheup
pi_37593224
Constant de derde Cobra moest ook niks van Appel heben. Constant had al vroeg een kindje en Appel walgde van die burgelijkheid. De vriendschap was dan ook snel over tussen die twee. Corneille heeft wel altijd contact met Appel gehouden. Althans de laaste jaren ook niet meer.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  Trouwste user 2022 zaterdag 6 mei 2006 @ 00:45:47 #94
7889 tong80
Spleenheup
pi_37593274
Wat een super gevoelige man zeg.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_37593327
pure emotie
  Trouwste user 2022 zaterdag 6 mei 2006 @ 00:49:44 #96
7889 tong80
Spleenheup
pi_37593343
Ja ik heb genoten die man maakte geen kunst die WAS kunst.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  zaterdag 6 mei 2006 @ 09:48:18 #97
36763 Automatic_Rock
Onaangepast eerlijk..
pi_37596185
Have you ever picked your feet in Poughkeepsie?
pi_37598417
quote:
Op zaterdag 6 mei 2006 00:37 schreef Jane het volgende:
Mijn opa was kunstschilder en Karel Appel kwam daar vroeger over de vloer, toen mijn moeder kind was. Ze vond het een nare man.

Dat heeft natuurlijk niks met zijn kunst te maken, maar helaas vind ik daar ook niet veel aan.
He Jane, hij had dus ook niet veel met kinderen.

Weet niet hoe relevant het is of een kunstenaar aardig is of niet. Er zijn zat aardige kunstenaars die lelijke dingen maken. Je kunt van Appels werk houden of niet, het is toch een beroemde Nederlandse schilder. Alleen al daarom is het de moeite waard wat meer over hem te weten.
Jusqu'ici tout va bien...
  zaterdag 6 mei 2006 @ 11:51:36 #99
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_37598686
quote:
Op zaterdag 6 mei 2006 11:42 schreef Manono het volgende:
Je kunt van Appels werk houden of niet, het is toch een beroemde Nederlandse schilder. Alleen al daarom is het de moeite waard wat meer over hem te weten.
Oh ja, zeker mee eens hoor. Ik reageerde met mijn reactie alleen op hetgeen hier gezegd werd. Ik denk trouwens dat het begin jaren 50 was dat hij bij mijn opa over de vloer kwam, dus toen was mijn moeder tiener. En ach ja, eigenzinnige kunstenaars heb je meer idd. Mijn opa zelf was ook geen aardige man, schijnt.
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
pi_37620243
quote:
Op zaterdag 6 mei 2006 11:51 schreef Jane het volgende:
Mijn opa zelf was ook geen aardige man, schijnt.
De mijne was ook geen pretje. maar hij kon schitterend pianospelen.
Jusqu'ici tout va bien...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')