quote:Op woensdag 11 april 2007 15:08 schreef pfaf het volgende:
25 april gaat Ron naarMagnolia Electric Co
in Vera. Het blijft een held
Maar zo goed was 'tie niet. We moeten hem een mailtje sturen met een paar echte albums uit 2006.quote:Op donderdag 12 april 2007 19:27 schreef methodmich het volgende:
Die Ron, zomaar Golden Smog op 8 zetten in zijn jaarlijstje van 2006. Wel een leuke plaat natuurlijk, past wel bij hem!
Okee, maar het zou ook zomaar kunnen dat Ron langs deze weg een lans wil breken voor ze. Zo is hij ook wel weer. Leent ook cd's aan spelers en zo, om ze muzikaal te vormen.quote:Op donderdag 12 april 2007 20:27 schreef pfaf het volgende:
[..]
Maar zo goed was 'tie niet. We moeten hem een mailtje sturen met een paar echte albums uit 2006.
Allemaal kijken op 5 mei om 21.25 dus..quote:Dit was het nieuws met FC Groningen-coach Jans
Zaterdag 5 mei, 21.25 uur, Nederland 1
Dit was het nieuws
Fans van FC Groningen, wees gerust. Trainer Ron Jans ambieert geen baan als tv-ster. “Ik ben niet van plan om een bekende tv-persoonlijkheid te worden. Na Dit was het nieuws zal ik voorlopig niet in programma’s gaan zitten die niet met sport hebben te maken.” Een paar weken geleden bracht Jans al een bezoekje aan Tante Es bij Raymann is laat en dat beviel wel. Er is alleen één nadeel voor de coach van FC Groningen: “Als je op bepaalde tijden naar het westen gaat, sta je in de file.”
Na een lange trip naar de Randstad, krijgt Jans wél de kans om de programma’s ‘van de binnenkant te bekijken,’ zoals hij het zelf noemt. Voor de voormalig linksbuiten de belangrijkste reden om in de programma’s te verschijnen. “Ik kijk graag naar Raymann is laat en Dit was het nieuws, het zijn leuke shows.” LR
quote:Jans: “Een gelukkig trainer van FC Groningen”
Trainer Ron Jans was na de wedstrijd op de persconferentie dolgelukkig: “Ik ben trots op de club en mijn spelersgroep. Het spelen als team is uiteindelijk belangrijker gebleven dan de fysieke gesteldheid. Ik ben hartstikke tevreden.”
Ron Jans begon met een reactie op zijn collega Foeke Booy, die de negatieve stemming rond zijn club FC Utrecht aanhaalde (“als ik zeg dat we het goed gedaan hebben dit seizoen, dan word ik verketterd”): “Vooraf heb ik me natuurlijk ook afgevraagd wat er zou zijn gebeurd als we het vandaag dan toch nog zouden hebben weggegeven. Want dan vind ik dat we nog steeds aan de doelstelling hadden voldaan. FC Utrecht heeft in deze play-offs niet gefaald. Ze zijn ver gekomen. Voor clubs als de onze is er geen garantie op Europees voetbal.”
Dan over de wedstrijd: “Na veertien minuten was het natuurlijk over. In de spelersgroep heb ik de voorbeelden van AZ en Ajax op de laatste speeldag aangehaald. Zij hadden de kansen ook in eigen hand en hebben het niet gehaald. Wij zijn met een betere instelling gestart. Na de 2-0 werd het wel heel erg rommelig en was het eigenlijk heel lang wachten op het eindsignaal. Een aantal bijzondere momenten zijn toch het schot van Suárez die van buiten de zestien meter scoorde. Iets dat ik op de training nog nooit heb gezien. Verder de – misschien terechte – gele kaart voor Suárez, die in dat geval misschien niet maar ook heel vaak wel onderuit geschopt wordt. En dan de rake strafschop van Evgeniy Levchenko die precies drie weken geleden tegen dezelfde doelman nog miste. En dat we er opnieuw niet in geslaagd zijn de nul te houden, maar wel weer hebben gewonnen. Ik ben hartstikke tevreden. Ik ben trots op de club en mijn spelersgroep. Het spelen als team is uiteindelijk belangrijker gebleven dan de fysieke gesteldheid. Ik ben een gelukkig trainer van FC Groningen.”
Bron: FC Groningen
Inderdaad, leuk stukquote:Op zaterdag 26 mei 2007 12:02 schreef methodmich het volgende:
Of Ron nou wel of niet naar Feyenoord gaat, dit artikel is erg leuk:
http://www.kindamuzik.net(...)-kindamuzik-ron-jans
Mooiquote:Hugo Borst kwam laatst aanzetten met Joan As a Policewoman. Dat zou geweldig moeten zijn, maar ik vond het doodsaai. Gelukkig kon mijn vrouw er wel van genieten.”
Ja, da's weer jammer. Want dat is wel een bijzonder goede CD. Dus ik geef Hugo Borst gelijk in deze.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |