quote:Op woensdag 5 juli 2006 16:49 schreef Pritt het volgende:
Deze topic heeft een hoog homo gehalte.
quote:Op woensdag 5 juli 2006 17:05 schreef DrDentz het volgende:
dit komt ervan als je vrouwen toelaat op een wk-forum
snuggere voetbaluitspraken komen er niet uit, maar deze onzin staat constant bovenaan het forum.. ban ze allemaal![]()
Welkom ook gij!quote:Op woensdag 5 juli 2006 16:49 schreef Pritt het volgende:
Deze topic heeft een hoog homo gehalte.
Goh wat ben jij origineel!quote:Op donderdag 4 mei 2006 15:41 schreef SCH het volgende:
Post hier telkens een foto van een Hunk - een foto van een voetballer die (ws. meedoet op het WK) je aantrekkelijk vindt of een aantrekkelijke foto van een voetballer die misschien wel lelijk is maar op deze foto wel wat heeft.
* SCH trapt uiteraard af met Freddy Ljunberg
[afbeelding]
Waarom denk je anders dat we jullie naar het WK laten kijken?quote:Op woensdag 5 juli 2006 17:05 schreef DrDentz het volgende:
dit komt ervan als je vrouwen toelaat op een wk-forum
snuggere voetbaluitspraken komen er niet uit, maar deze onzin staat constant bovenaan het forum.. ban ze allemaal![]()
quote:Op vrijdag 26 mei 2006 17:11 schreef PsyCha het volgende:
[..]
Dat is mijn favo plaatje van Milan
Fernando Torres:
[afbeelding]
[afbeelding]
waarom jullie ons naar het wk laten kijken??quote:Op zondag 9 juli 2006 04:03 schreef jaoka het volgende:
[..]
Waarom denk je anders dat we jullie naar het WK laten kijken?
Oh nee, dat begrijp jij natuurlijk niet. Want jij bent er zo 1 die playboy leest vanwege de artikelen en in een topic over vrouwensport geen 1x zal noemen hoe lelijk/knap deze of gene sportster is![]()
Smakelijk topic trouwens, jammer dat het WK al weer bijna voorbij is
WTF!quote:
Als ik dat voor je uit moet spellen.... welk topic zitten we in hequote:Op zondag 9 juli 2006 14:24 schreef DrDentz het volgende:
[..]
waarom jullie ons naar het wk laten kijken??weet ik veel.. wie zijn jullie dan
en ik kijk nooit vrouwensport, duh
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |