me dunkt. is dezelfde als die een paar posts hierboven.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 14:42 schreef Backhander het volgende:
vooraan in het midden een s2000 ?
Megane?quote:Op dinsdag 9 mei 2006 14:42 schreef Backhander het volgende:
[afbeelding]
ik zie ik zie wat jij niet ziet
het lijkt mij een Ferrari 430quote:Op woensdag 10 mei 2006 15:47 schreef peacetaker het volgende:
wat is die zwarte auto op de achtergrond?
die voor die corvette staat....
lijkt mij een beetje op een Enzo ofzoiets
[[url==http://i2.tinypic.com/xnrybn.jpg]afbeelding[/url]]
gedaan + 2e foto toegevoegd...quote:
Dik ja... Maar zie je heel veel daarquote:
aangezien ze allemaal 't duitse kentenken GG-..... hebben lijkt het me iets van Opel zelf.quote:Op maandag 15 mei 2006 14:49 schreef t0n het volgende:
Opel cluppie?
Dude, wat voor ogen heb jij, dat je dat kan zien op die pics?quote:Op maandag 15 mei 2006 15:21 schreef M5 het volgende:
[..]
aangezien ze allemaal 't duitse kentenken GG-..... hebben lijkt het me iets van Opel zelf.
ja ik wou net zeggen...quote:Op maandag 15 mei 2006 16:29 schreef Toxic_nl het volgende:
[..]
Dude, wat voor ogen heb jij, dat je dat kan zien op die pics?![]()
![]()
Ze reden een paar uur lang op de Ring. Heb ook pics gezien dat ze dichterbij stonden.quote:Op maandag 15 mei 2006 16:29 schreef Toxic_nl het volgende:
[..]
Dude, wat voor ogen heb jij, dat je dat kan zien op die pics?![]()
![]()
Reclame maken ???quote:Op maandag 15 mei 2006 17:07 schreef M5 het volgende:
[..]
Ze reden een paar uur lang op de Ring. Heb ook pics gezien dat ze dichterbij stonden.
Bizzar ding... Vorig jaar Hockenheim gezien toenquote:
dat moet je daar vooral doenquote:Op vrijdag 19 mei 2006 12:45 schreef versteegrob het volgende:
Kan iedereen hier zomaar racen? Want dan kan ik misschien mijn vader een keertje overhalen. Is echt de grenzen van de auto opzoeken.
Kijk ff op http://www.ring-world.nl/Ringinformatie/algemeen.htmquote:Op vrijdag 19 mei 2006 16:53 schreef versteegrob het volgende:
Maar je kan daar dus wel rijden??
Doe maar niet... de Ring is niet om de grenzen van je auto te verleggen of om tijden te gaan klokken. De Ring is om een lekker stukje te sturen voor de funquote:Op vrijdag 19 mei 2006 12:45 schreef versteegrob het volgende:
Kan iedereen hier zomaar racen? Want dan kan ik misschien mijn vader een keertje overhalen. Is echt de grenzen van de auto opzoeken.
Hier nietquote:Op vrijdag 19 mei 2006 18:13 schreef BoJo het volgende:
aahh fijn de cam doet het weer... wellicht word ik zondag ochtend gespot![]()
die zwarte wagen. Is dat nou een M5 dan of niet? Zo te zien wel toch aan de velgen.quote:
Sorry maarquote:Op zondag 21 mei 2006 16:00 schreef ook_gek het volgende:
[..]
die zwarte wagen. Is dat nou een M5 dan of niet? Zo te zien wel toch aan de velgen.
Heb eigelijk geen idee hoe ik snel kan zien of het een M5 of een M6 is![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |