Goed, vandaag dus met JP en Lies naar Zandvoort geweest. Ontzettend vermaakt, veel zon, leuke auto's en natuurlijk zelf een beetje mogen crossen. Hieronder een mini foto-repo.
FOTO REPO
![]()
's ochtends vroeg naar Zandvoort vertrokken, we kwamen al snel tot de conclusie dat drie man in geen van onze auto's pasten dus we gingen met twee auto's. Gelukkig had ik al snel een parkeerplaats gevonden vlakbij de ingang:
![]()
JP had wat meer moeite om een parkeerplaats te vinden en heeft nog een paar rondjes op het terrein moeten rijden. Het blijft een mazzelpik dat z'n auto op Belgisch kenteken staat. De leaseprijs is dan veel lager (want geen BPM) en dat zie je dan ook terug in z'n autokeuze:
![]()
Daarna mochten we dan ook echt een stukje rijden. Lies mocht als eerste in de Seat Cupra. Lies had er zin in en was er helemaal klaar voor. De coureur moest eerste even de banden warm rijden en zou na twee ronden helemaal los gaan.
![]()
Helaas viel het voor Lies een beetje tegen: Toen Lies na drie ronden aan de coureur vroeg waarneer hij ook al weer los zou gaan barste de arme jongen in huilen uit en reed direct weer de pits in. Zover dus voor de ronde van Lies. Nou goed, toen mocht JP een rondje rijden.
![]()
JP was wel zo beleefd om z'n mond te houden en z'n brabantse buik in te houden toen de riem dichtging en na een paar rondjes Zandvoort was ook JP weer terug bij de start. Ondertussen hadden Lies en JP honger gekregen en hadden ze trek in shoarma. JP voelt zich tegenwoordig te goed voor een scooter en Lies rijdt zo asociaal dat we vreesde dat we onze shoarma op het politiebureau op moesten halen. Dan is het natuurlijk koud. Dus ik moest de shoarma gaan halen:
![]()
Na het eten van shoarma mocht ik ook een rondje, dat ging wel erg lekker en ik was dan ook blij dat er een gaatje in de bodemplaat zat. Lies begon steeds harder te klagen "man ik rijd op een woonerf harder dan die Seat hier
![]()
" dus we kregen de sponsor eindelijk zover dat we in een Volkswagen mochten rijden. Dit was een 2.0l (vs 1.6 in de Seat) met een goede 200pk (vs 160 in de seat). Goed Lies mocht dus een paar rondjes mee. Ze was al bang voordat dat ding uberhaupt een meter had gereden:
![]()
Vervolgens vond Lies het nog steeds niet snel genoeg, ze heeft de coureur toen omgekocht en is zelf een rondje gaan rijden. Helaas bleek het toch moeilijker dan gedacht
![]()
![]()
Uiteindelijk mocht ook JP nog een rondje in de Volkswagen en die vondt dat ook een stuk beter
![]()
Als allerlaatste hebben we de dag afgesloten met een lekker biertje
![]()
Helaas is de foto net wat onscherp geworden
![]()
Zo, dat was ons dagje Zandvoort. Was erg leuk
![]()
Jammer dat we op de terugweg zo lang in de file stonden, wel Lies d'r werk gezien. Een of ander grijs hok ofzo
![]()
Nou ja, op naar volgende week
Band of Fok!kers Battlefield 2 Clan84.244.162.88:16567 - Band of Fok!kkers Battlefield 2 Ranked Public Server