Let wel... de L2 en R2 knoppen zijn triggers geworden.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 02:25 schreef Notorious_Roy het volgende:
So far, hebben we dus een PS2 controller zonder draad...
Dalijk zal wel de shizzle komenquote:Op dinsdag 9 mei 2006 02:25 schreef Notorious_Roy het volgende:
So far, hebben we dus een PS2 controller zonder draad en een PS2 game in HD. Way to go Sony![]()
Paar bewegen welquote:Op dinsdag 9 mei 2006 02:28 schreef kipknots het volgende:
Staan daar nou bordkartonnen mensen naast de track?
Ik verwacht best veel van de ps3, maar deze demo is gewoon gerushed.
Dit vond Eurogamer ervan die er live bij was.quote:00:30:23 -
The track-side people models are static mostly, with flashbulbs a la GT4, but the effect at pace and from above is much better, with some people moving about. The Grand Canyon looks amazing, with a particularly incredible over-the-cliff view.
00:27:13 -
It's like the ludicrous CG stuff they used to show for PS2 GTs, except it's actually there. We're being shown old GTs. GT1's up on the screen. It looks like a NES game by comparison. Even GT4 looks very rough after watching GT HD running.
00:25:54 -
Other tracks are Circuit de la Sarthel and Grand Canyon. The load-times will be lower than GT4's 10-15 seconds. 2-3 seconds, he says.
00:24:02 -
As a reference point, the average broadcast TV HD is a third as good as this, apparently. The difference between this and GT4 PS2 is 12 times. No, we're not sure how exactly you measure that either. Some kind of special ruler, probably.
00:22:48 -
It's very sharp. Apparently it's reusing old assets, but the resolution is what it sounds like. The frame-rate's certainly what he says - 60 frames per second.
00:20:59 -
Four tracks. Tokyo R246, Nordschleife, others. 7 cars and 3 bikes. Racing and commercial "down to scooters".
00:20:11 -
Kazunori Yamauchi is on stage. He's going to show us a GT prototype - Gran Turismo HD - for E3. At 1920x1080p resolution. He's holding a normal Dual Shock pad.
Dit is toch ps2 ?quote:Op dinsdag 9 mei 2006 02:47 schreef kipknots het volgende:
En weer een niet bepaald indrukwekkende demo
Is toch makkelijk? Je wilt wat mooie plaatjes laten zien, mensen proberen te imponeren graphics, dus je maakt een techdemo en je krijgt mensen aan het klappen.quote:
Ja, zag er wel mooi uit, geluiden waren ook mooiquote:Op dinsdag 9 mei 2006 03:00 schreef twi het volgende:
[..]
Is toch makkelijk? Je wilt wat mooie plaatjes laten zien, mensen proberen te imponeren graphics, dus je maakt een techdemo en je krijgt mensen aan het klappen.
Jammer dat ik geen hogere resolutie filmpje kan zien nog. Misschien morgen. Want het doet niet alleen denken aan Black, het ziet er ook zo uit via de streamkwaliteitquote:
Het zijn tenminste ingame beelden.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 03:08 schreef twi het volgende:
Jammer dat ik geen hogere resolutie filmpje kan zien nog. Misschien morgen. Want het doet niet alleen denken aan Black, het ziet er ook zo uit via de streamkwaliteit
Wellicht ingame engine, maar het was allemaal cutscene-cameramateriaal. Bovendien vond ik tussen verschillende stukjes nogal wat kwaliteitsverschil zitten.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 03:07 schreef Notorious_Roy het volgende:
Eight days was ingame
Dat is imo ook de beperking van deze generatie, cross-platform. Je zit aan je vaste camerastandpunten vast. Zo kun je nooit de spectaculairste beelden benaderen. Daarom was de Killzone trailer van vorig jaar zo vet, daar kon je dat allemaal wel zien. Maar dat blijkt nog moeilijk/onmogelijk te benaderen, geen idee of we dat deze generatie nog kunnen zien.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 03:11 schreef LuukBes het volgende:
Weet jij veel joh. Kwestie van met wat camera views switchen en scripten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |