Dat ging hier helaas gewoon door.quote:Op donderdag 4 mei 2006 20:05 schreef Skaai het volgende:
Wel tof net, ik hoorde net voor 8 uur een bende schreeuwende kinderen, maar om 8 uur was het muisstil buiten
ja, hier ook, was dit jaar heel opvallend, vorig jaar was het drukker buiten tijdens de 2 minuten, nu was het muisstil buitenquote:Op donderdag 4 mei 2006 20:05 schreef Skaai het volgende:
Wel tof net, ik hoorde net voor 8 uur een bende schreeuwende kinderen, maar om 8 uur was het muisstil buiten
Hier idem. Opvoeding.quote:Op donderdag 4 mei 2006 20:05 schreef Skaai het volgende:
Neerschieten. Wel na die 2 minuten danquote:
Hier gingen die kutkoters door met schreeuwenquote:Op donderdag 4 mei 2006 20:05 schreef Skaai het volgende:
Ondanks de overvallen, wietplantages en moorden in deze wijk zijn de kids aardig opgevoed hierquote:
Soms lijkt het net alsof iedereen verstand heeft.quote:Op donderdag 4 mei 2006 20:08 schreef Skaai het volgende:
[..]
Ondanks de overvallen, wietplantages en moorden in deze wijk zijn de kids aardig opgevoed hier
Hier ook, klein grut in de tuin, maar ze zijn toch naar binnen gefloten om 20:00u.quote:Op donderdag 4 mei 2006 20:05 schreef Skaai het volgende:
dan ben je snel weer terugquote:Op donderdag 4 mei 2006 20:14 schreef Biogarde het volgende:
Ik heb bloemen gelegd, bij een plaatselijk monument hiero![]()
Hier ook. Niet alleen kinderen trouwens, volwassenen ook.quote:
En toen je de bloemen had neergelegd ben je meteen weer naar huis gerend?quote:Op donderdag 4 mei 2006 20:14 schreef Biogarde het volgende:
Ik heb bloemen gelegd, bij een plaatselijk monument hiero![]()
STOER hoor.quote:Op donderdag 4 mei 2006 20:15 schreef Dark_Killah het volgende:
uit protest keihard zitten schreeuwen en stampen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |