doe eens liev voor deze onzekere jongeman.quote:
Gewoon vragen of ze dubbele flippo's heeft en of ze die wilt ruilen, dan heb je al contact..quote:Op donderdag 4 mei 2006 19:12 schreef minolta het volgende:
13
Ik heb al contact genoeg mee haar ze zit in m'n klasquote:Op donderdag 4 mei 2006 19:14 schreef Henk_Telefoon het volgende:
[..]
Gewoon vragen of ze dubbele flippo's heeft en of ze die wilt ruilen, dan heb je al contact..
in dezelfde klas, niet aan beginnen, krijg je alleen maar gezeik mee.quote:Op donderdag 4 mei 2006 19:16 schreef minolta het volgende:
[..]
Ik heb al contact genoeg mee haar ze zit in m'n klas
precies niet aan beginnen als ze in je klas zitquote:Op donderdag 4 mei 2006 19:17 schreef Daklem het volgende:
[..]
in dezelfde klas, niet aan beginnen, krijg je alleen maar gezeik mee.
zelfde met collega's van werk.
En ja, spreek uit ervaring![]()
meisjes plagen, zoentjes vragen?quote:Op donderdag 4 mei 2006 19:20 schreef minolta het volgende:
Ben bezig met haar wa te plagen .
Ma ze wordt een beke boos
Hahahaha, vroeger vroeg je gewoon verkering of je vroeg of ze een keer met je uit wilde gaan.quote:Op donderdag 4 mei 2006 19:10 schreef minolta het volgende:
maar ik durf het echt nie aan te maken
Misschien is het een idee om te wachten tot een verjaardag of kinderdisco, en dr dan te vragen of ze wilt schuifelen met je.quote:Op donderdag 4 mei 2006 19:41 schreef DzjieDub het volgende:
Probeer haar onder de indruk te brengen van jouw volmaakte beheersing van het Nederlands. Dan heb je een reden om samen te gaan leren na schooltijd. En als zij niet wil, wil je dan alsjeblieft wel aan mij uitleggen wat "mo wa nu" betekent?
sorry hoor maar als je nu eerst ff in normaal nederlands schrijft..afkorten ok maar het is hier geen tmf chatbox. stomme pubertjes tegenwoordig normaal nederlands zit er niet bijquote:Op donderdag 4 mei 2006 19:20 schreef minolta het volgende:
Leer dat kind niet van die vieze dingen manquote:Op donderdag 4 mei 2006 19:46 schreef Daklem het volgende:
[..]
Misschien is het een idee om te wachten tot een verjaardag of kinderdisco, en dr dan te vragen of ze wilt schuifelen met je.
Vind je dat te eng? dan kun je nog altijd vragen of ze met je wilt cammen via msn.
Gewoon vragen je moet altijd maar zo denken nee heb je en ja kun je krijgenquote:Op donderdag 4 mei 2006 19:10 schreef minolta het volgende:
Ok begin maar al te lachen .
Ik ben verliefd op iemand maar ik durf het echt nie aan te maken dus wa moet ik nu doen.
Ja ik weet et ik ben een scheitert mo wa nu
Cammen via msn heb ik al gdn.quote:Op donderdag 4 mei 2006 19:46 schreef Daklem het volgende:
[..]
Misschien is het een idee om te wachten tot een verjaardag of kinderdisco, en dr dan te vragen of ze wilt schuifelen met je.
Vind je dat te eng? dan kun je nog altijd vragen of ze met je wilt cammen via msn.
Dialect is een praattaal, geen schrijftaal.quote:Op donderdag 4 mei 2006 20:46 schreef minolta het volgende:
Nog effe w8 en dan ma proberen e.
Tof é ons dialectje
En heeft ze haar tieten laten zien ?quote:
Ow, toen ik 8 was ben ik ook al zo vaak verliefd geweest hoorquote:Op donderdag 4 mei 2006 23:29 schreef anisubs het volgende:
oo, jij bent er vroeg bij zeg met de liefde.
Ik moest lachenquote:Op donderdag 4 mei 2006 19:20 schreef minolta het volgende:
Die heeft ze waarschijnlijk niet eensquote:Op donderdag 4 mei 2006 21:16 schreef Canisfire het volgende:
[..]
En heeft ze haar tieten laten zien ?![]()
dat gaat nooit meer over zoietsquote:Op donderdag 4 mei 2006 19:10 schreef minolta het volgende:
Ok begin maar al te lachen .
Ik ben verliefd op iemand maar ik durf het echt nie aan te maken dus wa moet ik nu doen.
Ja ik weet et ik ben een scheitert mo wa nu
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |