je doelt toch niet op dat grietje tijdens de 1-0?quote:Op donderdag 4 mei 2006 10:53 schreef M0NTANA het volgende:
Zaten er nog FOK!kers met een sympathie voor FCG onder het uitvak?
Ik doelde meer in de richting dat dat nu niet de sfeermakers zijn waar je het van moet hebben . . .quote:Op donderdag 4 mei 2006 10:51 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
En dan kan je geen supporter zijn?
Is het een verplichting om uit een sociaal lagere klasse te komen ofzo.
Meerdere leuke grietjes gezien onder het uitvak, wel leuk als ze uitbundig gaan juichen. Maar doelde meer op een paar van die vijfenzestigplussers, die stoer hun middelvingers lieten zien.quote:Op donderdag 4 mei 2006 10:54 schreef Cordoba32 het volgende:
[..]
je doelt toch niet op dat grietje tijdens de 1-0?![]()
Dat was zeker toen jullie 'Helemaal niets in Rotterdam' zongen.quote:Op donderdag 4 mei 2006 11:00 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Meerdere leuke grietjes gezien onder het uitvak, wel leuk als ze uitbundig gaan juichen. Maar doelde meer op een paar van die vijfenzestigplussers, die stoer hun middelvingers lieten zien.
Dat bedoel ik nou.quote:Op donderdag 4 mei 2006 11:00 schreef jna het volgende:
Ik heb zelf ook wel eens in een skybox gezeten en er zijn misschien 3 mensen die echt kijken, de rest is wat anders aan het doen.
Daar ga je voor naar de voetbal, om ff je frustraties van je af te schreeuwen. En even geen gezeik aan de kop, gewoon kijken en meeleven.quote:Op donderdag 4 mei 2006 10:54 schreef HeatWave het volgende:
Ach weet je, iedereen moet natuurlijk naar het voetbal kunnen. Mits ze het ook leuk vinden dan, en niet voor zakenrelaties oid... (dat kan dus lekker in de skyboxen).
Maar ik vind het dus echt zwaar storend als een pikkie in een Ajax shirt een beetje gaat vragen of ik wat rustig aan kan doen bij een keiharde tackle van achteren op KJH.
NEE LUL!!!! IK ZIT AJAX TE KIJKEN! FLIKKER OP!!!!.
verder ben ik heel beschaafd hoor.
Er werd wel "Helemaal niets in Groningen" ingezet, maar dat was een beetje misplaatst, aangezien UEFA Cup-voetbal al heel wat is. Maar de bewuste middelvingers waren bij de 1-0 en 2-0, bij de 2-1 keek er jammergenoeg niemand meer omhoog.quote:Op donderdag 4 mei 2006 11:00 schreef SCH het volgende:
[..]
Dat was zeker toen jullie 'Helemaal niets in Rotterdam' zongen.
Die heeft ons echt gered gisteren jaquote:
dat is de Arena toch ook?quote:Op donderdag 4 mei 2006 10:20 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Ja een dak is ook makkelijker en kunstgras (wat er bij jullie aan zit te komen) ook. Maar dat straalt naar mijn mening geen voetbalsfeer uit. Dat heeft meer weg van een multifunctioneel stadion.
Same here, heb geloof ik de buren van het balkon geschreeuwd bij de 2-1quote:Op donderdag 4 mei 2006 10:54 schreef HeatWave het volgende:
Ach weet je, iedereen moet natuurlijk naar het voetbal kunnen. Mits ze het ook leuk vinden dan, en niet voor zakenrelaties oid... (dat kan dus lekker in de skyboxen).
Maar ik vind het dus echt zwaar storend als een pikkie in een Ajax shirt een beetje gaat vragen of ik wat rustig aan kan doen bij een keiharde tackle van achteren op KJH.
NEE LUL!!!! IK ZIT AJAX TE KIJKEN! FLIKKER OP!!!!.
verder ben ik heel beschaafd hoor.
Ja dat was wel een beetje een sneue misser van jullie kantquote:Op donderdag 4 mei 2006 11:07 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Er werd wel "Helemaal niets in Groningen" ingezet, maar dat was een beetje misplaatst, aangezien UEFA Cup-voetbal al heel wat is. Maar de bewuste middelvingers waren bij de 1-0 en 2-0, bij de 2-1 keek er jammergenoeg niemand meer omhoog.
waarschijnlijk zal het een keuze worden tussen kunstgras of grachtendicht, nl die grachten zijn er om de vrachtwagens niet over het gras te laten rijden. Met kunstgras maakt het niet veel uit en kunnen de grachten dus dicht.quote:
Ik ben echt blij dat ik gister niet thuis gekeken heb.quote:Op donderdag 4 mei 2006 11:11 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
Same here, heb geloof ik de buren van het balkon geschreeuwd bij de 2-1
Bier en sate kan je ook thuis uit de tender halen of snackbar laten bezorgen
was er niet, en huisgenoot zorgde voor het bierquote:Op donderdag 4 mei 2006 11:15 schreef BoNi het volgende:
[..]
Ik ben echt blij dat ik gister niet thuis gekeken heb.
Zeker weten dat ik dan ruzie had gehad met mijn vriendin...!
Klopt, gelukkig duurde het niet lang. Wel leuk waren de Ajax-sokken die naar beneden werden gegooid!quote:Op donderdag 4 mei 2006 11:14 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Ja dat was wel een beetje een sneue misser van jullie kant![]()
![]()
Heel verstandig, dit soort wedstrijden zijn niet goed voor mijn relatie, ga de wedstrijden waar ik zelf niet bij kan zijn dan ook maar, in het kader van zelfbescherming, in de kroeg kijkenquote:Op donderdag 4 mei 2006 11:16 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
was er niet, en huisgenoot zorgde voor het bier
Woon in Utrecht, weinig Ajax kroegenquote:Op donderdag 4 mei 2006 11:20 schreef BoNi het volgende:
[..]
Heel verstandig, dit soort wedstrijden zijn niet goed voor mijn relatie, ga de wedstrijden waar ik zelf niet bij kan zijn dan ook maar, in het kader van zelfbescherming, in de kroeg kijken
quote:Op donderdag 4 mei 2006 11:24 schreef Mangoworks2002 het volgende:
ben nooit zo op de hoogte van seizoenskaarten, is er ook een mogelijkheid om alleen een soort cc voor de europese wedstrijden en gatorade te kopen?
jammer, zondags ga ik niet redden... en om nu een seizoenskaart te kopen is net te veel... thnx!quote:
Optie 2 of 4 dan maar hé.quote:1. Ajax Seizoenkaart
Wil je voortaan op een gemakkelijke manier alle Ajax-thuiswedstrijden bezoeken? Dan adviseren wij de Ajax Seizoenkaart. Je hebt dan toegang tot alle thuiswedstrijden van Ajax voor de Eredivisie. Tevens krijg je voorrang, ten opzichte van de andere Club Cards, bij de kaartverkoop voor beker- en Europese wedstrijden.
Aan de linker kant van deze pagina vind je meer informatie over de Ajax Seizoenkaart.
2. Ajax Supporters Club Card
Ben je van plan regelmatig Ajax-thuiswedstrijden te gaan bezoeken? Dan adviseren wij de Ajax Supporters Club Card. Je hebt dan recht op de aanschaf van één (of soms meerdere) toegangsbewijzen voor een wedstrijd van Ajax en je hebt voorrrang bij het kopen van kaarten op de Ajax Club Card-houders. Daarnaast ben je tevens lid van de officiële Supportersvereniging Ajax en ontvang je twee wekelijks de Ajax Life krant in de bus.
3. Ajax Kids Club Card
Alleen leden van de Ajax Kids Club komen in aanmerking voor de Ajax Kids Club Card. Met de Kids Club Card hebben onze jonge supporters het recht op de aanschaf van één (of soms meerdere) toegangsbewijzen voor een wedstrijd van Ajax.
meer info over de Ajax Kids Club
4. Ajax Club Card
Heb je nog geen Club Card? Vraag deze dan nu aan! De Ajax Club Card kost ¤ 6,- en is twee jaar geldig. Een gemiddelde aanvraag duurt 2 á 3 weken. Met de Ajax Club Card kun je gemakkelijk kaarten kopen voor Ajax-wedstrijden.
Je kan een Supporters Club Card nemen of een club cardquote:Op donderdag 4 mei 2006 11:24 schreef Mangoworks2002 het volgende:
ben nooit zo op de hoogte van seizoenskaarten, is er ook een mogelijkheid om alleen een soort cc voor de europese wedstrijden en gatorade te kopen?
Je moet natuurlijk de wedstrijdkaarten wel kopen héquote:Op donderdag 4 mei 2006 11:31 schreef Mangoworks2002 het volgende:
2 is ook nog wel redelijk goedkoop
dat snap ik, wat zijn de kosten daar ongeveer van? 30-50 euro?quote:Op donderdag 4 mei 2006 11:33 schreef BoNi het volgende:
[..]
Je moet natuurlijk de wedstrijdkaarten wel kopen hé
verschild per wedstrijd. met een wedstrijd tegen RBC ofzo is het goedkoopste kaartje iets van 15 euro ofzo. tis natuurlijk ook waar je zit.quote:Op donderdag 4 mei 2006 11:36 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
dat snap ik, wat zijn de kosten daar ongeveer van? 30-50 euro?
Dat is afhankelijk van de wedstrijd en je plek in het stadion.quote:Op donderdag 4 mei 2006 11:36 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
dat snap ik, wat zijn de kosten daar ongeveer van? 30-50 euro?
Ja, zeker de wedstrijden waar vrije verkoop geldt.quote:Op donderdag 4 mei 2006 11:48 schreef Terreros85 het volgende:
Ik wil daar wel eens op inhaken. Is het mogelijk voor buitenlandse toeristen om een wedstrijd van Ajax te bezoeken?
Ik heb het zelf niet nodig, want ik kan wel een cc regelen als ik heen wil. Ik was bij een vriend in het buitenland en ik legde de Nederlandse situatie uit met cc's etc. Hij vroeg zich toen hardop af hoe dat zat als hij in Nederland naar een wedstrijd wil. Dat wist ik zelf ook niet. Daarom die vraagquote:Op donderdag 4 mei 2006 11:59 schreef jna het volgende:
Vrije verkoop inderdaad maar ik zou gewoon even naar supporterszaken bellen of er nog meer mogelijkheden zijn.
quote:‘Ajax zal laag bod doen op Riga’
Volgens de Spaanse sportkrant Marca is Ajax niet bereid om het volle pond vooor Mustapha Riga te betalen. De aanvaller van Levante werd tot drie maal toe door scouts van de Amsterdammers bekeken. Naar verluidt wil Ajax slechts anderhalf miljoen euro overmaken aan de club uit de Segunda División, gezien het feit dat hij vorig jaar nog in de eerste divisie bij Sparta speelde.
Riga heeft echter een ontsnappingsclausule van 6 miljoen euro in zijn contract en mocht Levante promoveren naar de Primera División dan zal dit automatisch 10 miljoen euro worden. Met nog zes speeldagen te gaan staat Levante momenteel op een derde plaats in de Segunda División, een plaats die recht geeft op promotie. Riga is bovendien met 10 doelpunten clubtopscorer.
Laat ze nou maar eens opschieten met het bekendmaken van de vertrektijden van die treinen zondag!quote:Zondag meer Ajax- dan PSV-fans
Donderdag 4 mei, door SV, Amsterdam, 11.44u GMT+01.00, De Telegraaf
Rotterdam verwelkomt zondag ongeveer 30.000 voetbalsupporters die de bekerfinale tussen Ajax en PSV in de Kuip zullen bijwonen. De politie verwacht uit Amsterdam ongeveer 11.000 fans in acht treinen en tachtig bussen.
Uit Eindhoven komen naar schatting 6000 voetballiefhebbers met circa 130 bussen en tweehonderd personenauto's.
De Rotterdamse politie werkt nauw samen met de politie in Amsterdam en Brabant en het Korps landelijke politiediensten. Hoofddoel van de gemeente en politie is 'een rustig en sportief verloop van de finaledag', zo lieten ze donderdag weten.
Ik wacht even op de nijntjestaal versiequote:Op donderdag 4 mei 2006 12:44 schreef M0NTANA het volgende:
Voorstel wijziging opzet play-offs: http://www.nieuweplayoffs(...)weplayoffspuntnl.pdf
Serieus? Schema ziet er aardig overzichtelijk uit, maar samen gevat: nummer vijf speelt tegen nummer vier, winnaar speelt tegen nummer drie en winnaar van die wedstrijd speelt weer tegen de nummer twee.quote:Op donderdag 4 mei 2006 12:45 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik wacht even op de nijntjestaal versie.
4 en 5 tegen elkaar. De winnaar daarvan tegen de nummer 3 en de winnaar daarvan tegen de nummer 2.quote:Op donderdag 4 mei 2006 12:45 schreef HeatWave het volgende:
[..]
nummer 2 speelt direct de finalequote:Op donderdag 4 mei 2006 12:45 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Kut systeem. Als je zonodig de play-offs wilt invoeren, doe het dan gewoon zonder enige restrictie zoals nu het geval is....quote:Op donderdag 4 mei 2006 12:44 schreef M0NTANA het volgende:
Voorstel wijziging opzet play-offs: http://www.nieuweplayoffs(...)weplayoffspuntnl.pdf
Dank je, zie je wel, veel makkelijkerquote:Op donderdag 4 mei 2006 12:46 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Serieus? Schema ziet er aardig overzichtelijk uit, maar samen gevat: nummer vijf speelt tegen nummer vier, winnaar speelt tegen nummer drie en winnaar van die wedstrijd speelt weer tegen de nummer twee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |