Vannacht werd ik rond half zes wakker.
ik hoor iemand keihard schreeuwen op straat. als ik weer wil gaan slapen hoor ik kabaal beneden.
aangezien het al half zes was vond ik dat vreemd omdat ik dacht dat iedereen sliep.
ik dacht ff dat er dronken zwervers beneden waren of klungelige inbrekers.
in mijn boxer sluip ik de trap af en doe de deur open.
zit er opeens een vreemde gast op de bank die me met wazige oogjes aankijkt.
wie ben jij?
een vriend van mijn huisgenoot.
even later komt mijn huisgenoot er weer aan, met een schaal frikandellen.
ik vroeg wat dat kabaal net was. zegt mijn huisgenoot dat hij uit het raam stond te pissen en de buurman dit zag en toen schreeuwde.
ik dacht ff dat hij een geintje maakte.
weer naar bed en tegen 8 uur sliep ik eindelijk.
kom ik vanochtend beneden om wat koffie te zetten zie ik opeens in de keuken en kamer allemaal eieren liggen. in de veronderstelling dat mijn huisgenoten dit in dronken bui hadden gedaan liet ik het liggen en ging weer naar boven.
huisgenoten wisten van niks, maar waarschijnlijk was de buurman zo pislink dat hij door het keukenraam eieren naar binnen heeft gegooid.
naja, dan ff naar de wc dacht ik. kom ik daar ligt er een uitgekotste frikandel in de pot
Het zo voorbeeldige christelijke huisgenootje van mij heeft zich zo gruwelijk misdragen dat hij de hele buurt weer eens op stelten heeft gezet.
Let op: Ranzige fotonu ff wraak nemen op mijn huisgenoot en mijn asociale buurman die het normaal vind om eieren bij ons naar binnen te gooien
[ Bericht 0% gewijzigd door Tha_T op 04-05-2006 13:21:11 ]
Schade Holland alles ist vorbei!
Voetbal is voor domme lompe boeren?-je webicon is verwijderd omdat ie een malware melding gaf in chrome-