quote:Op woensdag 31 december 2008 11:31 schreef Racerat het volgende:
Ron moet naar Rotterdam! Geweldige kerel, zonde dattie daar in dat slome Grun zit
Mwah, ik denk niet dat Jans op Sparta of één van die andere twee clubjes uit Rotterdam zit te wachten...quote:Op woensdag 31 december 2008 11:31 schreef Racerat het volgende:
Ron moet naar Rotterdam! Geweldige kerel, zonde dattie daar in dat slome Grun zit
quote:Op woensdag 31 december 2008 12:31 schreef The_Verve het volgende:
[..]
Mwah, ik denk niet dat Jans op Sparta of één van die andere twee clubjes uit Rotterdam zit te wachten...
Prima, kan Verbeek hier mooi heen. Het verschil in beide trainerts: Verbeek als coach van H'veen tegen het Grunn van Jans vond de 0-0 vorig seizoen niet genoeg. Zet er een aanvaller bij en prompt wint H'veen met 0-1.quote:Op woensdag 31 december 2008 11:31 schreef Racerat het volgende:
Ik had juist dit als de mogelijkheid voor hem gezien om eindelijk de stap te maken.quote:Jans: 'Ik blijf tot 2010 trainer van FC Groningen'
Door Maarten Dekkers
Dinsdag, 17 februari 2009, 15:25
Ron Jans is pas in de zomer van 2010 bereid om werkgever FC Groningen te verlaten voor een andere (top)club. Dit liet Jans in een reactie weten op de steeds hardnekkiger wordende geruchten, die hem linken aan de vacante trainerspositie bij PSV.
"Ik dien mijn verbintenis bij FC Groningen absoluut uit", zegt Jans tegenover het ANP. "Enkele maanden geleden is mijn contract opgewaardeerd. Daarbij heb ik beloofd om zeker tot medio 2010 bij FC Groningen te blijven. Daar houd ik mij uiteraard aan. PSV heeft nog niet gebeld en hoeft dus ook niet te bellen. Ik ben nog niet beschikbaar."
quote:Ron Jans heeft geen spijt
HEERENVEEN - FC Groningen verloor zaterdag voor de tweede keer dit seizoen in blessuretijd van Heerenveen (2-1). Maarten Meerdink (25 minuut) en Gonzalo Garcia (75e minuut) waren voor de winnende treffer van Viktor Elm al met twee gele kaarten van het veld gestuurd. Scheidsrechter Jan Wegereef verwijderde ook trainer Ron Jans van FC Groningen. De oefenmeester, die in de thuiswedstrijd tegen Heerenveen (2-3) al in opspraak raakte omdat hij zijn middelvinger richting arbiter Kevin Blom opstak, trapte dit keer de bal weg.
„En ik heb daar geen spijt van”, stelde Jans na de nederlaag. „Ik vond dat Meerdink terecht werd weggestuurd. Garcia stond buitenspel en trapte de bal echter maar drie meter weg. Dat is misschien niet slim, maar Wegereef had even daarvoor ook verdediger Calvin Jong-A-Pin van Heerenveen kunnen wegsturen. Dan mag hij Garcia ook wel sparen. Wegereef voelde de wedstrijd niet aan en dat wilde ik laten zien door de bal weg te trappen. Hij heeft mij wel terecht weggestuurd.”
Telegraaf
Juiste woord, die man begint steeds engere dingen te doen.quote:
quote:Op zaterdag 7 maart 2009 22:35 schreef clauwheee het volgende:
Biediebiediebiedie!!
Masteractie. Ik begrijp het wel. Niks eng aan.
Is je bitch weer ongesteld ofzo?quote:Op zaterdag 7 maart 2009 22:37 schreef BansheeBoy het volgende:
Kom op man, een volwassen man die eerst een middelvinger opsteekt met een kinderlijke houding vervolgens met zijn vreemde wenkbrauwen de bal verder weg gooit.²
Ik snap je niet. Als ik je concours hierboven lees kan ik enkel en alleen concluderen dat we dezelfde mening delen.quote:
Concours? Waar heb je het over?quote:Op zaterdag 7 maart 2009 23:19 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik snap je niet. Als ik je concours hierboven lees kan ik enkel en alleen concluderen dat we dezelfde mening delen.²
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |