Bedoelde je zoiets?quote:Op vrijdag 5 mei 2006 20:21 schreef Onderbroek het volgende:
ik wil een icoontje met de zweedse en nederlandse vlag.
vlag van NL: http://fifaworldcup.yahoo.com/06/en/w/team/overview.html?team=ned (dat kleine vierkant vlaggetje dus, idem voor zweden)
vlag van zweden: http://fifaworldcup.yahoo.com/06/en/w/team/overview.html?team=swe
Om de 3 a 4 seconden moet de ene vlag naar de andere vlag overspringen.
In de nederlandse vlag komt te staan in oranje letters: hup holland hup (woorden komen onder elkaar te staan)
In de zweedse vlag komt te staan met witte letters: sverige som bästa (ook onder elkaar)
quote:Op vrijdag 5 mei 2006 20:20 schreef dvdfreak het volgende:
heeft er iemand van Argetinie?
Helft Argetijnse vlag en andere helft wk logo
niet precies wat ik bedoelde maar ziet er toch leuker uit dan wat ik voor ogen had...maar toch even 2 opmerkingenquote:
Jéétje wat dom van me,quote:Op vrijdag 5 mei 2006 23:26 schreef Onderbroek het volgende:
[..]
niet precies wat ik bedoelde maar ziet er toch leuker uit dan wat ik voor ogen had...maar toch even 2 opmerkingen![]()
-sverige is met een v, niet met een w![]()
-het bestandje is 50kb...dat kan dan niet op de fokserver geplaats worden....of is daar een andere oplossing voor?
goed.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 16:56 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Mag k er een van de goddelijke kanaries?
Nee, hijs okequote:Op vrijdag 5 mei 2006 12:36 schreef Noorman het volgende:
[..]
[afbeelding]
Of is dat een té bescheiden vlaggetje?
Thx hij is iets te groot om te uploadenquote:Op vrijdag 5 mei 2006 22:25 schreef Noorman het volgende:
[..]
[afbeelding]
[..]
[afbeelding]
Niet helemaal in het midden, maar anders paste het logo niet meer.![]()
Ik heb vooralsnog:quote:Op vrijdag 5 mei 2006 16:56 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Mag k er een van de goddelijke kanaries?
Ben niet zo goed in photoshop, maar ik heb wat geprobeerd:quote:Op zaterdag 6 mei 2006 17:43 schreef Kleffe_Dop het volgende:
hoi!
[afbeelding]
Die kerstmuts begint toch echt een beetje warm te worden, ik zocht iets oranjes voor in de zomer. Kan je er iets mee?![]()
gewoon een plaatje of animated-gif maakte me niet uit!
Lol, toppertje ! Thanksquote:
quote:Op zondag 7 mei 2006 13:18 schreef poohy het volgende:
Kan iemand mijn icoontje opleuken in oranje-sfeer? Kleuren aanpassen is al genoeg![]()
Wil 'm gaan gebruiken als het WK begint![]()
ziet er errug gaaf uitquote:Op zaterdag 6 mei 2006 08:55 schreef Noorman het volgende:
[..]
Jéétje wat dom van me,. Sorry hoor, vlaagje van verstandsverbijstering. En ja, je kunt het plaatje ook ergens anders hosten en dan op fok zetten maar ik zal nog een keertje proberen hem op 40kb te krijgen.
![]()
[afbeelding]
ongeduldig mode-quote:Op zondag 7 mei 2006 13:21 schreef TheVulture het volgende:
Zou iemand voor mij een avatar kunnen maken van de kleur Oranje, de Nederlandse vlag en de vlag van Ecuador?
Mijn dank is alvast groot
na de F1-race zal ik eens kijken of ik iets voor elkaar kan krijgenquote:Op zondag 7 mei 2006 15:02 schreef TheVulture het volgende:
[..]
ongeduldig mode-
is ie al klaar?![]()
Mijn username erin zou ik ook wel tof vinden trouwens....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |