quote:Op donderdag 4 mei 2006 01:51 schreef Maikuuul het volgende:
Zoeen gast zijn vriend ging werken bij de macrofls
Leende zijn fiets
Verloor sleutel voor de slotje
En toen gebeurde er nog allemaal vage dingen :/
dat is echt junkengedrag!quote:Op donderdag 4 mei 2006 10:56 schreef Gebs het volgende:
Je leent hem je fiets en die zie je nooit meer terug en dan noemt hij jou gierig, en jij noemt hem nog steeds je vriend![]()
hm wat ik ervan begrepen heb is dat die vriend dus die fiets gewoon heeft laten jatten of heeft verkocht! Daarna zegt ts tegen zijn vriend ik moet er wel een terug, dan zegt die vriend; ja eh ff wachten hoor voor hij er een kan jatten kan dat wel 2 maand duren voor hij dat durft.quote:Op donderdag 4 mei 2006 11:02 schreef kareltje_de_grote het volgende:
Maar waar is jouw fiets nou dan?
Ik snap echt de ballen van dat stukje.
Conclusie: 'Vriend' is junk.quote:Op donderdag 4 mei 2006 11:40 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
hm wat ik ervan begrepen heb is dat die vriend dus die fiets gewoon heeft laten jatten of heeft verkocht! Daarna zegt ts tegen zijn vriend ik moet er wel een terug, dan zegt die vriend; ja eh ff wachten hoor voor hij er een kan jatten kan dat wel 2 maand duren voor hij dat durft.
beetje raar allemaal, beetje een drugsscene achtig geheel![]()
![]()
quote:Op donderdag 4 mei 2006 11:40 schreef Dickies het volgende:
Je bent zelf ook een sukkeltje door zo makkelijk over je heen te laten lopen
Ja, helemaal brak en kapot in mijn achtertuinquote:Op donderdag 4 mei 2006 14:27 schreef Argento het volgende:
Maar heeft hij jou nou de fiets van zijn broertje gegeven of niet?
Dus die fiets zal in principe nooit jouw eigendom worden (of na twintig jaar onafgebroken bezit). Dat is je bekend?quote:Op donderdag 4 mei 2006 14:32 schreef DR878 het volgende:
[..]
Ja, helemaal brak en kapot in mijn achtertuin![]()
Ergensquote:Op donderdag 4 mei 2006 14:48 schreef Batsnek het volgende:
Waar is je oude fiets gebleven dan?
quote:Op donderdag 4 mei 2006 14:48 schreef Batsnek het volgende:
Waar is je oude fiets gebleven dan?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |