dat drink je toch hertog, martin?quote:Op donderdag 4 mei 2006 20:22 schreef Hertog_Martin het volgende:
owja pizza, in achterlijk nederland kan je anno 2006 nogsteeds niet online met creditcard of ideal vooruitbetalen, en heb je dus OOK contant geld nodig..
en die goedkope supermarkt hier heeft geeneens pinautomaten in de buitenmuren
dichtsbijzijnde bank is half uur met de busquote:Op donderdag 4 mei 2006 20:23 schreef Klonk het volgende:
dan ga je naar een bank, die hebben vast wel een geldautomaat
dan heb je pechquote:Op donderdag 4 mei 2006 20:24 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
dichtsbijzijnde bank is half uur met de bus
quote:Op donderdag 4 mei 2006 20:27 schreef eL. het volgende:
Hahahahahaha ! Ik hoop dat je morgen weer niet eet.
in wat voor gat woon jij?? Volgens mij zit hier in de straal van 500m wel 3 pinautomaten en dan woon ik in een dorp op de Veluwequote:Op donderdag 4 mei 2006 20:24 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
dichtsbijzijnde bank is half uur met de bus
EN DIE BUS KAN IK NIET BETALEN WANT HEB GEEN CENT CONTANT GELD MEER
zo![]()
Hij snapt het nog niet helemaalquote:Op donderdag 4 mei 2006 20:20 schreef veldmuis het volgende:
Dodendag? Wat heb jij gesnoven?
die zullen er ook wel niet zijnquote:
die je lekker in de magnetron kan opwarmenquote:Op donderdag 4 mei 2006 20:32 schreef Koewam het volgende:
Nog geen eens een pakje bamisoep in huis?
Echt dom![]()
Zie uitblinktopic!quote:Op donderdag 4 mei 2006 20:33 schreef Vector_SLD het volgende:
[..]
die je lekker in de magnetron kan opwarmen![]()
![]()
geen avondwinkelquote:
want vind jij trouwens van die nieuwe kleine HJ flesjes?quote:Op donderdag 4 mei 2006 20:42 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
geen avondwinkel
benzinestation is ook met de bus (wel dichtbij 2 haltes, maar te ver om te lopen en fiets is kaduuk)
en ik woon niet in een gat maar aan de alleruiterste rand van een stad
ik geloof je niet.quote:Op donderdag 4 mei 2006 20:42 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
geen avondwinkel
benzinestation is ook met de bus (wel dichtbij 2 haltes, maar te ver om te lopen en fiets is kaduuk)
je bent dus een lui vadsig zwijn die geen enkel respect heeft voor de mensen die voor onze (ja ook de jouwe) vrijheid zijn gesneuveld? en kan niet het fatsoen opbrengen om 2 fucking minuten stil te zijnquote:Op donderdag 4 mei 2006 20:42 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
geen avondwinkel
rot dan toch lekker op naar een ander land joh, ga daar maar niks eten. misschien gooien ze je dan wel op een vuilnisbelt want in een graf kan je toch nooit want ja dat kan je natuurlijk ook niet met de PIN betalen of via internet vooruit betalen he?quote:Op donderdag 4 mei 2006 20:19 schreef Hertog_Martin het volgende:
Gvd, heb je al 3 dagen amper wat gegeten omdat je ziek was en dan ben je al helemaal wazig en duizelig en dan ga je weer eens boodschappen doen en dan is GVD DIE TYFUSSUPERMARKT DICHT.
Iedereen die dodendag nog herdenkt mag van mij ook doodvallen, zijn we daar volgend jaar ook vanaf (hoewel dan krijg je een nieuwe horde die de doden daarvan gaan herdenken.. zucht)
Oh en nog meer geklaag, schooierige frietzaken die anno 2006 nog steeds geen pinautomaat hebben dat terwijl zelfs bezorgers en marktlui al met een rondsjouwen. Die godse veels te dure frietzaak heeft door hun achterlijke bedragen ook nog eens grotere bedragen te verwerken dan een supermarkt dus het is niet omdat het niet te doen is voor hun financieel.. nee is gewoon omdat ze achterlijke idioten uit het jaar 0 zijn... en enige wat ze doen, patat bakken enzo.. kunnen ze ook niet, bah slappe hap
geen drinken meer en geen ontbijt morgen, en dan in de hitte weer naar de supermarkt (als ie morgen wel open is overdag iig) en dan door de hitte op de stoep sterven en dan komt er zeker nog zon kuthond op me schijten ook
onze en zijn wat?quote:Op donderdag 4 mei 2006 20:52 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
je bent dus een lui vadsig zwijn die geen enkel respect heeft voor de mensen die voor onze (ja ook de jouwe) zijn gesneuveld? en kan niet het fatsoen opbrengen om 2 fucking minuten stil te zijn![]()
kneus dat je bent...
vrijheid heb ik al aangepastquote:
quote:
Ik wist het niet zeker. Je leest op Fok! zoveel vreemde denkbeelden en fantasieėn, dat je niet meer weet wat je moet denken. Daarom vraag ik het altijd even, ter controle! Bedankt!quote:
Als je met zulke teksten komt dan zie ik echt niet in waarom dit topic open zou moeten blijven. Heb toch respect man.quote:Op donderdag 4 mei 2006 20:19 schreef Hertog_Martin het volgende:
Iedereen die dodendag nog herdenkt mag van mij ook doodvallen, zijn we daar volgend jaar ook vanaf (hoewel dan krijg je een nieuwe horde die de doden daarvan gaan herdenken.. zucht)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |