Raoul heertjequote:Op donderdag 4 mei 2006 02:30 schreef tong80 het volgende:
De vader van de Dit Was Het Nieuws panellid Raoul heeft namelijk vandaag afscheid genomen als hoogleraar. Ik gruwelde van Economie. Maar Professor Heertje is wel een begrip.
moet je de dvd eens pakken van dit was het nieuws, is een aflevering die werd gepresenteerd door Thomas Acda, dan pis je echt bijna in je broek van het lachen!quote:Op donderdag 4 mei 2006 10:15 schreef Dark_Killah het volgende:
[..]
Raoul heertje, maar Jaap vind ik beter. Harm is dan weer een iritante klootzak. Oh; en ik heb een nieuw boek, van net na de oorlog.
!
"Dat je niet denkt, wat ziet die nicht er ineens lekker uit"quote:Op donderdag 4 mei 2006 10:23 schreef -_Tommy_- het volgende:
moet je de dvd eens pakken van dit was het nieuws, is een aflevering die werd gepresenteerd door Thomas Acda, dan pis je echt bijna in je broek van het lachen!
das de compilatie, de echte uitzending was echt heel erg goedquote:Op donderdag 4 mei 2006 10:25 schreef Dark_Killah het volgende:
[..]
"Dat je niet denkt, wat ziet die nicht er ineens lekker uit"
Maar dan komt die homo-harm terug met zijn kutgrap:
"Dat je niet denkt, wat heeft die tomas acda ineens weinig onderkinnen.![]()
![]()
"
staat toch ook niet meer afdwalen en trouwens hij heeft keer naast zijn zoon gezeten daar die daarbij bij alles wat hij zei door papa boos werd aangekekenquote:Op donderdag 4 mei 2006 11:08 schreef Renesite het volgende:
PUB > SES, om te proberen.
Oh ja, over dit was het nieuws gaat het niet érg lijkt mij.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |