Armandoquote:Op vrijdag 5 mei 2006 00:51 schreef Intxaurraga het volgende:
Appel dood. Brood dood. Heijboer dood. Bob Ross Dood.
Welke bekende schilders zijn er nog over?
Ik hoorde zojuist op radio ! Dat ze het programma van Sonja Barend met Karel Appel gaan herhalen om 21.05. vanavond dus.. Ik denk op NED3 of 1 maar dat zeiden ze niet !!quote:Op donderdag 4 mei 2006 21:04 schreef milagro het volgende:
[..]
die prachtige aflevering uit Sonja Barend's serie "Sonja Barend met..." Karel Appel dus.
quote:Op donderdag 4 mei 2006 20:59 schreef SCH het volgende:
Shit, volgens mij heeft hij niet in Villa Felderhof gezeten, wat moeten ze nou herhalen?
quote:Op donderdag 4 mei 2006 21:04 schreef milagro het volgende:
[..]
die prachtige aflevering uit Sonja Barend's serie "Sonja Barend met..." Karel Appel dus.
Die was mooi zeg je, terwijl je een paar minuten eerder het nog niet wist!quote:
quote:VARA herhaalt 'Sonja Barend met Karel Appel'
AMSTERDAM (ANP) - De VARA zendt vrijdag om 21.05 uur op Nederland 3 het programma Sonja Barend met Karel Appel uit. Dit ter gelegenheid van het overlijden van de befaamde schilder, zo heeft de VARA vrijdag meegedeeld.
Sonja Barend maakte het portret in 2004. Het programma komt in de plaats van Maggie's New Life. Die uitzending is een week opgeschoven.
Ok, als je maar kijktquote:Op zaterdag 6 mei 2006 00:00 schreef Capa het volgende:
Ik. Wat een verwaande poseur.
Sorry.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 00:01 schreef tong80 het volgende:
Ok, als je maar kijkt
He Jane, hij had dus ook niet veel met kinderen.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 00:37 schreef Jane het volgende:
Mijn opa was kunstschilder en Karel Appel kwam daar vroeger over de vloer, toen mijn moeder kind was. Ze vond het een nare man.
Dat heeft natuurlijk niks met zijn kunst te maken, maar helaas vind ik daar ook niet veel aan.
Oh ja, zeker mee eens hoor.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 11:42 schreef Manono het volgende:
Je kunt van Appels werk houden of niet, het is toch een beroemde Nederlandse schilder. Alleen al daarom is het de moeite waard wat meer over hem te weten.
De mijne was ook geen pretje. maar hij kon schitterend pianospelen.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 11:51 schreef Jane het volgende:
Mijn opa zelf was ook geen aardige man, schijnt.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |