Je kwam toch een bekende tegen bij de supermarkt die vroeg of dat jou auto was waar die zwarte auto net tegenaan reed?quote:Op donderdag 4 mei 2006 20:37 schreef wietse.cc het volgende:
3. Er moeten minimaal 2 getuigen zijn, ik heb er slechts 1, en dat is een oud oma'tje. Wie weet volgen
Je komt vanzelf een keer bij je auto terug nadat je de supermarkt in bent geweest, en dan tref je je geparkeerde auto aan met een dikke vrouw en 3 blerrende kinderen! Gaat gewoon vanzelf, die auto's zijn gezins-magnets.quote:Op donderdag 4 mei 2006 23:47 schreef wietse.cc het volgende:
[..]
Waarom kijken mensen een 18'jarige in een SW toch zo raar aan; ik vind het juist ontzettend handige dingen; je kan er nog eens wat in kwijt(Dat dacht de bestuurder van die zwarte 3deurs vandaag ook: "Zo, die V40 daar kan ik mijn auto wel in kwijt"
)
En eh, oh, eh, die kids blijven echt wel nog een stapel jaar uit als het aan mij ligt... 18 en kind moet ik toch even niet aan denken, ik heb het al moeilijk genoeg met m'n schade van vandaag
En dik wijf: Neuj, meestal zit mijn vriendin naast me en ze is écht geen dik wijf te noemen
9 maanden!quote:Op donderdag 4 mei 2006 23:47 schreef wietse.cc het volgende:
[..]
Waarom kijken mensen een 18'jarige in een SW toch zo raar aan; ik vind het juist ontzettend handige dingen; je kan er nog eens wat in kwijt(Dat dacht de bestuurder van die zwarte 3deurs vandaag ook: "Zo, die V40 daar kan ik mijn auto wel in kwijt"
)
En eh, oh, eh, die kids blijven echt wel nog een stapel jaar uit als het aan mij ligt... 18 en kind moet ik toch even niet aan denken, ik heb het al moeilijk genoeg met m'n schade van vandaag
En dik wijf: Neuj, meestal zit mijn vriendin naast me en ze is écht geen dik wijf te noemen
meestal he.. je opa had vast een trekhaak?quote:Op donderdag 4 mei 2006 21:24 schreef speedfreakssj het volgende:
[..]
een volvo reed bij mijn opa achterop met 50 en de volvo was totalloss en mijn opa's auto had alleen een verboden bumper.
VOlvo nieuw ding 2001 vs Slopel corsa swing 1864vc
Ja pcies, als 't niet recht is lul je 't wel krom zeker?quote:Op donderdag 4 mei 2006 21:24 schreef existenz het volgende:
[..]
S40 is de uitzondering op de standaard Volvo SW rijder![]()
Ja en dan? Jouwn woord tegen het zijne en ten slotte krijg je geen cent wegens gebrek aan bewijs.quote:Op donderdag 4 mei 2006 20:24 schreef BobbyB het volgende:
Tegenwoordig noteer ik de kentekens van auto's die naast me staan.
Whahahahahahahaaahahahahaaahahhaahahahahahahahahahahahahahahquote:Op donderdag 4 mei 2006 20:24 schreef BobbyB het volgende:
In dit land kun je beter geen mooie auto kopen. Als je ziet hoe asociaal ze omgaan met andermans spullen (deur opengooien, bats tegen die van jou aan) en dan nog niet eens te spreken over mensen die dan jaloers zijn en expres even met hun jas + knoopjes/rits langs je mooie nieuwe lak gaan.
Jep, hij heeft aangifte gedaan...quote:Op vrijdag 5 mei 2006 11:54 schreef Opa_vertelt het volgende:
Holy fuck!
Heb je al aangifte gedaan en zo?
Ja, ik heb aangifte gedaan. En het is niet zo dat ik het niet zou KUNNEN herkennen, maar het ging te snel, ik moest eerst nog terug de straat op vanuit de supermarkt omdat ik een klap hoorde, dan nog de straat over rennen en toen was het eerste waar ik mee bezig was (STOM) de schade aan mijn auto...quote:Op vrijdag 5 mei 2006 11:54 schreef Opa_vertelt het volgende:
Holy fuck!
Heb je al aangifte gedaan en zo?
/edit
Maar heb je nou echt zo weinig wetenschap van auto's dat je
het merk/model van dat zwarte 3-deursje niet kon herkennen?
"Je vriendin is een dik wijf"quote:Op donderdag 4 mei 2006 23:47 schreef wietse.cc het volgende:
[..]
zwartkijkeralertquote:Op donderdag 4 mei 2006 20:24 schreef BobbyB het volgende:
In dit land kun je beter geen mooie auto kopen. Als je ziet hoe asociaal ze omgaan met andermans spullen (deur opengooien, bats tegen die van jou aan) en dan nog niet eens te spreken over mensen die dan jaloers zijn en expres even met hun jas + knoopjes/rits langs je mooie nieuwe lak gaan.
Dan zou ik dus trekhaken rondom nemenquote:Op vrijdag 5 mei 2006 12:07 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
zwartkijkeralert![]()
parkeer je auto ff in frankrijk ofzo.
Daar drukken ze hem rustig een stukje aan de kant als bij het fileparkeren hun auto er niet tussen past.
Waarom neem je dan ook geen auto met echte bumpers?quote:Op vrijdag 5 mei 2006 11:49 schreef peter.k het volgende:
Even foto's voor Wietse geupload:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
In Nederland en Frankrijk kan je beter geen mooie auto kopen...quote:Op vrijdag 5 mei 2006 12:07 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
zwartkijkeralert![]()
parkeer je auto ff in frankrijk ofzo.
Daar drukken ze hem rustig een stukje aan de kant als bij het fileparkeren hun auto er niet tussen past.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |