En je veters? Door wie liet je die strikken?quote:Op donderdag 4 mei 2006 14:19 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb altijd al mijn boeken zelf gekaft, en al mijn boterhammen zelf gesmeerd, mijn huiswerk zelf gemaakt (let op het subtiel weglaten van "al"), en zelf mijn strafwerk gemaakt.
Dat doet deze moeder dan weer niet....quote:Op donderdag 4 mei 2006 14:15 schreef Lienekien het volgende:
Ik kaftte mijn boeken zelf, maar mijn moeder heeft t/m mijn eindexamenklas nog mijn brood voor me gesmeerd.
quote:Op donderdag 4 mei 2006 14:16 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Bij mij precies andersom.
Ik vond het altijd maar wat raar dat sommige kinderen nooit hun brood zelf smeerden.
Ik begin steeds meer van je te houden, Æ.quote:Op donderdag 4 mei 2006 14:20 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Dat doet deze moeder dan weer niet....
[..]
Beschuit met roze muisjesquote:Op donderdag 4 mei 2006 14:19 schreef DaMart het volgende:
Hoi!
Ik ga even boodschappen doen... iemand nog iets nodig?
Ik kwam 's ochtends wat moeilijk op gang. Nee, dat was natuurlijk geen excuus. Mijn broers smeerden hun boterhammen de avond van tevoren al.quote:Op donderdag 4 mei 2006 14:16 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Bij mij precies andersom.
Ik vond het altijd maar wat raar dat sommige kinderen nooit hun brood zelf smeerden.
Dat heb ik ook zo vaak gedaan.quote:Op donderdag 4 mei 2006 14:21 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik kwam 's ochtends wat moeilijk op gang. Nee, dat was natuurlijk geen excuus. Mijn broers smeerden hun boterhammen de avond van tevoren al.![]()
Ik zou je moeder kunnen zijn Buupertje...quote:Op donderdag 4 mei 2006 14:21 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik begin steeds meer van je te houden, Æ.
Getsie.quote:Op donderdag 4 mei 2006 14:22 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ik moest ook altijd m'n brood zelf smeren.
Dat leidde ertoe dat ik nooit brood meenam,
en bijna elke dag friet en frikandellen door m'n strot duwde.
Tegenwoordig is alles anders.quote:Op donderdag 4 mei 2006 14:22 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dat heb ik ook zo vaak gedaan.Scheelt je weer werk 's morgens.
KD ook. En daar ben ik ook al zo verliefd op.quote:Op donderdag 4 mei 2006 14:23 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Ik zou je moeder kunnen zijn Buupertje...![]()
Was je mijn moeder maarquote:Op donderdag 4 mei 2006 14:23 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Ik zou je moeder kunnen zijn Buupertje...![]()
Wie is KD?quote:Op donderdag 4 mei 2006 14:23 schreef Bupatih het volgende:
[..]
KD ook. En daar ben ik ook al zo verliefd op.
Kirstin Davis, die dame van gisteren, of de foto's.quote:
Die Kirsten Dunst, maar dan met een andere achternaam waarschijnlijk... want Kirsten Dunst (quote:
Nou neem ik mijn zelfgebakken boterhammen mee naar 't werk en ik smeer ze daar.quote:
Rookte je toen nog niet?quote:Op donderdag 4 mei 2006 14:24 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Net genoeg om iedere dag een frietje en frikandel te bestellen.
Aaaah, zo.quote:Op donderdag 4 mei 2006 14:25 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Nou neem ik mijn zelfgebakken boterhammen mee naar 't werk en ik smeer ze daar.
Ohwja, die heb ik voorbij zien flitsen.quote:Op donderdag 4 mei 2006 14:24 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Kirstin Davis, die dame van gisteren, of de foto's.
Whehe, met mijn zakgeld kon/kan ik één frietje en frikandel per wéék bestellen.quote:Op donderdag 4 mei 2006 14:24 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Net genoeg om iedere dag een frietje en frikandel te bestellen.
Ja, vast wel.quote:
Mooie vrouw.quote:Op donderdag 4 mei 2006 14:25 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Deze mooie mevrouw:
[[url=http://usera.imagecave.com/Bupatih/icth_KD_1.jpg.jpg]afbeelding][/url] [[url=http://usera.imagecave.com/Bupatih/icth_KD_2.jpg.jpg]afbeelding][/url] [[url=http://usera.imagecave.com/Bupatih/icth_KD_3.jpg.jpg]afbeelding][/url]
Daar hebben ze telefoonnummers voor, he.quote:Op donderdag 4 mei 2006 14:27 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Whehe, met mijn zakgeld kon/kan ik één frietje en frikandel per wéék bestellen.![]()
Met een bivakmuts op wellicht?quote:Op donderdag 4 mei 2006 14:27 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Ja, vast wel.
Ik heb eigenlijk geen idee meer hoe ik aan al dat geld kwam,.
Zeer zeker.quote:
quote:Op donderdag 4 mei 2006 14:28 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Daar hebben ze telefoonnummers voor, he.
Wat wil je met telefoonnummers doen? Je ouders bedreigen en meer zakgeld eisen?quote:Op donderdag 4 mei 2006 14:28 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Dingen bestellen.quote:Op donderdag 4 mei 2006 14:30 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Wat wil je met telefoonnummers doen? Je ouders bedreigen en meer zakgeld eisen?
Ja, eh.. hallo, met De-onev... eh, met De-even-1, ik heb je zoon, geef hem meer zakgeld, en ik laat 'm gaan *klik*
![]()
Is ze met Steve Martin?quote:Op donderdag 4 mei 2006 14:30 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Zeer zeker.
Pfff, als ze op zo'n humorloze, oude zoutzak als Steve Martin kan vallen, dan maak ik ook wel kans!
Had je een vakantiebaan bij de plaatselijke snackbar?quote:Op donderdag 4 mei 2006 14:29 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Ik houd het toch maar op vakantie-baantjes.
Was. Naar het schijnt is ze nu samen met Matthew Perry. (quote:
De Kindertelefoon.quote:Op donderdag 4 mei 2006 14:28 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Doet ze dat?quote:Op donderdag 4 mei 2006 14:30 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Zeer zeker.
Pfff, als ze op zo'n humorloze, oude zoutzak als Steve Martin kan vallen, dan maak ik ook wel kans!
De slet.quote:Op donderdag 4 mei 2006 14:31 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Was. Naar het schijnt is ze nu samen met Matthew Perry. ([afbeelding])
Wow. Dat is ook lang geleden zeg!quote:Op donderdag 4 mei 2006 14:33 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Doet ze dat?
Dat is toch die flauwe grappemaker met grijze haren?
Dan heb je het langer volgehouden dan ik met mn ene dag.quote:Op donderdag 4 mei 2006 14:32 schreef De-oneven-2 het volgende:
En paprika's! En aardbeien!
Aardbeien plukken heb ik maar 1 week volgehouden, geloof ik.
Dat raad ik ook iedereen af...
Ik begrijp dat daar wat verwarring over was, maar, ja!quote:
Zo moet je niet praten over iemand die Bupatih moeder had kunnen zijn.quote:
Ooit heb ik een kort moment om je gerouwd.quote:Op donderdag 4 mei 2006 14:36 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ik begrijp dat daar wat verwarring over was, maar, ja!. Hoest?
YP is met dikke buik. Of hoe zeg je dat.quote:Op donderdag 4 mei 2006 14:38 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Ooit heb ik een kort moment om je gerouwd.
Goehoed!
En met jou? (en YP?)
Ga jij ook al papa worden?quote:Op donderdag 4 mei 2006 14:38 schreef Jarno het volgende:
[..]
YP is met dikke buik. Of hoe zeg je dat.
Augustus!quote:Op donderdag 4 mei 2006 14:40 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Ga jij ook al papa worden?
En Yp dus mama, wat leuk!
Wanneer verwachten jullie hem/haar?
Gefeliciteerd, ook voor YP en geef d'r een dikkequote:
Ik niet, iig.quote:Op donderdag 4 mei 2006 14:43 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Gefeliciteerd, ook voor YP en geef d'r een dikke
hihi, wie had dat enkele jaren geleden nou verwacht... Jarno papa.
Whehe.quote:Op donderdag 4 mei 2006 14:47 schreef Lienekien het volgende:
Hoe kan het dat Jarno maar zo'n summiere postgeschiedenis heeft en toch al zo lang op Fok zit?
De postgeschiedenis-lijst bevat alleen alle posts van ná 2005.quote:Op donderdag 4 mei 2006 14:47 schreef Lienekien het volgende:
Hoe kan het dat Jarno maar zo'n summiere postgeschiedenis heeft en toch al zo lang op Fok zit?
Dit, dus.quote:Op donderdag 4 mei 2006 14:53 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
De postgeschiedenis-lijst bevat alleen alle posts van ná 2005.
Alles van voor die tijd is ergens verdwenen diep in de databases-kelder van fok!.
Ergo, hij is hier na 2005 helemaal niet meer geweest.quote:Op donderdag 4 mei 2006 14:53 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
De postgeschiedenis-lijst bevat alleen alle posts van ná 2005.
Alles van voor die tijd is ergens verdwenen diep in de databases-kelder van fok!.
Ik pluk iedere zomer aardbeien. Eens kijken hoe de productie it jaar is op mijn balkonquote:Op donderdag 4 mei 2006 14:32 schreef De-oneven-2 het volgende:
En paprika's! En aardbeien!
Aardbeien plukken heb ik maar 1 week volgehouden, geloof ik.
Dat raad ik ook iedereen af...
Tot voor kort blijkbaar niet nee.quote:Op donderdag 4 mei 2006 14:56 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ergo, hij is hier na 2005 helemaal niet meer geweest.
Een slowchat, maar dan op zijn Nederlands: Langzaampraattopicquote:Op donderdag 4 mei 2006 15:01 schreef Jarno het volgende:
Wat is eigenlijk een LPT? Ik kwam hier alleen voor AE.
Zelfs een datingLPT zou mij nog niet mee kunnen laten doen in OUD.quote:Op donderdag 4 mei 2006 15:00 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik had liever eerst de datingLPT gehad... dan kon ik misschien ook meedoen met de OUDLPT
Adoptie, Erik.quote:Op donderdag 4 mei 2006 15:02 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Zelfs een datingLPT zou mij nog niet mee kunnen laten doen in OUD..
OUD is wel erg ja. Maja. Verder ben ik een literaire ramp, dus ik zal jullie verder niet lastig vallen.quote:Op donderdag 4 mei 2006 15:02 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
We kunnen er speciaal voor jou altijd een ADOPTIELPT achteraan gooien!quote:Op donderdag 4 mei 2006 15:02 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dank je, ik - en waarschijnlijk ook anderen - voelen zich gewaardeerdquote:Op donderdag 4 mei 2006 15:01 schreef Jarno het volgende:
Ik kwam hier alleen voor AE.
Whehe.quote:Op donderdag 4 mei 2006 15:03 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dank je, ik - en waarschijnlijk ook anderen - voelen zich gewaardeerd.
Doe niet zo gek, iedereen bijna iedereen is hier welkom.quote:Op donderdag 4 mei 2006 15:03 schreef Jarno het volgende:
[..]
OUD is wel erg ja. Maja. Verder ben ik een literaire ramp, dus ik zal jullie verder niet lastig vallen.
LangzaamPraatTopic.quote:Op donderdag 4 mei 2006 15:01 schreef Jarno het volgende:
Wat is eigenlijk een LPT? Ik kwam hier alleen voor AE.
quote:
En sommigen lezen ook langzaam.quote:Op donderdag 4 mei 2006 15:02 schreef DaMart het volgende:
[..]
Een slowchat, maar dan op zijn Nederlands: Langzaampraattopic.
Dan zou het LLT moeten heten.quote:Op donderdag 4 mei 2006 15:11 schreef Lienekien het volgende:
[..]
[..]
En sommigen lezen ook langzaam.
quote:Op donderdag 4 mei 2006 15:11 schreef Lienekien het volgende:
[..]
[..]
En sommigen lezen ook langzaam.
Oh-oh.quote:Op donderdag 4 mei 2006 15:14 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
![]()
Dat krijg je als je er met je hoofd maar half bij bent en ondertussen op zoek bent naar een oud topic over Jarno.
En wat verbeterd op de PC:quote:Op donderdag 4 mei 2006 09:57 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik kon niet slapen vannacht, dus heb ik mijn tekenblok er maar eens bijgepakt, veel blaadjes waar gewoon rommel op stond, maar deze was wel gelukt, rond 3:40 vanacht.
[afbeelding]
Ik vind hem mooi.quote:Op donderdag 4 mei 2006 15:17 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
En wat verbeterd op de PC:
[[url=http://xs200.xs.to/xs200/06184/vector550.jpg.xs.jpg]afbeelding][/url]
Teken je voor je hobby/plezier, of wil je er verder iets mee?quote:
Tekenen is een hobby die ik mijn hele leven wel voort ga zetten. Naar Rome is met school, gewoon voor het vak tekenen.quote:Op donderdag 4 mei 2006 15:35 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Teken je voor je hobby/plezier, of wil je er verder iets mee?
ik las laatst dat je met de tekenklas op reis zou gaan naar Rome, dat klinkt best serieus...
Tekenen is voor mij ook een hele prettige uitlaatklep.quote:Op donderdag 4 mei 2006 15:39 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Tekenen is een hobby die ik mijn hele leven wel voort ga zetten. Naar Rome is met school, gewoon voor het vak tekenen.
Een hobby, dus.. En een fijne ook, want ik heb het gevoel dat ik door te tekenen mijn hart een beetje kan luchten.
Zijn jullie ook al getrouwd dan?quote:Op donderdag 4 mei 2006 15:42 schreef Jarno het volgende:
Rome.. Daar zijn we vorige zomer geweest, meuj heur. We hebben er ook onze trouwkaarten gekocht.
.
Je leven als in; je bent kunstenares?quote:Op donderdag 4 mei 2006 15:43 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Tekenen is voor mij ook een hele prettige uitlaatklep.
Het is niet alleen mijn lust, maar ook mijn leven.
Ja, als ik mijn zus moet geloven dan is het er echt geweldig.quote:Op donderdag 4 mei 2006 15:42 schreef Jarno het volgende:
Rome.. Daar zijn we vorige zomer geweest, meuj heur. We hebben er ook onze trouwkaarten gekocht.
.
Dat voel ik me wel ja... al verdien ik er niet mijn geld mee.quote:Op donderdag 4 mei 2006 15:44 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Je leven als in; je bent kunstenares?
Nog niet!quote:
De grootste meesters in de kunst verdienden pas echt geld toen ze al lang dood warenquote:Op donderdag 4 mei 2006 15:46 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Dat voel ik me wel ja... al verdien ik er niet mijn geld mee.
Wat leuk!quote:
Ah, nu snap ik hem ook.quote:
Dat heb ik met schrijven!quote:Op donderdag 4 mei 2006 15:43 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Tekenen is voor mij ook een hele prettige uitlaatklep.
Het is niet alleen mijn lust, maar ook mijn leven.
En dat geld werd bijgeschreven op hun hemelse bankrekening?quote:Op donderdag 4 mei 2006 15:48 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
De grootste meesters in de kunst verdienden pas echt geld toen ze al lang dood waren.
Maak je dus maar geen zorgen, je komt er wel.
Dat scheelt wel ja, dat is een hele troost.quote:Op donderdag 4 mei 2006 15:48 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
De grootste meesters in de kunst verdienden pas echt geld toen ze al lang dood waren.
Maak je dus maar geen zorgen, je komt er wel.
Haha ja, dat was goed gedaan!quote:Op donderdag 4 mei 2006 15:50 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Wat leuk!![]()
Heb ik jullie toch niet voor niets dat reuze(n)rad ingestuurd.
YPNO!quote:Gaan jullie voor, of na de geboorte van kleine YPNO trouwen?
Bij wijze van, Lienekien, niet alles letterlijk nemen.quote:Op donderdag 4 mei 2006 15:50 schreef Lienekien het volgende:
[..]
En dat geld werd bijgeschreven op hun hemelse bankrekening?![]()
't Nummer is gratis, hoor.quote:Op donderdag 4 mei 2006 15:50 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ah, nu snap ik hem ook.
Neh, ik ga de Kindertelefoon niet bellen vanwege weinig zakgeld.![]()
Dan moet je maar wat duidelijker formuleren.quote:Op donderdag 4 mei 2006 15:51 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Bij wijze van, Lienekien, niet alles letterlijk nemen.
quote:Op donderdag 4 mei 2006 15:51 schreef Jarno het volgende:
[..]
Haha ja, dat was goed gedaan!
[..]
YPNO!. Eh, ervoor dus. Ze is bang dat ik 'm anders smeer.
.
Nou, nee, het was duidelijk zat. Als je niet begrijpt wat ik bedoel dan ligt het meer aan jou dan aan mij.quote:Op donderdag 4 mei 2006 15:52 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Dan moet je maar wat duidelijker formuleren.![]()
Ik ben juist weer erg slecht met tekenen. Soms ben ik wel jaloers op kinderen van zes... want die tekenen vaak mooier dan ik het doe.quote:Op donderdag 4 mei 2006 15:52 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Dat zou ik soms ook wel willen, maar het komt er meestal niet uit...
quote:
Dit is verdorie wel TTK! Een beetje niveau, graag!quote:Op donderdag 4 mei 2006 15:53 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nou, nee, het was duidelijk zat. Als je niet begrijpt wat ik bedoel dan ligt het meer aan jou dan aan mij.
Doe dan alsjeblieft niet zo opvliegerig.quote:Op donderdag 4 mei 2006 15:54 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Dit is verdorie wel TTK! Een beetje niveau, graag!![]()
Volgens mijn opvatting kan een ieder tekenen.quote:Op donderdag 4 mei 2006 15:53 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik ben juist weer erg slecht met tekenen. Soms ben ik wel jaloers op kinderen van zes... want die tekenen vaak mooier dan ik het doe.
Nu doe je net of Lienekien al in de overgang zit!quote:Op donderdag 4 mei 2006 15:55 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Doe dan alsjeblieft niet zo opvliegerig.
Nou, excuses hoor.quote:Op donderdag 4 mei 2006 15:55 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Doe dan alsjeblieft niet zo opvliegerig.
Tekenen kan iedereen. Alleen het is vaak net pictionary voordat men erachter komt wat het is bij mijquote:Op donderdag 4 mei 2006 15:55 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Volgens mijn opvatting kan een ieder tekenen.
Het hoeft niet altijd iets voor te stellen...
Nog even en ik ga janken.quote:Op donderdag 4 mei 2006 15:56 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nu doe je net of Lienekien al in de overgang zit!
Wat ik me dus afvraag, je kan een schilderij zo abstract maken als je wilt, ik bedoel, het hoeft inderdaad niks voor te stellen.quote:Op donderdag 4 mei 2006 15:55 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Volgens mijn opvatting kan een ieder tekenen.
Het hoeft niet altijd iets voor te stellen...
Bij mijn tekeningen laat ik het aan de kijker over wat hij/zij erin wil zien.quote:Op donderdag 4 mei 2006 15:57 schreef DaMart het volgende:
[..]
Tekenen kan iedereen. Alleen het is vaak net pictionary voordat men erachter komt wat het is bij mij
Bij schrijven ben je denk ik aan meer regels onderworpen. Zinnen moeten grammaticaal kloppen, de spelling moet goed zijn... maar verder ben je qua inhoud vrij natuurlijk!quote:Op donderdag 4 mei 2006 15:58 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Wat ik me dus afvraag, je kan een schilderij zo abstract maken als je wilt, ik bedoel, het hoeft inderdaad niks voor te stellen.
Maar kan dat bij schrijven ook? Een abstract verhaal, wat niet voor hoeft te stellen?
Ben je zwanger dan?quote:
Sommige muziekteksten vind ik érg abstract.quote:Op donderdag 4 mei 2006 15:58 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Wat ik me dus afvraag, je kan een schilderij zo abstract maken als je wilt, ik bedoel, het hoeft inderdaad niks voor te stellen.
Maar kan dat bij schrijven ook? Een abstract verhaal, wat niet voor hoeft te stellen?
Dan zou ik eerder denken aan bepaalde typen gedichten, waarbij de betekenis van de woorden ondergeschikt of afwezig is.quote:Op donderdag 4 mei 2006 15:58 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Volgens mij niet, dan krijg je van die taalpuristen over je heen...quote:Op donderdag 4 mei 2006 15:58 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik bedoelde niet dat ik vind dat je er in zit hoor... volgens mij ben jij nog heel jeugdig en zit je in de bloei van je levenquote:
Zoals...?quote:Op donderdag 4 mei 2006 16:00 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Volgens mij niet, dan krijg je van die taalpuristen over je heen...
Al heb ik daar lak aan, soms vind ik het gewoon té leuk om zelf woorden te verzinnen.
Ja zeg, daar weet ik nu zo even geen voorbeeld van te noemen... dat soort woorden komen altijd spontaan in me op.quote:
Flabofski.quote:Op donderdag 4 mei 2006 16:02 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Ja zeg, daar weet ik nu zo even geen voorbeeld van te noemen... dat soort woorden komen altijd spontaan in me op.
't Is nu te LAAT.quote:Op donderdag 4 mei 2006 16:00 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik bedoelde niet dat ik vind dat je er in zit hoor... volgens mij ben jij nog heel jeugdig en zit je in de bloei van je leven
Ah ok, maar als je zo'n opwelling krijgt, laat het even wetenquote:Op donderdag 4 mei 2006 16:02 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Ja zeg, daar weet ik nu zo even geen voorbeeld van te noemen... dat soort woorden komen altijd spontaan in me op.
battekakquote:Op donderdag 4 mei 2006 16:03 schreef DaMart het volgende:
kuppelhutjes!
MaDartquote:Op donderdag 4 mei 2006 16:03 schreef DaMart het volgende:
kuppelhutjes!
Nee! Dat mag niet!quote:Op donderdag 4 mei 2006 16:04 schreef DaMart het volgende:
Gaan we ook nog betekenissen geven aan die woorden?
Dat mag jij doen....quote:Op donderdag 4 mei 2006 16:04 schreef DaMart het volgende:
Gaan we ook nog betekenissen geven aan die woorden?
Wat ik zeg.quote:
Gelukkig maar.quote:Op donderdag 4 mei 2006 16:09 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Nu je het zegt, je bent blauw!
Maar daarom niet.![]()
quote:Op donderdag 4 mei 2006 16:10 schreef Lienekien het volgende:
Ja Erik, leuk plaatje. Ook de tweede keer.
Dat is álles wat ik wilde horenquote:Op donderdag 4 mei 2006 16:10 schreef Lienekien het volgende:
Ja Erik, leuk plaatje. Ook de tweede keer.
Gelukkig. Je praat weer tegen me.quote:Op donderdag 4 mei 2006 16:11 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dat is álles wat ik wilde horen.
De krullevaar.
Je hoeft hem maar één keer een complimentje of wat aandacht te geven, en hij vergeet alles wat je tegen hem hebt gezegd.quote:
Ja natuurlijk, ik kan niet eeuwig boos blijven, zeker als ik niet eens echt boos was. Het is maar net of ik iets zinnigs weet te zeggen op hetgeen wat jij zegt.quote:
quote:Op donderdag 4 mei 2006 16:12 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Je hoeft hem maar één keer een complimentje of wat aandacht te geven, en hij vergeet alles wat je tegen hem hebt gezegd.
Doe er dan wat aan.quote:
Je kan ook mijn rug op.quote:Op donderdag 4 mei 2006 16:13 schreef DaMart het volgende:
Ik ga weer het balkon op...
Waarom? Ik vind het niet zo erg als ik complimentjes krijg.quote:
Nee, dat is meer iets voor Erikquote:Op donderdag 4 mei 2006 16:13 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Doe er dan wat aan.
[..]
Je kan ook mijn rug op.
Mocht je dat willen.
Ik zat er op te wachten, en wilde 'm zelf niet typenquote:
Maar je vindt het wel erg als je géén complimentjes krijgt?quote:Op donderdag 4 mei 2006 16:14 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Waarom? Ik vind het niet zo erg als ik complimentjes krijg.
quote:Op donderdag 4 mei 2006 16:14 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik zat er op te wachten, en wilde 'm zelf niet typen.
Maar wat moet ik op een rug.
Ik hoef niet constant compimentjes, dan gaat het speciale er ook van af, maar áls ik ze krijg, dan smelt ik (figuurlijk, Lienekienquote:Op donderdag 4 mei 2006 16:15 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Maar je vindt het wel erg als je géén complimentjes krijgt?
Ik denk dat Bupatih dan meer Buplatih is.quote:Op donderdag 4 mei 2006 16:16 schreef DaMart het volgende:
[..]
[afbeelding]
Olifantje Bupatihtjerijden natuurlijk!
Ik moest lachenquote:Op donderdag 4 mei 2006 16:17 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik denk dat Bupatih dan meer Buplatih is..
Ja, doe je meequote:Op donderdag 4 mei 2006 16:18 schreef Lienekien het volgende:
Wat zijn jullie toch allemaal gevat vandaag!
Jij mag er ook wezen.quote:Op donderdag 4 mei 2006 16:18 schreef Lienekien het volgende:
Wat zijn jullie toch allemaal gevat vandaag!
Ik kan 't even helemaal niet opbrengen, vandaag.quote:
Nee.quote:Op donderdag 4 mei 2006 16:18 schreef DaMart het volgende:
Hey Buup, is dit ook iemand die tot jouw geesteskindjes behoort? Ik schrok even toen ik die naam tegen kwam... dacht dat je weer op zwart stond
De na-aper!quote:Op donderdag 4 mei 2006 16:19 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Nee.
Puur toeval.
Hij schrok er zelf ook van toen 'ie erachter kwam dat er ook nog een Bupatih op het forum was.
Ach, da's sund.quote:Op donderdag 4 mei 2006 16:19 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik kan 't even helemaal niet opbrengen, vandaag.
Tijdelijk als in; het is nu weer vorobij en je kan vrolijk meedoen, of tijdelijk als in; het duurt een paar dagen, en komt volgende maand weer terug, of tijdelijk als in; ik heb gewoon even niet de stemming?quote:
Als in de tekst van 't liedje van Annie M.G. Schmidt.quote:Op donderdag 4 mei 2006 16:22 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Tijdelijk als in; het is nu weer vorobij en je kan vrolijk meedoen, of tijdelijk als in; het duurt een paar dagen, en komt volgende maand weer terug, of tijdelijk als in; ik heb gewoon even niet de stemming?
Hij was dus best gevat, maar een beetje van voor jouw tijd (en eigenlijk ook wel van voor die van mij, maar ik heb langer gehad om die 'schade' in te halen).quote:
Toen ze dood ging aan het einde van het boek, Erik.quote:Op donderdag 4 mei 2006 16:36 schreef Tha_Erik het volgende:
Haar overlijden heb ik niet zo duidelijk meegekregen, ik was pas 6 ofzo.
Oh zo, ik zal het onthouden, misschien dat ik het ooit nog eens aanschaf.quote:Op donderdag 4 mei 2006 16:37 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Toen ze dood ging aan het einde van het boek, Erik.
Dat was zo ontroerend beschreven. Al zou ik het niet goed na kunnen vertellen.
quote:
Zinloos als altijd.quote:Op donderdag 4 mei 2006 16:47 schreef Automatic_Rock het volgende:
Zijn jullie nu in iets meer dan 2 uur tijd al op pagina 5 beland??
Is het nog de moeite om terug te laten, of is het meer een hoop zinloos gebrabbel??
Zonder te klikken wist ik gewoon dat die link naar jouw tekening zou leiden.quote:Op donderdag 4 mei 2006 16:49 schreef Tha_Erik het volgende:
TTKLPT: Mag het 41 pareltjes minder zijn?
Niet zinloos![]()
En je weet dat LXIV is bevallen?
quote:Op donderdag 4 mei 2006 16:49 schreef Tha_Erik het volgende:
TTKLPT: Mag het 41 pareltjes minder zijn?
Niet zinloos![]()
En je weet dat LXIV is bevallen?
Aanmelden als modje bij TRU?quote:Op donderdag 4 mei 2006 16:50 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Zonder te klikken wist ik gewoon dat die link naar jouw tekening zou leiden.
Ja, dat zou je wel willen, hè?quote:
Kristin Davisquote:Op donderdag 4 mei 2006 16:54 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ja, dat zou je wel willen, hè?! Dat ik naar ONZ ging! Hè? Nou?!
Ha! Ik blijf lekker hier! Zal jullie allemaal leren! [afbeelding]
Geef nie. Ik geil niet op Gerrit.quote:Op donderdag 4 mei 2006 16:55 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Euh....euh...Gary/Gerrit.
Goede edit.![]()
quote:Op donderdag 4 mei 2006 16:59 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Shit! Daar heb je me mee! [afbeelding]
*afdruipt*
Ik had niet anders verwacht.quote:
Dat viel mij nou niet direct op.quote:Op donderdag 4 mei 2006 17:06 schreef Bupatih het volgende:
Het valt me op dat nog niemand de opmerking "Wat voor eikel heb jij" heeft gemaakt. (De grap zelf of een topic/site erover.)
Misschien omdat jij niet zo gevat bent?!quote:
Grote kans.quote:Op donderdag 4 mei 2006 17:09 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Misschien omdat jij niet zo gevat bent?!
Je hebt een sterk waarnemingsvermogen.quote:Op donderdag 4 mei 2006 17:26 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dat was gewoon wéér een complimentje!
Oeh, dat is ook een compliment!quote:Op donderdag 4 mei 2006 17:27 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Je hebt een sterk waarnemingsvermogen.
quote:Op donderdag 4 mei 2006 17:27 schreef Lienekien het volgende:
Ik heb er gewoon een dagtaak aan om jullie een beetje happy te houden.
Het lukt je wel heel aardig, tenminste, voor mij dag.quote:Op donderdag 4 mei 2006 17:27 schreef Lienekien het volgende:
Ik heb er gewoon een dagtaak aan om jullie een beetje happy te houden.
huilen is voor jou te laat...quote:Op donderdag 4 mei 2006 19:32 schreef muhammad_ali het volgende:
Allright ik neem het alweer terug hoor![]()
![]()
Ja hallo! Dit is LPT, niet SC... Nederlandstalig dusquote:Op donderdag 4 mei 2006 19:43 schreef muhammad_ali het volgende:
The who and the what now??
Vooruit, die is voor jou.quote:Op donderdag 4 mei 2006 21:05 schreef Lienekien het volgende:
Ik wel. Bewegende letters lezen zo lastig.
1-0quote:Op donderdag 4 mei 2006 21:05 schreef Lienekien het volgende:
Ik wel. Bewegende letters lezen zo lastig.
uhuh, sure... Gewoon ownage!quote:Op donderdag 4 mei 2006 21:07 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ja, ik kan wel een technisch verhaaltje gaan ophangen, natuurlijk...
Maar daar voel ik niet zo voor.
Jongeren- / computertaal, waar ik me overigens van distantieer.quote:Op donderdag 4 mei 2006 21:10 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Wat is dat voor taal, als ik vragen mag?
Maar je kan het wel uitleggen?? Want dan moet je het ff doen, ik kom ff niet op een goed NL woord daarvoorquote:Op donderdag 4 mei 2006 21:11 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Jongeren- / computertaal, waar ik me overigens van distantieer.
Dit is nou eenmaal het domein van de taalpuristen. Aan jou de keuze of je je in de leeuwenkuil wilt wagen.quote:Op donderdag 4 mei 2006 21:17 schreef muhammad_ali het volgende:
Ja ik zie het. Ik zal uitkijken voor de taalmaffia :S
Lijkt me beter voor iedereen dat je maar direct een enkele reis ONZ neemt. Alstublieft, dank u wel.quote:Op donderdag 4 mei 2006 21:21 schreef muhammad_ali het volgende:
Ik blijf totdat het hier net zo erg is als ONZ. Then my job is done
Daar zal je meerdere levens voor nodig hebben, jongen.quote:Op donderdag 4 mei 2006 21:21 schreef muhammad_ali het volgende:
Ik blijf totdat het hier net zo erg is als ONZ. Then my job is done
Kom kom niet zo elitair, dame. Ik blijf, ik vind het wel gezelligquote:Op donderdag 4 mei 2006 21:23 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Lijkt me beter voor iedereen dat je maar direct een enkele reis ONZ neemt. Alstublieft, dank u wel.
Ja, ja, beetje mensen gaan lopen dissen. Je doet je best maar.quote:Op donderdag 4 mei 2006 21:25 schreef muhammad_ali het volgende:
[..]
Kom kom niet zo elitair, dame. Ik blijf, ik vind het wel gezellig![]()
Lienekien, wat praat je modern!quote:Op donderdag 4 mei 2006 21:28 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ja, ja, beetje mensen gaan lopen dissen. Je doet je best maar.![]()
Nee!quote:Op donderdag 4 mei 2006 22:36 schreef ALTER-EGO het volgende:
Heeft iemand anders hier ook mail gehad met de vraag om mee te willen werken aan een documentaire/scriptie over internetfora/fok! ?
Ja!quote:
Nee zeker weten van niet, ik post heel selectief en al helemaal niet in dat soort verzoektopics. (er stond in de mail bij dat er een topic over was geweest op fok.)quote:Op donderdag 4 mei 2006 22:37 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Nee!
Maar heb jij niet ooit gereageerd in een topic van een user die dat vroeg?
aangeven bij de mods dat je spam ontvangtquote:Op donderdag 4 mei 2006 22:40 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Nee zeker weten van niet, ik post heel selectief en al helemaal niet in dat soort verzoektopics. (er stond in de mail bij dat er een topic over was geweest op fok.)
De mail is overigens wel gericht aan mijn andere account.
Wat is je andere account dan?quote:Op donderdag 4 mei 2006 22:40 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Nee zeker weten van niet, ik post heel selectief en al helemaal niet in dat soort verzoektopics. (er stond in de mail bij dat er een topic over was geweest op fok.)
De mail is overigens wel gericht aan mijn andere account.
Ach dat is dan wellicht mijn eigen schuld, mijn mailadres staat openlijk in mijn profiel...quote:Op donderdag 4 mei 2006 22:42 schreef muhammad_ali het volgende:
[..]
aangeven bij de mods dat je spam ontvangt![]()
Dat is algemeen bekend hoor... dus daar weet je vast wel achter te komen met je slimme koppie.quote:
Vrees nog niet te hard... ik heb een lichtelijk vermoeden waarom ik die mail gekregen zou kunnen hebben...quote:Op donderdag 4 mei 2006 22:44 schreef muhammad_ali het volgende:
Mijne ook, should we fear??
Ik ben waarschijnlijk een hele erge forumnoob maar wtf is tvp. Ik zie het overal staanquote:
Tijd Voor 'n Pint.quote:Op donderdag 4 mei 2006 22:47 schreef muhammad_ali het volgende:
[..]
Ik ben waarschijnlijk een hele erge forumnoob maar wtf is tvp. Ik zie het overal staan![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |