Er zijn de laatste paar dagen veel meer mensen die geen tinypic plaatjes kunnen zien.quote:Op donderdag 4 mei 2006 23:53 schreef Rietvaerder het volgende:
Tinypic is down.... maar jij ziet de plaatjes wel omdat ze nog in je cache staan, vermoed ik![]()
Ik dacht eerst dat je wou gaan burnen ofzoquote:Op donderdag 4 mei 2006 23:58 schreef Rietvaerder het volgende:
Weet je wat ik aan het doen was op die foto waar de zijkant van mijn motor op staat? Ik reed in het vak voor de auto's maar dat mocht niet van deze marshaller, dus moest achteruit en draaien
Ik hoor het inderdaad ook steeds vaker..quote:Op donderdag 4 mei 2006 23:57 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Er zijn de laatste paar dagen veel meer mensen die geen tinypic plaatjes kunnen zien.
In hoeveel zou hij een rondje maken..quote:Op vrijdag 5 mei 2006 00:15 schreef Rietvaerder het volgende:
Ghostrider?
Hm, bijna net zo snel als dat ik met mijn diesel zou zijn..quote:Op vrijdag 5 mei 2006 00:26 schreef Rietvaerder het volgende:
Hij heeft er al een paar keer gereden, te zien op de dvd Ghostrider goes Europe
Geloof iets van 8 minuten.
quote:Op donderdag 4 mei 2006 16:31 schreef JMS00 het volgende:
[..]
Tijdens het raceweeked is(iig een deel van) de oude ring beschikbaar als camping.
Dus vanaf vanavond 24 uur per dag zatte Nederlanders en Duitsers op de cam![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |