Ik ben er gister genoeg tegen gekomen hoor.quote:
Is het dan vreemd dat sommigen wat gefrustreerd waren na een verlies in de 88ste minuut?quote:Op donderdag 4 mei 2006 18:55 schreef De_Bierkoerier het volgende:
[..]
Ik ben er gister genoeg tegen gekomen hoor.
Euh, waar zie je mij zeggen dat ik dat vreemd vind. Ik reageerde op clauwhee.quote:Op donderdag 4 mei 2006 18:58 schreef Noca het volgende:
[..]
Is het dan vreemd dat sommigen wat gefrustreerd waren na een verlies in de 88ste minuut?
Dat is bij de meesten ook weer erg snel weg getrokken door het geweldige seizoen dat we gehad hebben.
Met drie e'squote:Op donderdag 4 mei 2006 18:58 schreef De_Bierkoerier het volgende:
[..]
Euh, waar zie je mij zeggen dat ik dat vreemd vind. Ik reageerde op clauwhee.
Btje scheve vergelijkingquote:Op donderdag 4 mei 2006 19:00 schreef JeroenV het volgende:
Ik heb ook wel erg een dubbelgevoel bij een huldiging hoor. Zelden hebben we zo'n kutseizoen gedraaid en dan even vrolijk gaan doen...
Het is een prijs, maar dat is het Amsterdam Tournament ook.
Wat gebeurde er dan?quote:En om de reacties van die kutsupporters in het uitvak. Want die begrepen er geen zak van
Ik hoorde helemaal niets in Groningen. Te-nen-krom-mend...quote:Op donderdag 4 mei 2006 19:02 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Met drie e's
Gefrustreerd, maar niet in de lading zoals jij het deed overkomen (dacht ik). Het is misschien heel eventjes geweest, over de manier waarop. En om de reacties van die kutsupporters in het uitvak. Want die begrepen er geen zak van. Maar verder. We hadden niets meer kunnen verwachten van onze ploeg, dus in die zin gefrustreerd, nee, bij heel weinig denk ik.
Ze begonnen na de goal van Sneijder 'Helemaal niets in Groningen te zingen'. Dan begrijp je er wat mij betreft geen zak van. Sneuer kon niet.quote:
quote:Op donderdag 4 mei 2006 19:05 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Ze begonnen na de goal van Sneijder 'Helemaal niets in Groningen te zingen'. Dan begrijp je er wat mij betreft geen zak van. Sneuer kon niet.
Gefrustreerd was misschien een fout woord ja. Maar mn huisgenoot is een grote Groningen-fan, dus hem een beetje pesten is altijd mooi. Maar het is natuurlijk een heel mooi seizoen geweest voor Groningen.quote:Op donderdag 4 mei 2006 19:02 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Met drie e's
Gefrustreerd, maar niet in de lading zoals jij het deed overkomen (dacht ik). Het is misschien heel eventjes geweest, over de manier waarop. En om de reacties van die kutsupporters in het uitvak. Want die begrepen er geen zak van. Maar verder. We hadden niets meer kunnen verwachten van onze ploeg, dus in die zin gefrustreerd, nee, bij heel weinig denk ik.
Ik ga niet, mochten ze winnen.quote:Op donderdag 4 mei 2006 18:51 schreef Paus_Benedictus_XVI het volgende:
[..]
Ik krijg er nu al een nepgevoel bij![]()
Het is wel een beetje appels met peren vergelijken, maar ik bedoel te zeggen dat ik de Gatorade Cup lang niet groot genoeg vindt als prijs om ervoor naar het Leidse te gaan. Plus dat het hele seizoen al ruk was natuurlijk.quote:
Dus? Maar goed, dat kan jij niet weten, want de laatste keer dat feyenoord de beker won was jij waarschijnlijk nog niet eens geboren.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |