misschien heeft ie 21 nog niet gezienquote:Op zondag 14 mei 2006 22:54 schreef Merkie het volgende:
117. Er zijn al 21 afleveringen van seizoen 5
.
don't blame mequote:Op zondag 14 mei 2006 23:38 schreef Merkie het volgende:
[..]
Dan is het knap dom dat 'ie die spoiler heeft gelezen.
Don't blame me either. I was only the messengerquote:
Ik heb 3 dagen moeten wachten om naar episode #21 te kunnen kijken.quote:Op zondag 14 mei 2006 22:54 schreef Merkie het volgende:
117. Er zijn al 21 afleveringen van seizoen 5
.
quote:Op maandag 15 mei 2006 12:09 schreef SHuisman het volgende:
Hebben jullie de 24 poll al gezien op de fox site ?, heb een aantal keer vaak gevote.![]()
http://www.fox.com/24/images/poll.swf <-- Directe link
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verraad op zich niets toch voor de zekerheid![]()
quote:Op maandag 15 mei 2006 12:12 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
w000t!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verraad op zich niets toch voor de zekerheid
de balk voor Chloë is te groot voor mn scherm
92% is voor Chloë
It's Time To Shine
[i]What would life be like without rhethorical questions?[/i]
Morgen zal ik hier wel ff een progje neerzetten, waarmee 'jullie' ook VAAK kunnen voten (in de trant van 150 milliseconde per vote). Moet ik mijn stukje software ff aanpassen zodat je kan kiezen tussen de opties.quote:Op maandag 15 mei 2006 12:27 schreef qu63 het volgende:
[..]w000t!de balk voor Chloë is te groot voor mn scherm
92% is voor Chloë
Waarom zou je dat in godsnaam willen op zo'n onbelangrijke pollquote:Op maandag 15 mei 2006 12:46 schreef SHuisman het volgende:
[..]
Morgen zal ik hier wel ff een progje neerzetten, waarmee 'jullie' ook VAAK kunnen voten (in de trant van 150 milliseconde per vote). Moet ik mijn stukje software ff aanpassen zodat je kan kiezen tussen de opties.Ik ben verantwoordelijk voor zo'n 400.000 votes
![]()
dat is weer net iets téquote:Op maandag 15 mei 2006 12:46 schreef SHuisman het volgende:
[..]
Morgen zal ik hier wel ff een progje neerzetten, waarmee 'jullie' ook VAAK kunnen voten (in de trant van 150 milliseconde per vote). Moet ik mijn stukje software ff aanpassen zodat je kan kiezen tussen de opties.Ik ben verantwoordelijk voor zo'n 400.000 votes
![]()
Bijna net zo sneu als vrouwen versieren met 24 onelinersquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 15 mei 2006 19:33 schreef burpicane het volgende:
een echt geweldige promo @ fox.comwaar???? link??????SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
nog 5 uur!quote:
next weekquote:Op dinsdag 16 mei 2006 00:34 schreef Jasza het volgende:
Is het vandaag een dubbele aflevering of volgende week eigenlijk?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |