01:02:03 04-05-06quote:
me 2quote:Op donderdag 4 mei 2006 01:29 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
01:02:03 04-05-06en ja, IK maakte het wel bewust mee
quote:Op donderdag 4 mei 2006 01:48 schreef Maikuuul het volgende:
Ey, dit topic heb ik 1 jaar terug ofzo al gelezen, en ja dat weet ik 100% zeker !!!
jah dude klopt man!quote:Op donderdag 4 mei 2006 01:51 schreef Maikuuul het volgende:
Nee dit meen ik echt, 1 jaar geleden ofzo.
Zoeen gast zijn vriend ging werken bij de macrofls
Leende zijn fiets
Verloor sleutel voor de slotje
En toen gebeurde er nog allemaal vage dingen :/
quote:Op donderdag 4 mei 2006 01:11 schreef DR878 het volgende:
Sommige mannen zijn net vrouwen:
[knip]
...die je proberen leeg te zuigen
wie de fok leent dan constant geld aan zon gozer... Lekker bezig...quote:Op donderdag 4 mei 2006 01:11 schreef DR878 het volgende:
Sommige mannen zijn net vrouwen:
We hadden dus laatst een feestje en hij wilde mijn fiets even lenen omdat hij even moest werken bij de Macdonalds. Nja anyways, paar uur later belt hij me op om me te vertellen dat hij mijn sleutel is kwijtgeraakt. Ik zeg tegen hem , oke breng mijn fiets maar terug. Wat doet die anuslikker, gaat hij naar zijn huis toe met die fiets.Even later vertelt hij mij , dat hij mijn fiets bij mij ouders huis heeft afgezet. Na het feestje ga ik naar huis , en ja : geen fiets te bekennen
.
Nu begon hij daarna beete sorry te mompelen via msn en dat was het.
Ik : Ik krijg toch wel een fiets van je he.
Hij : Wat voor 1
Ik : Normale fiets die rijdt met lichten en slot
Hij : Ik heb hier nog een fiets liggen , een mountainbike van me broertje alleen de achterlicht en de banden zijn kapoetski
Ik : Wat moet ik er dan mee, ik wil een normale werkende fiets.
Hij : #*&@)*&$!)(*$(!)*()#)(! WAT BEN JE VOOR VRIEND JIJ EIST TE VEEL JA NEE IK JA DAT DUURT ZEKER 2 MAANDEN![]()
.
Nja , anyways , later toch die brakke fiets gekregen ( hij moest wel banden plakken en lichtjes eropzetten) .
Vervolgens een maandje later , alles goed enzo. Begint hij me te vragen of ik voor hem 50 euro wilde storten , want tja , hij stond 1000 euro rood (zoals altijd , verantwoord met geld omgaan), en kon nix, en het moest per se voor zaterdag. Mijn postbank lag eruit en ik kon dus ook niet voor hem overschrijven.
Nu weer een paar weken later , wilde hij zo graag een spel uitproberen waar je per maand moest betalen via pay pal. En ja ik was de enige die paypal had..
Ik : Oke ik zal overschrijven naar paypal vanaf mijn rekening
Hij : oke
* twee dagen later*
Hij : Heb je al overgeschreven
Ik : Nee sorry ik had het druk , ik doe het zo snel mogelijk
Hij : ()#*()$*#)($*WTF BEN JE VOOR VRIEND IK KAN NIET OP JE BOUWEN , JE BENT GIERIG EN LAATST WILDE JE OOK AL NIET 50 EURO VOOR ME STORTEN (*#)(*$)(#@*$)(#@
- Toen volgde er een hele nutteloze discussie -
aan het eind van die discussie :
Hij : EN TROUWENS IK WIL DIE 70 EURO TERUG VAN TOEN, OMDAT JIJ OOK ZO GIERIG DOET MET DIE FIETS#$@$
* toen * was 8 jaar terug toen wij samen een blikje cola op de grond gooiden in de buurt van agenten --> boete dus..en zijn moeder heeft de boete betaald --> ik was toen 10 jaar.
HIj : )(#@*$)(@#*$ IK WIL JE VRIEND NIET MEER ZIJN, JE BENT GIERIG IK TRACTEER JE ALTIJD OP EEN BROODJE SHOARMA ( terwijl ik dat ook altijd gewoon deed) GIERIGE*@#($*)(#@, IK BEN J E VRIEND NIET MEER#($_#@)
Ik: Dan niet... wijf
Hij : @)(#*)(#*AAAHH IK BEN JE VRIEND NIET MEER )(#*$)(@*$)(*#@$)(
![]()
Wie denkt hij wel dat ik ben, zijn voetenkusser? Zijn bankmanager? Wat een sukkel ook...![]()
Kortom : Ik haat parasitaire vrienden ...die je proberen leeg te zuigen
quote:Op donderdag 4 mei 2006 01:47 schreef zhe-devilll het volgende:
is die vriend een junk ofzo
Ja ik dacht er ook al aan bij het lezen van dit stukje...quote:Op donderdag 4 mei 2006 01:48 schreef Maikuuul het volgende:
Ey, dit topic heb ik 1 jaar terug ofzo al gelezen, en ja dat weet ik 100% zeker !!!
quote:
quote:Op donderdag 4 mei 2006 01:51 schreef Maikuuul het volgende:
Zoeen gast zijn vriend ging werken bij de macrofls
Leende zijn fiets
Verloor sleutel voor de slotje
En toen gebeurde er nog allemaal vage dingen :/
dat is echt junkengedrag!quote:Op donderdag 4 mei 2006 10:56 schreef Gebs het volgende:
Je leent hem je fiets en die zie je nooit meer terug en dan noemt hij jou gierig, en jij noemt hem nog steeds je vriend![]()
hm wat ik ervan begrepen heb is dat die vriend dus die fiets gewoon heeft laten jatten of heeft verkocht! Daarna zegt ts tegen zijn vriend ik moet er wel een terug, dan zegt die vriend; ja eh ff wachten hoor voor hij er een kan jatten kan dat wel 2 maand duren voor hij dat durft.quote:Op donderdag 4 mei 2006 11:02 schreef kareltje_de_grote het volgende:
Maar waar is jouw fiets nou dan?
Ik snap echt de ballen van dat stukje.
Conclusie: 'Vriend' is junk.quote:Op donderdag 4 mei 2006 11:40 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
hm wat ik ervan begrepen heb is dat die vriend dus die fiets gewoon heeft laten jatten of heeft verkocht! Daarna zegt ts tegen zijn vriend ik moet er wel een terug, dan zegt die vriend; ja eh ff wachten hoor voor hij er een kan jatten kan dat wel 2 maand duren voor hij dat durft.
beetje raar allemaal, beetje een drugsscene achtig geheel![]()
![]()
quote:Op donderdag 4 mei 2006 11:40 schreef Dickies het volgende:
Je bent zelf ook een sukkeltje door zo makkelijk over je heen te laten lopen
Ja, helemaal brak en kapot in mijn achtertuinquote:Op donderdag 4 mei 2006 14:27 schreef Argento het volgende:
Maar heeft hij jou nou de fiets van zijn broertje gegeven of niet?
Dus die fiets zal in principe nooit jouw eigendom worden (of na twintig jaar onafgebroken bezit). Dat is je bekend?quote:Op donderdag 4 mei 2006 14:32 schreef DR878 het volgende:
[..]
Ja, helemaal brak en kapot in mijn achtertuin![]()
Ergensquote:Op donderdag 4 mei 2006 14:48 schreef Batsnek het volgende:
Waar is je oude fiets gebleven dan?
quote:Op donderdag 4 mei 2006 14:48 schreef Batsnek het volgende:
Waar is je oude fiets gebleven dan?
ja, want drom is er ook een ruzie ontstaanquote:Op donderdag 4 mei 2006 11:40 schreef Dickies het volgende:
Je bent zelf ook een sukkeltje door zo makkelijk over je heen te laten lopen
ehm altijd leuk die verhalen waarvan maar een kant belicht wordt. Voor het zelfde geldt dat de TS het lekker aan gedikt heeftquote:Op donderdag 4 mei 2006 16:20 schreef Dr.Death het volgende:
Zo te lezen is hij nooit je vriend geweest.
Bij vrienden hoor je er voor elkaar te zijn, maar kennelijk was jij er alleen voor hem.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |