Ken hem ook niet, maar hij scoort wel veel voor en middenvelder. Al is het wel in de niet altijd even kwalitatieve Schotse competitie.quote:Op maandag 8 mei 2006 15:51 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ze keken voor Skacel maar die bakte er niet veel van en toen viel Riordan op. Ik ken hem niet.
Irritant mannetje die Ooijer, ook toen ie Vermaelen omhoog trok toen ie op de grond lag. Achtelijke idiote actie van 'm. Daarom is deze overwinning alleen al zo heerlijk.quote:Op maandag 8 mei 2006 15:12 schreef FCLFanatic het volgende:
In ieder geval de mooiste foto van gisteren gevonden:
[afbeelding]
Hij had hem alleen wat harder moeten laten vallen...quote:Op maandag 8 mei 2006 16:58 schreef SoA-Holic het volgende:
[..]
Irritant mannetje die Ooijer, ook toen ie Vermaelen omhoog trok toen ie op de grond lag. Achtelijke idiote actie van 'm. Daarom is deze overwinning alleen al zo heerlijk.![]()
Dat krijg je als je aankopen regelt vanuit het vliegtuig.quote:Op maandag 8 mei 2006 17:29 schreef methodmich het volgende:
Michael Ball was niet echt heel erg wakker tegen het einde??
Toch de meest dramatische aankoop ooit bij PSV of niet?
niet de meest gelukkige maar dramatisch is ook wat overdreven...quote:Op maandag 8 mei 2006 17:29 schreef methodmich het volgende:
Ik wel.quote:Op maandag 8 mei 2006 17:38 schreef Zapper het volgende:
Sibon had moeten spelen.
iedereen is het daar toch mee eens!
Nooit meer opstellen die vent.quote:Op maandag 8 mei 2006 17:29 schreef methodmich het volgende:
Voor ons toch welquote:Op maandag 8 mei 2006 10:25 schreef Neoktheone het volgende:
[..]
Huntelaar is een echte spits, maar buiten de 16 heeft hij niets toe te voegen. Zelfs Van Basten onderkent dat. Daarom zie je hem ook nauwelijks tegen sterke verdedigers als Alex en recent ook Sankoh. Ook hij is het geld niet waard (evenals Koné dus). Jammer dat we Ruud niet kunnen betalen...
Nog belangrijker, hoe kom je er vanaf? Hoe lang heeft ie nog een contract bij jullie?quote:
Volgens mij tekende hij een twee-jarig contract, dus dat is op zich geen probleem.quote:Op maandag 8 mei 2006 17:46 schreef Radegast het volgende:
[..]
Nog belangrijker, hoe kom je er vanaf? Hoe lang heeft ie nog een contract bij jullie?
Vind maar eens een club die zo gek is om dat salaris te betalen.
Nee, zeker niet. Maar PSV is op de links- en rechtsbackpositie ook vrij zwak. Centraal achterin hebben ze ook gelijk een probleem als Alex en/of Ooijer geblesseerd zijn.quote:Op maandag 8 mei 2006 17:51 schreef Erasmusch het volgende:
Zo'n Lamey en Addo horen toch ook niet in de basis van de kampioen?
Koemanquote:Ronald Koeman wordt de nieuwe trainer van PSV.
Vanavond om 9 uur Nederlandse tijd houdt Benfica een persconferentie over de toekomst van Koeman. De Nederlandse trainer heeft nog een contract van 1 jaar bij de Portugese club. PSV moet een afkoopsom betalen aan Benfica. Stan Valcks is namens de Eindhovense club in Lissabon.
Op de site van Benfica wordt deze ook aangekondigd
Owja, bericht kwam van www.l1.nl
quote:Ronald Koeman trainer van PSV
ROTTERDAM - Ronald Koeman wordt de nieuwe trainer van PSV. De Eindhovense club bereikte maandagmiddag een akkoord met Benfica, de huidige club van de 43-jarige Groninger.
Ronald Koeman. FOTO AP
Alleen de details moeten nog worden uitgewerkt. Ook met Koeman zelf is PSV nagenoeg rond. Bij Benfica zal de volledige technische staf opstappen, onder wie keeperstrainer Abe Knoop en assistent-trainer Tonny Bruins Slot.
De club uit Lissabon maakt het vertrek van Koeman vanavond bekend. Bij PSV volgt hij Guus Hiddink op, die naar Rusland vertrekt. Het is nog onduidelijk of Koeman bij PSV straks wordt geassisteerd door Bruins Slot. Met ex-international Jan Wouters sloot de landskampioen al een akkoord voor een positie als assistent-trainer. Dit gebeurde buiten de nieuwe trainer om.
Ronald Koeman speelde van 1986 tot 1989 bij PSV, waarmee hij in 1988 de Europa Cup-1 won in een finale tegen Benfica.
Koeman mag geen aankopen doen hoor, dat regelt Stan voor hem. Niet dat dat een goed teken is overigensquote:Op maandag 8 mei 2006 19:22 schreef Radegast het volgende:
Hij past wel bij PSV denk ik.
Ben wel benieuwd naar z'n komende aankopen.
Laat Sikora, Peeters, Soetaers en Sonck maar komenquote:Op maandag 8 mei 2006 19:22 schreef Radegast het volgende:
Kurt Elshot. Ellery Cairo. Edson Braafheid.quote:Op maandag 8 mei 2006 19:22 schreef Radegast het volgende:
Dat gaat zeker wel gebeuren hoor...quote:Op maandag 8 mei 2006 19:28 schreef cultheld het volgende:
Leuker scenario: Timmer nokt, Hiddink komt weer in de picture bij PSV en helpt in een adviserende rol mee met de scouting en de aankopen.
Dat niet, maar Hiddink heeft een uniek netwerk.quote:Op maandag 8 mei 2006 19:50 schreef mcyodogg het volgende:
Ik ben helemaal voor Hiddink als adviseur hoor, maar ik mag hopen dat het scoutingsapparaat van PSV niet compleet afhankelijk van hem is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |