Je bent inderdaad een mislukkeling.quote:Op donderdag 4 mei 2006 22:02 schreef Svensational het volgende:
Jullie hebben gelijk, ik ben een mislukkeling. Toen ik hier was, wilde niemand met me praten. Maar toen kwamen jullie en de gebbetjes en de grollen vlogen ons om de oren. Jullie zijn mijn voorbeeld.
Zelfkennis is oké, Sven.quote:Op donderdag 4 mei 2006 22:02 schreef Svensational het volgende:
Jullie hebben gelijk, ik ben een mislukkeling. Toen ik hier was, wilde niemand met me praten. Maar toen kwamen jullie en de gebbetjes en de grollen vlogen ons om de oren. Jullie zijn mijn voorbeeld.
Whehehequote:Op donderdag 4 mei 2006 22:05 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Zelfkennis is oké, Sven.
Dan is er toch tenminste íéts waar je in uitblinkt!
Wat is precies de mop, ik begrijp 'm niet.quote:
Jawel, schavuit! Je snapt hem best!!!quote:Op donderdag 4 mei 2006 22:14 schreef Svensational het volgende:
[..]
Wat is precies de mop, ik begrijp 'm niet.
Ik snap niet wat er zo grappig was aan Paltos' berichtquote:Op donderdag 4 mei 2006 22:15 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Jawel, schavuit! Je snapt hem best!!!![]()
![]()
!!!!111
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Maar dat is meer regel dan uitzondering.quote:
Wat snap jij wel, lieverd?quote:
Laat dat 'grap' maar weg.quote:Op donderdag 4 mei 2006 22:17 schreef alwaysthebest het volgende:
Typische Svengrap dit.
Ik was je voorquote:Op donderdag 4 mei 2006 22:17 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Wat snap jij wel, lieverd?!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
WTFquote:Op donderdag 4 mei 2006 22:17 schreef alwaysthebest het volgende:
Typische Svengrap dit.
Ik moest keilang op die uitroepteken-toets drukken!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op donderdag 4 mei 2006 22:19 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik was je voor![]()
Ik was te snel voor de Grote Bupa!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |