Moet gewoon werken en nog lang ookquote:Op vrijdag 5 mei 2006 08:44 schreef staticdata het volgende:
hier gaat natuurlijk niet veel gepost worden vandaag aangezien 75% van de boffers vrij is.
Tot 3 uur wel, daarna ben ik pas weer om 12 uur thuis vannacht.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 08:44 schreef staticdata het volgende:
hier gaat natuurlijk niet veel gepost worden vandaag aangezien 75% van de boffers vrij is.
wat voor werk doe je dan tijdelijk?quote:Op vrijdag 5 mei 2006 10:50 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Tot 3 uur wel, daarna ben ik pas weer om 12 uur thuis vannacht.
Zeeland en niet geneukt ? Je hebt er toch geen een van "geen sex voor het huwelijk" he ?quote:Op vrijdag 5 mei 2006 07:46 schreef Sickert het volgende:
zo wat een leuke dag was t gister
bij een meisje langs geweest in zeeland en de hele dag wat geslenterd in de omgeving en in de avond mee gegetenen een dvd gekeekt
![]()
en nee stelletje smeerlappen niet geneukt! (ik zie Frank het al roepen)
Zeg maar magazijnwerk. Orders pikken in een hok van 30 gradenquote:
Yesquote:
Als er een patch komt dan komt die op een dinsdag.quote:
Veraquote:Op vrijdag 5 mei 2006 10:55 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Zeeland en niet geneukt ? Je hebt er toch geen een van "geen sex voor het huwelijk" he ?![]()
Hoe heet ze, wat doet ze, wat doet dr vader en wanneer gaan jullie trouwen ? Als vader van de BoFers moet ik toch weten wie er met m'n zoon vandoor gaat
Over de registratiedigit, Frank zoekt dat vast wel even uit
en wat doet d'r vader ? Dat vroeg ik ook he !quote:Op vrijdag 5 mei 2006 13:00 schreef Sickert het volgende:
Vera
haha ik ben niet van geen sex voor t huwelijk
ik ben alleen erg lief en ga niet te snel
en ze komt mischien de 26e ook wel BBQ'n
moet alleen nog ff de mailtjes aan de mensjes versturen
Ben ergens anders aan het knallen vanavond oa met Wallyquote:Op vrijdag 5 mei 2006 14:54 schreef escape_nl het volgende:
Zijn er wel mensen die vanavond willen knallen? of zit iedereen op Regroup
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |