abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 4 mei 2006 @ 21:28:33 #26
62129 De-oneven-2
Wir sind so leicht...
pi_37557127
Verdomme, dat heb ik ergens voorspelt!
...dass wir fliegen.
pi_37557304
Ik weet niet. Ik associeer die man en z'n werk altijd met de Albert Heijn. Zal ook wel door de naam komen of zo.
  donderdag 4 mei 2006 @ 21:36:40 #28
103590 dvdfreak
geen dvdfreak maar kc27
pi_37557424
groot verlies
pi_37557457
Heb zijn werk nooit gewaardeerd en 85 is oud zat, ik zit er niet mee.
  donderdag 4 mei 2006 @ 21:39:29 #30
125364 Tafkahs
Stadsnomade
pi_37557526
De kelder van het rijksmuseum ligt nog vol met de broodkunst van de cobra groep. Appel heeft met z'n 85e een mooi leven gehad.
Verdonk: we moet weer lachen om ons loonstrookje :')
Verdonk: niet links, ik ben niet rechts, maar recht door zee
journalist: niet scheel?
  donderdag 4 mei 2006 @ 21:43:12 #31
18811 sooty
Hab' meine Frist verlänge
pi_37557657
"Ik knoei maar wat."

Bedankt voor je knoeierij, Karel.
HGW XX/7 gewidmet, in Dankbarkeit.
  donderdag 4 mei 2006 @ 21:46:50 #32
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_37557824
Ik dacht echt dat hij allang en breed dood was.

˛
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
  donderdag 4 mei 2006 @ 21:54:02 #33
81831 Capa
is cool.
pi_37558077
edit: blablabla.

85.

[ Bericht 72% gewijzigd door Capa op 05-05-2006 00:20:25 ]
Maar ik wil nog wel es van gedachten veranderen.
You are a legend in a lovely game
pi_37558565
Hij is uit gerotzooid.
  donderdag 4 mei 2006 @ 22:17:51 #35
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_37559029
Weer een groot kunstenaar is heen gegaan
Experience is what you get when you don't get what you wanted
Take my advice ... I don't use it anyway...
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
  donderdag 4 mei 2006 @ 22:20:27 #36
102582 Asics
Asics HIGH !!!
pi_37559136
Ik heb een keer een door hem bekladde Mercedes in de etalage van de Bijenkorf in Amsterdam zien staan. Ik vond het toen doodzonde van die mooie wagen. Dat was mijn eerste kennismaking met Appel.
Maar goed, RIP.
Asics neemt de tijd.
Asics geniet. Lees mijn columns op http://www.raaskal.com
  donderdag 4 mei 2006 @ 22:59:25 #37
18811 sooty
Hab' meine Frist verlänge
pi_37560565
quote:
Op donderdag 4 mei 2006 22:20 schreef Asics het volgende:
Ik heb een keer een door hem bekladde Mercedes in de etalage van de Bijenkorf in Amsterdam zien staan. Ik vond het toen doodzonde van die mooie wagen. Dat was mijn eerste kennismaking met Appel.
Maar goed, RIP.
Het honorarium voor het 'bekladden' van die Mercedes was een soortgelijk exemplaar. Appel: "Ach, een leuk boodschappenwagentje voor mijn vrouw".
HGW XX/7 gewidmet, in Dankbarkeit.
  donderdag 4 mei 2006 @ 23:54:14 #38
142400 RedFever007
Schoenbekooievaar beste ooieva
pi_37562703
Serieus: Wie
Het kan me ook geen fuck schelen ook, z'n 'kunstwerken ' zien er niet uit

sterkte voor de familie enzo, maar verder.......
pi_37562838
Wat vind jij dan een betere hedendaagse kunstenaar rode koorts 007?
pi_37562971
quote:
Op donderdag 4 mei 2006 23:54 schreef RedFever007 het volgende:
Serieus: Wie
Dit meen je niet
  Trouwste user 2022 vrijdag 5 mei 2006 @ 00:03:50 #41
7889 tong80
Spleenheup
pi_37563015
quote:
Op donderdag 4 mei 2006 23:54 schreef RedFever007 het volgende:
Serieus: Wie
Het kan me ook geen fuck schelen ook, z'n 'kunstwerken ' zien er niet uit


Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  vrijdag 5 mei 2006 @ 00:15:46 #42
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
  vrijdag 5 mei 2006 @ 00:17:52 #43
116446 frankium
111111111
pi_37563437
Ik dacht dat die gast al wee euwen dood was...
11111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111
  vrijdag 5 mei 2006 @ 00:29:33 #44
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_37564121
Ik vond het laatst nog zo leuk dat hij nog leefde!
Jusqu'ici tout va bien...
pi_37564175
Appel dood. Brood dood. Heijboer dood. Bob Ross Dood.

Welke bekende schilders zijn er nog over?
  Trouwste user 2022 vrijdag 5 mei 2006 @ 00:52:13 #47
7889 tong80
Spleenheup
pi_37564187
Ik ook, eergisteren nog, ik werd wakker voelde me klote maar dacht gelijk toch mooi dat Karel Appel nog leeft.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  Trouwste user 2022 vrijdag 5 mei 2006 @ 00:53:30 #48
7889 tong80
Spleenheup
pi_37564213
quote:
Op vrijdag 5 mei 2006 00:51 schreef Intxaurraga het volgende:
Appel dood. Brood dood. Heijboer dood. Bob Ross Dood.

Welke bekende schilders zijn er nog over?
Aat Veldhoen



Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_37564386
quote:
Op vrijdag 5 mei 2006 00:51 schreef Intxaurraga het volgende:
Appel dood. Brood dood. Heijboer dood. Bob Ross Dood.

Welke bekende schilders zijn er nog over?
Willem de Kooning is ook dood, in 97

ongelofelijk maar de halve wereld loopt weg met hem
Jusqu'ici tout va bien...
pi_37564404
ik was in New York in de Met en de Moma, in beide hadden ze een grote collectie Willem de Kooning
Jusqu'ici tout va bien...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')