quote:Op donderdag 11 mei 2006 11:04 schreef AirRaid het volgende:
ik heb de mijne nog [afbeelding]
maar als iemand hem iets kan opfrissen, graag
quote:Op vrijdag 12 mei 2006 14:22 schreef Skorpija het volgende:
Ik vind hem zo wel leuk eigenlijk
[afbeelding]
uploadbaar naar de Fok!server niet als webicon vanaf de mijnequote:
Gisteren bij Studio Voetbal wisten ze de rugnummers al te vertellen. Geen idee waar je ze kunt vinden.quote:Op maandag 15 mei 2006 19:03 schreef WeebI het volgende:
ik zal die van Nederland aanpassen zodra de rugnummers bekend zijn (weet iemand wanneer?)
www.knvb.nl?quote:Op maandag 15 mei 2006 19:32 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Gisteren bij Studio Voetbal wisten ze de rugnummers al te vertellen. Geen idee waar je ze kunt vinden.
Dank je! Nog niet helemaal naar m'n smaak maar ik denk dat ik nu zelf wel verder kanquote:
leuk!quote:
hehe, vooral die eenden, leuk detail.quote:Op woensdag 17 mei 2006 00:36 schreef hoM3r het volgende:
[afbeelding]
Mijn hond is ook dit WK weer in het oranje gehuld.
Is die hamster nu het topje van je .... aan het likken?quote:Op dinsdag 16 mei 2006 23:41 schreef blackmage het volgende:
tvptjuh
quote:Op woensdag 17 mei 2006 14:01 schreef Skorpija het volgende:
[..]
Is die hamster nu het topje van je .... aan het likken?![]()
Vinger jaquote:Op woensdag 17 mei 2006 14:01 schreef Skorpija het volgende:
[..]
inderdaad een beetje honing er over en hamster los latenquote:Op woensdag 17 mei 2006 14:01 schreef Skorpija het volgende:
[..]
das te moeilijk.. (voor mij)quote:Op dinsdag 16 mei 2006 12:58 schreef Smeich het volgende:
[..]
leuk!
Ik weet niet hoe moeilijk t is hoor, maar zou je het iets scherper kunnen maken en echt het tricot kunnen laten zien
Dus dit voorste mannetje
[afbeelding]
aankleden met
[afbeelding]
?
thnx in advance! Echt leuk om die creaties te zien hier![]()
Lever zelf wat foto's.. oid.quote:Op donderdag 18 mei 2006 13:25 schreef PositiV het volgende:
geduld is een schone zaak zullen we maar zeggen
welke duim?quote:Op donderdag 18 mei 2006 14:03 schreef superhero87 het volgende:
[..]
Thanx!!![]()
helemaal mooi zou zijn, als ze haar duim opeens zo omhoog steekt![]()
ja, dat bedoel ikquote:Op donderdag 18 mei 2006 14:39 schreef PositiV het volgende:
hij bedoelt zou je dat meisje haar duim kunnen laten opsteken?
ik begrijp wel wat je bedoelt, maar ik zie geen duim op je plaatje.. dan moet ik zelf een duim gaan tekenen op de rug van haar hand.. en dat gaat een beetje moeilijkquote:Op donderdag 18 mei 2006 14:45 schreef superhero87 het volgende:
[..]
ja, dat bedoel ik![]()
of is dat te moeilijk?
Het is trouwens Maria Sharapova![]()
quote:Op donderdag 18 mei 2006 14:50 schreef PositiV het volgende:
het oogde al redelijk bekend maar als iemand veel tijd over heeft voor een zielig in afgelegie wonende jongen
zouden jullie een c.ronaldo met portugeese vlag op de achtergrond voor mij kunnen maken..
*smeekt tot allah*
bedankt man ziet er goed uit:)quote:Op donderdag 18 mei 2006 15:56 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
[afbeelding]
En typ een beetje normaal aub.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |