abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_37562643
quote:
Op donderdag 4 mei 2006 20:37 schreef wietse.cc het volgende:
3. Er moeten minimaal 2 getuigen zijn, ik heb er slechts 1, en dat is een oud oma'tje. Wie weet volgen
Je kwam toch een bekende tegen bij de supermarkt die vroeg of dat jou auto was waar die zwarte auto net tegenaan reed?
pi_37562708
quote:
Op donderdag 4 mei 2006 23:47 schreef wietse.cc het volgende:

[..]

Waarom kijken mensen een 18'jarige in een SW toch zo raar aan; ik vind het juist ontzettend handige dingen; je kan er nog eens wat in kwijt (Dat dacht de bestuurder van die zwarte 3deurs vandaag ook: "Zo, die V40 daar kan ik mijn auto wel in kwijt" )

En eh, oh, eh, die kids blijven echt wel nog een stapel jaar uit als het aan mij ligt... 18 en kind moet ik toch even niet aan denken, ik heb het al moeilijk genoeg met m'n schade van vandaag

En dik wijf: Neuj, meestal zit mijn vriendin naast me en ze is écht geen dik wijf te noemen
Je komt vanzelf een keer bij je auto terug nadat je de supermarkt in bent geweest, en dan tref je je geparkeerde auto aan met een dikke vrouw en 3 blerrende kinderen! Gaat gewoon vanzelf, die auto's zijn gezins-magnets.
De status 'bagger-user' voorbij
pi_37563376
quote:

[..]

Waarom kijken mensen een 18'jarige in een SW toch zo raar aan; ik vind het juist ontzettend handige dingen; je kan er nog eens wat in kwijt (Dat dacht de bestuurder van die zwarte 3deurs vandaag ook: "Zo, die V40 daar kan ik mijn auto wel in kwijt" )

En eh, oh, eh, die kids blijven echt wel nog een stapel jaar uit als het aan mij ligt... 18 en kind moet ik toch even niet aan denken, ik heb het al moeilijk genoeg met m'n schade van vandaag

En dik wijf: Neuj, meestal zit mijn vriendin naast me en ze is écht geen dik wijf te noemen
9 maanden!
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
pi_37564437
Haha, gezinsmagnets

Nou dan moet er de komende 9 maanden nog flink wat gebeuren: Vriendin en ik moeten trouwen, ze moet zwanger worden en ze moet zich helemaal kapot vreten... Kans 1 op veeeel, maar stel dat, dan komt het door de auto

Tegen die tijd verschijn ik wel weer in de klaagbaak hierzo met een topic

-Edit: bericht maakte het topic kapot-

[ Bericht 89% gewijzigd door The_Terminator op 05-05-2006 11:29:48 ]
pi_37566357
Aso's.

Wat ik had gedaan is eventuele verf/lak resten van de auto van de dader dat op de grond was gevallen bewaren omdat dat misschien als bewijsmateriaal gebruikt kan worden door het te vergelijken met die van de dader's auto en ik zou op mijn fiets/auto alle straten in de wijde omgeving afgaan op zoek naar de bewuste auto.

En ik zou de medewerkers van de winkels persoonlijk spreken en ze een tipgeld van bv 25 euro uitloven voor de gouden tip. Of dit hele tipgeld verhaal op een A4-tje zetten met daarop een foto van hetzelfde model en merk van die auto in het zwart en deze geven aan de bedrijfsleiders van de winkels daar op het winkelcentrum opdat ze hem op zullen hangen in de personeelskantine's.

Succes.
  vrijdag 5 mei 2006 @ 08:27:25 #56
134690 Appellenflappen
Lekkere warme flappen
pi_37567133
Er bestaan behoorlijk wat paupers op deze wereld ja, ik keek laatst bij mijn werk uit het raam en ik zie een semi man-in-pak zijn deur letterlijk opengooien tegen de auto aan die naast hem stond. Die bleek dus van mijn collega te zijn (hij heeft alleen nooit verhaal gehaald, ik was naar beneden gerend en had die gast neergetieft).
De vraag 'met of zonder appel' wordt niet beantwoord....
pi_37567529
Echt kut voor je, heb ook net een paar weken mn eerste autotje gekocht heeft me het grootste deel van mn spaarrekening gekost, zit nu ook nog mooi in de lak enzo, zou het echt heel erg vinden als zoiets gebeurt, vind het toch erg belangrijk om mn auto mooi te houden dus zou direct weer een flinke schadepost worden..

Maar je kunt het altijd oplopen, ik heb ook wel eens met de auto van mn moeder gehad dat ik ergens geparkeerd stond (bij een bioscoop), terugkwam en een zorgvuldig met een sleutel ingekerfde kras aantrof op het portier, duidelijk expres gedaan. Terwijl mn auto gewoon op een ruime parkeerplaats normaal geparkeerd stond. Kan ik me echt kwaad om maken, je kunt er niks tegen doen.
  vrijdag 5 mei 2006 @ 09:01:43 #58
103343 Rutger1983
de enige echte!
pi_37567552
quote:
Op donderdag 4 mei 2006 21:24 schreef speedfreakssj het volgende:

[..]

een volvo reed bij mijn opa achterop met 50 en de volvo was totalloss en mijn opa's auto had alleen een verboden bumper.

VOlvo nieuw ding 2001 vs Slopel corsa swing 1864vc
meestal he.. je opa had vast een trekhaak?
  FOK!fotograaf vrijdag 5 mei 2006 @ 11:09:13 #59
13368 NiGeLaToR
pi_37570279
quote:
Op donderdag 4 mei 2006 21:24 schreef existenz het volgende:

[..]

S40 is de uitzondering op de standaard Volvo SW rijder
Ja pcies, als 't niet recht is lul je 't wel krom zeker?
pi_37570471
quote:
Op donderdag 4 mei 2006 20:24 schreef BobbyB het volgende:
Tegenwoordig noteer ik de kentekens van auto's die naast me staan.
Ja en dan? Jouwn woord tegen het zijne en ten slotte krijg je geen cent wegens gebrek aan bewijs.
Bin there, done that..
  vrijdag 5 mei 2006 @ 11:28:16 #61
120304 descendent1
Ja hoor, heb je hem ook weer..
pi_37570820
Autotokkies...
Het beste argument tegen de democratie is een gesprek van 5 minuten met een gemiddelde stemgerechtigde...
Geyl online landjesspel: http://www.fokalliance.com/forum/viewtopic.php?f=16&t=7686
pi_37570901
quote:
In dit land kun je beter geen mooie auto kopen. Als je ziet hoe asociaal ze omgaan met andermans spullen (deur opengooien, bats tegen die van jou aan) en dan nog niet eens te spreken over mensen die dan jaloers zijn en expres even met hun jas + knoopjes/rits langs je mooie nieuwe lak gaan.

Whahahahahahahaaahahahahaaahahhaahahahahahahahahahahahahahah
hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha
ahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha!

Hoe paranoia ben je dan..
Nee.
pi_37571502
Even foto's voor Wietse geupload:

pi_37571623
Holy fuck!

Heb je al aangifte gedaan en zo?

/edit

Maar heb je nou echt zo weinig wetenschap van auto's dat je
het merk/model van dat zwarte 3-deursje niet kon herkennen?

Zoek anders eens op www.autotrader.nl op welke merk/model
het was, je kunt daar ook zoeken op carroserievorm/kleur e.d.
Nee.
pi_37571670
quote:
Op vrijdag 5 mei 2006 11:54 schreef Opa_vertelt het volgende:
Holy fuck!

Jep, hij heeft aangifte gedaan...
pi_37571737
quote:
Op vrijdag 5 mei 2006 11:54 schreef Opa_vertelt het volgende:
Holy fuck!

/edit

Maar heb je nou echt zo weinig wetenschap van auto's dat je
het merk/model van dat zwarte 3-deursje niet kon herkennen?
Ja, ik heb aangifte gedaan. En het is niet zo dat ik het niet zou KUNNEN herkennen, maar het ging te snel, ik moest eerst nog terug de straat op vanuit de supermarkt omdat ik een klap hoorde, dan nog de straat over rennen en toen was het eerste waar ik mee bezig was (STOM) de schade aan mijn auto...

Ik zou dus ook merk en model niet meer herkennen, ik weet enkel dat het een zwarte 3-deurs was, iets Peugeot of Citroen-achtigs...
pi_37571872
jammer dat een V40 de enige tupperware volvo is; die zou ik met mn 850 ook wat deukjes geven
pi_37571930
quote:

[..]

"Je vriendin is een dik wijf"

Hmm, ging prima, je vriendin is dus gemakkelijk een dik wijf te noemen.

Verder hoop ik dat je de dader vind en met zijn hoofd een even zo grote deuk in zijn eigen auto slaat.
pi_37571981
De enige troost is dat de dader/daadster zelf ook behoorlijke schade moet hebben, anders krijg je er bij mij echt niet zo'n deuk in...

(En oh, noemen en zijn is een verschil hè )
pi_37571998
quote:
In dit land kun je beter geen mooie auto kopen. Als je ziet hoe asociaal ze omgaan met andermans spullen (deur opengooien, bats tegen die van jou aan) en dan nog niet eens te spreken over mensen die dan jaloers zijn en expres even met hun jas + knoopjes/rits langs je mooie nieuwe lak gaan.

zwartkijkeralert
parkeer je auto ff in frankrijk ofzo.
Daar drukken ze hem rustig een stukje aan de kant als bij het fileparkeren hun auto er niet tussen past.
zoals het potje thuis poept, poept het nergens
_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*
ACWW NWFC id: 2921-2609-9160 nick: tbone Town: Finetown
Fiets
pi_37572078
quote:
Op vrijdag 5 mei 2006 12:07 schreef kareltje_de_grote het volgende:

[..]

zwartkijkeralert
Daar drukken ze hem rustig een stukje aan de kant als bij het fileparkeren hun auto er niet tussen past.
Dan zou ik dus trekhaken rondom nemen
pi_37572384
Zooow!! Ik snap heel goed dat je laaiend bent. Ik begrijp ook niet waarom mensen zo lomp met andermans spullen om kunnen gaan. Ik weet nog heel goed dat ik flink woest was toen het eerste deukje in mijn autodeur zat (Lompe lui met uitstappen). Ik was toen (Bij zo'n klein deukje) al in staat er een grote pijl op te plakken met: "BEDANKT HE!!!"
Nu maar een auto met al kant en klare parkeerdeukjes gekocht...scheelt veel ergernis

Tssss lui die niet kunnen in- en uitparkeren en niet kunnen in- en uitstappen
pi_37576283
quote:
Op vrijdag 5 mei 2006 11:49 schreef peter.k het volgende:
Even foto's voor Wietse geupload:

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]
Waarom neem je dan ook geen auto met echte bumpers?

Is de velg ook beschadigt? Misschien heet het wiel ook wel een opdonder gehad.
De status 'bagger-user' voorbij
pi_37576731
quote:
Op vrijdag 5 mei 2006 12:07 schreef kareltje_de_grote het volgende:

[..]

zwartkijkeralert
In Nederland en Frankrijk kan je beter geen mooie auto kopen...

Nu beter? Zeikstraal.
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
pi_37576984
Heb dit gehad met m'n allereerste auto, een oude Clio ragbak dus dat was niet zo erg.
Mevrouw die er toen tegen aan zat wachtte me netjes op buiten en gaf me 50,- euro dus dat was wel weer erg fijn.

Maar met m'n Mazda heb ik het ook al 2 keer gehad, iemand met z'n deur tegen de mijne aan beide kanten.
Leuk die tyfus paupers die dan geen papiertje achter laten.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')