De preview was al niet geschikt om op het werk te kijkenquote:Op dinsdag 9 mei 2006 12:53 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Jullie mondjes gaan allemaal wagenwijd open vallen![]()
Zodra escape een server beschikbaar heeft drop ik hem erop.
klopt. misschien dat ze die met 1.3 naar beneden gooien. je moet echt ontiegelijk veel potjes spelen om dat kreng te halen.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 13:48 schreef Timis.ro het volgende:
Is er Uberhaupt ieman die War College heeft??? die 3 - 1 win - loss ratio is toch echt onhaalbaar ???
quote:Op dinsdag 9 mei 2006 14:30 schreef escape_nl het volgende:
Pfff wat een weer zeg, ik werk op een hotelschool en 65 % is vrouw wat hier loopt en kan jullie melden dat het onder de winterjas weer aardig gegroeid is, wat een leven heb ik hier.
Speel je vandaag niet dan?quote:Op dinsdag 9 mei 2006 14:00 schreef staticdata het volgende:
Dankzij mij zitten 15 teammaten in het winnende team![]()
![]()
![]()
Ik zit naar schaars aangekleede programmeurs te kijken (we hebben geen airco)quote:Op dinsdag 9 mei 2006 14:30 schreef escape_nl het volgende:
Pfff wat een weer zeg, ik werk op een hotelschool en 65 % is vrouw wat hier loopt en kan jullie melden dat het onder de winterjas weer aardig gegroeid is, wat een leven heb ik hier.
Leeftijd is hier van 18 tot 24 jaar,quote:Op dinsdag 9 mei 2006 14:36 schreef VeerMans het volgende:
[..]
Ik zit naar schaars aangekleede programmeurs te kijken (we hebben geen airco)
ruilen?
Jij maakt vrienden zo!quote:Op dinsdag 9 mei 2006 14:46 schreef escape_nl het volgende:
Leeftijd is hier van 18 tot 24 jaar,
topjes, mini rokjes, lage broeken, hempies, van alles, bijna niet te geloven.
Vanuit mijn kantoor heb ik een mooi uitzicht op het plein en ingang en deels kantine.
In de pauze en tussenuren liggen en zitten veel dames het muisje te drogen
FOOOOOOOOTTTOOOOOOOOOO'Squote:Op dinsdag 9 mei 2006 14:46 schreef escape_nl het volgende:
[..]
Vanuit mijn kantoor heb ik een mooi uitzicht op het plein en ingang en deels kantine.
Ja maar hebben ze op de hotelschool ook een trampoline...quote:Op dinsdag 9 mei 2006 14:46 schreef escape_nl het volgende:
[..]
Bestel 'm pas 2 weken van te voren i.v.m de prijzen.......quote:Op dinsdag 9 mei 2006 13:19 schreef RudyCarell het volgende:
@Di3ki3 Heb je de mail ontvangen? Hij kan wat mij betreft besteld worden dan...
quote:Op dinsdag 9 mei 2006 15:03 schreef Suikermais het volgende:
[..]
Bestel 'm pas 2 weken van te voren i.v.m de prijzen.......
Ja jammer van die ene death van ons, anders was het helemaal een mooi rondje. En het gebeurde nog door een kamikaze aktie ook geloof ik van BugWorks?quote:Op dinsdag 9 mei 2006 11:42 schreef ViPeRII het volgende:
Diamond... bedankt weer voor gisteren!!!
(Het chopperen op sharqi)
Tegenstanders in de heli hadden echt geen schijn van kans
(Alsook de tanks niet, en een hoop ventjes die heel ver om aan het lopen waren niet)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |