quote:
Op dinsdag 11 december 2001 16:44 schreef Amber_Forrester het volgende:
Ik heb alle cd's van Jody Bernal ik vind Jody Bernal echt knap en zijn liedjes zijn ook leuk wie vindt Jody Bernal ook leuk?
quote:De flames van de vurige liefde voor Jody Bernal?
Op dinsdag 11 december 2001 16:45 schreef Vampier het volgende:
* Vampier voelt flames aankomenVampier
Tja, smaak groeit (hopelijk) met de jaren....
quote:sarcast.
Ik heb alle cd's van Jody Bernal ik vind Jody Bernal echt knap en zijn liedjes zijn ook leuk wie vindt Jody Bernal ook leuk?
quote:Rick Forrester
Op dinsdag 11 december 2001 16:47 schreef bianca en michael het volgende:
Vond jij 'Rick Forrester' ook al niet zo'n lekker ding.
quote:M'n oma.
wie vindt Jody Bernal ook leuk?
quote:Ben jij helemaal gek geworden?!?!
(mijn mening, en ik hoop ook die van vele anderen!)
quote:Goh, das ook toevallig. Ik heb geen een CD van JB (heb alleen maar muziek CDs) en ik vind JB echt niet knap (ben geen kringspierliefhebber) en vind zijn liedjes ook niet leuk (te veel naar Teleac Cursus 'hoe schrijf ik zinloze niemandalletjes' gekeken) en ik wil al helemaal niet weten wie JB ook leuk vindt. Dat zijn bij elkaar toch wel 4 overeenkomsten (maar dan wel 180 graden gedraait).
En z,n muziek. Dat is helemaal erg. Gewoon triest.
Groeten
OOK_GEK
quote:Yooo, wat een gefrustreerde reactie weer. Poot? Noem het gewoon homo, en reageer niet zo achterlijk. Nou ja, je weet wat ze zeggen: degenen die het meest anti zijn, zijn het meestal zelf
Op dinsdag 11 december 2001 17:08 schreef ook_gek het volgende:
Weet je wat echt triest is van die GOZER. Dat hij Poot is. EN het niet toe geeft. Kijk hoe hij doet. Toen op BNN. Dat ze hem gingen stolken. Komt er een geval van de trap af lopen. En ik dacht hee hij heeft een zusje. Wat schept onze verbaasing. Het is JB ZELF. En dan de manier hoe hij praat. Jezus hij heeft het uitgevonden.En z,n muziek. Dat is helemaal erg. Gewoon triest.
Groeten
OOK_GEK
Verder vind ik Jody leuke niemendalletjes zingen. Leuk voor tieners, maar niet voor mij.
quote:Masochist, zou ik eerder denken
Op dinsdag 11 december 2001 16:47 schreef PieuX het volgende:[..]
sarcast.
Maar kan het wel begrijpen als je rond de 14 jarige leeftijd bent dat je wel wat in hem ziet,maar ikzelf heb vroeger nooit zo gekwijld bij een jongensbandje of iets dergelijks.
Heeft Jordy al een "coming out" gedaan over zijn geraadheid b.t.w?
En die dansstapjes ook BRRRR
wat een nicht
Dan hoor/zie ik liever B L I N K dat zijn pas ventjes met echte cohones en muziek maken kunnen ze ook nog!
maar goed, diegenen die JB wel leuk vinden moeten zich hier uiteraard niets van aantrekken he, dit is ook maar mijn mening
(En zijn 'muziek' vind ik nou ook niet bepaald geweldig.)
Lijkt me nog lastig zoeken in Nederland.
quote:Leuk voor trieste tieners
Op dinsdag 11 december 2001 17:13 schreef Buffie het volgende:
Verder vind ik Jody leuke niemendalletjes zingen. Leuk voor tieners, maar niet voor mij.
quote:Spelling is een gave.
Op dinsdag 11 december 2001 17:08 schreef ook_gek het volgende:
Weet je wat echt triest is van die GOZER. Dat hij Poot is. EN het niet toe geeft. Kijk hoe hij doet. Toen op BNN. Dat ze hem gingen stolken. Komt er een geval van de trap af lopen. En ik dacht hee hij heeft een zusje. Wat schept onze verbaasing. Het is JB ZELF. En dan de manier hoe hij praat. Jezus hij heeft het uitgevonden.En z,n muziek. Dat is helemaal erg. Gewoon triest.
Groeten
OOK_GEK
Maar idd. Hij is het overduidelijk en dat hij het niet toegeeft, tja... Kan ook zijn dat hij het zelf nog niet geaccepteerd heeft.
quote:Ach ja, er zijn vast wel meisjes zoals de topicstartster die nog een beetje op zoek zijn naar de eigen identiteit en die dat wel doen.
Op zondag 16 december 2001 08:29 schreef Noayla_ het volgende:
Ik las laatst dat zijn danseressen worden geselecteerd op lengte; Jody meet n.l een schamele 1.60 m o.i.d en zijn danseresjes mogen niet langer dan anderhalve meter zijn.Lijkt me nog lastig zoeken in Nederland.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |