Dat is inderdaad een erg slimme zet.quote:Op donderdag 4 mei 2006 09:17 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[afbeelding]
mooi dat hij die brug gaat vormen...
hoiquote:Op donderdag 4 mei 2006 09:17 schreef BoNi het volgende:
[..]
Over het spandoek:![]()
![]()
![]()
Over vond met -dt:![]()
![]()
![]()
Nog een weekje om je seizoenskaart te verlengen, niet vergeten he dames...!
Dat was maar een geintje hoor, maar er waren wel wat groningers die ervan uit gingen dat Ajax het niet zou reddenquote:Op donderdag 4 mei 2006 09:07 schreef venomsnake het volgende:
[..]
huh? vertel..![]()
ps, dit vondt buijs ervan na afloop van de wedstrijd..![]()
[afbeelding]
Eensch.quote:Op donderdag 4 mei 2006 00:38 schreef TerroRobbie het volgende:
Ach uiteindelijk is het voor iedereen het beste zoo... Ajaks houdt met Stam en Perez de Nederlandse eer hoog in de CL. Groningen gaat mooi ballen in de uefa cup en gaan het nog wat tegenstander moeilijk maken in de HEL van het noorden. Eind goed al goed, en ze leefden nog lang en gelukkig.
wáár slaat dit op zeg. Omdat je zelf niet genoeg doelpuntjes scoort is het de schuld van de knvb?quote:Op donderdag 4 mei 2006 09:07 schreef venomsnake het volgende:
[..]
huh? vertel..![]()
ps, dit vondt buijs ervan na afloop van de wedstrijd..![]()
[afbeelding]
Dank je, jullie hebben alles gegeven gisterenquote:Op donderdag 4 mei 2006 09:28 schreef venomsnake het volgende:
Ik vraag me trouwens af of ze wisten wat er op dat doek stond, maargoed.
iig gefeliciteerd HeatWave. moge ajax ver komen in de CL.
Dank je. Jullie uiteraard veel succes in de Uefa cup.quote:Op donderdag 4 mei 2006 09:28 schreef venomsnake het volgende:
Ik vraag me trouwens af of ze wisten wat er op dat doek stond, maargoed.
iig gefeliciteerd HeatWave (en andere ajacieden). moge ajax ver komen in de CL.
Er was er 1 die 0-6 voorspelde, de gemiddelde Ajacied was gewoon realistisch Clauw. Ik wist dat we een moeilijke avond tegemoet gingen. Maar dat het zo lastig werd, nee dat had ik vooraf ook niet verwacht. Natuurlijk een groot verdienste van de FC, maar het lag ook wel aan de ontzettend slappe instelling van bepaalde Ajacieden en het tactisch falen van Blind. Maar alle respect verder Clauw. Je kan zeer trots zijn op je club. En ik als import Groninger ben ook trots.quote:Op donderdag 4 mei 2006 09:30 schreef clauwheee het volgende:
HW: De supporters die echt dachten dat Ajax het niet zou redden waren zo ongeveer op 1 hand te tellen.
Gisteren was van Ajax kant een wanvertoning. Zoals jullie het vorige week niet afmaakten, hebben wij dat gisteren niet gedaan. Zoals wij vorige week in de tweede helft rijp waren voor de slacht, zo waren jullie dat gisteren na de 2-0. En remember die voorspellingen van 0-6 gistermiddag![]()
O wat hebben die Ajacieden peentjes zitten zweten door die boeren.
Er moet heel wat gebeuren binnen die club, anders staan jullie voor schut in die voorrondes. Want met bijvoorbeeld een Perez win je de oorlog ook niet.
hehe, het is altijd gezellig in de stad. Maar goed, ik ga morgenavond wel weer lekker de stad in met bevrijdingspop.quote:Op donderdag 4 mei 2006 09:42 schreef clauwheee het volgende:
Ow ik doelde niet alleen op de voorspellingen hier hoor, meer ook op dat geweldige Ajax forum
Zeer trots zijn we zeker!
Balen zeg, niet fit, het was echt gezellig in de stad volgens mij.
quote:Op donderdag 4 mei 2006 09:44 schreef StarGazer het volgende:
[..]
hehe, het is altijd gezellig in de stad. Maar goed, ik ga morgenavond wel weer lekker de stad in met bevrijdingspop.
Volgend jaar ga ik zeker een uefa cup wedstrijd van Groningen bezoeken thuis.
Dealquote:Op donderdag 4 mei 2006 09:46 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Kom je dan gezellig bij me zittenEen keer Euroborg en wil je noooooooit meer naar die lelijke arena
Wat ik vreemd vond, jullie willen een voetbalsfeer brengen in het stadion en dan gaan jullie roltrappen plaatsen.... Als er iets niet thuis hoort in een voetbalstadion is het wel een roltrap.quote:Op donderdag 4 mei 2006 10:13 schreef HeatWave het volgende:
Opzich is er met de ArenA niet zoveel mis. Maar inderdaad HET kritiekpunt over te stille supporters gaat wel vaak op helaas.
Een kolkende ArenA zou echt wel een heel indrukwekkend schouwspel zijn hoor..
maar het is wel makkelijker...quote:Op donderdag 4 mei 2006 10:16 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Wat ik vreemd vond, jullie willen een voetbalsfeer brengen in het stadion en dan gaan jullie roltrappen plaatsen.... Als er iets niet thuis hoort in een voetbalstadion is het wel een roltrap.
Ja een dak is ook makkelijker en kunstgras (wat er bij jullie aan zit te komen) ook. Maar dat straalt naar mijn mening geen voetbalsfeer uit. Dat heeft meer weg van een multifunctioneel stadion.quote:Op donderdag 4 mei 2006 10:18 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
maar het is wel makkelijker...
Dus jij zegt eigenlijk dat de sfeer terug moet komen door andere kleur stoeltjes?quote:Op donderdag 4 mei 2006 10:24 schreef WEST het volgende:
idd maar dat zal mischien in de toekomst wel komen. Die stoeltjes moeten gewoon een fatsoenlijke kleur rood wit krijgen en geen groen geel oranje etc
Ik vind de roltrappen nu niet echt een probleem.quote:Op donderdag 4 mei 2006 10:16 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Wat ik vreemd vond, jullie willen een voetbalsfeer brengen in het stadion en dan gaan jullie roltrappen plaatsen.... Als er iets niet thuis hoort in een voetbalstadion is het wel een roltrap.
Dat heeft dezelfde strekking als jouw "roltrappen"probleem.quote:Op donderdag 4 mei 2006 10:25 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Dus jij zegt eigenlijk dat de sfeer terug moet komen door andere kleur stoeltjes?
Roltrappen horen niet bij een voetbalstadion, de kleur stoeltjes boeid geen fuck. Naar mijn weten heeft geen enkele club in Nederland stoeltjes in de kleur van de club.quote:Op donderdag 4 mei 2006 10:27 schreef Robar het volgende:
[..]
Dat heeft dezelfde strekking als jouw "roltrappen"probleem.
Die gracht is echt een ramp idd.quote:Op donderdag 4 mei 2006 10:29 schreef venomsnake het volgende:
Als ze nu eens die gracht weghalen, en dan tribune doortrekken naar het veld. ook de gekleurde stoeltjes vervangen door rode stoeltjes en dan met witte stoeltjes het logo maken ed.
dat zou volgens mij al een hele vooruitgang zijn.![]()
Roltrappen horen misschien niet in een stadion, maar werken de sfeer ook niet tegen.quote:Op donderdag 4 mei 2006 10:28 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Roltrappen horen niet bij een voetbalstadion, de kleur stoeltjes boeid geen fuck. Naar mijn weten heeft geen enkele club in Nederland stoeltjes in de kleur van de club.
Ow dus als ik de Kuip binnen kom heb ik niet het gevoel dat ik mijn eigen stadion binnen kom want die stoeltjes zijn blauwquote:Op donderdag 4 mei 2006 10:32 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Roltrappen horen misschien niet in een stadion, maar werken de sfeer ook niet tegen.
Stoeltjes in de kleur van de club geeft toch meer het gevoel dat je in het stadion zit van jou clubje.
Eens, net zo goed als dat evt kunstgras ook totaal geen argument is. Het goede argument komt van Venomsnake: weghalen van die klotegracht zal wel een verschil maken.quote:Op donderdag 4 mei 2006 10:28 schreef HeatWave het volgende:
De roltrappen is natuurlijk totaal geen argument. Dat is iets nieuws, dus moet er tegen geschopt worden. Maar het heeft NUL, NUL invloed op de sfeer...
En als de kuip roltrappen krijgt is het geen echt stadion meer?quote:Op donderdag 4 mei 2006 10:32 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Ow dus als ik de Kuip binnen kom heb ik niet het gevoel dat ik mijn eigen stadion binnen kom want die stoeltjes zijn blauw![]()
Zijn dat supporters dan? Dat is koudekak manquote:Op donderdag 4 mei 2006 10:37 schreef Robar het volgende:
[..]
En als de kuip roltrappen krijgt is het geen echt stadion meer?
Het business gedeelte van de kuip (aan de buitenkant bij het trainingveld waar al die vergaderzalen zitten) heeft trouwens wel roltrappen
Shit, ik ben het met je eensquote:Op donderdag 4 mei 2006 10:38 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Zijn dat supporters dan? Dat is koudekak man![]()
quote:Op donderdag 4 mei 2006 10:35 schreef venomsnake het volgende:
is toch mooi, stoeltjes in de club kleuren..
[afbeelding]
[afbeelding]
![]()
Dit schreef je in het DB topic. Rot dan ook snel op uit het Ajaxtopic sukketjequote:Op donderdag 4 mei 2006 10:31 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Ik voel me idd aangesproken, want ik deel de mening van Cart_man.
Wat boeid mij respect? Respect voor een jood.... no way
En dan kan je geen supporter zijn?quote:
Lijkt mij dat Newcastle toch de beste papieren in handen heeft.quote:Henk ten Cate laat tegenover RTV Noord-Holland weten dat hij momenteel even genoeg heeft van de media. Omdat hij zelf zijn kaken op elkaar houdt, hebben sommige journalisten besloten zijn moeder op te bellen. Dat schoot in het verkeerde keelgat bij de Amsterdammer.
"Ik begrijp dat journalisten hun werk moeten doen, maar laten ze wel bepaalde normen en waarde in acht nemen,” reageerde Ten Cate gepikeerd tegenover RTV Noord-Holland. Hij meldde zelf dat hij de dag na de Champions League-finale duidelijkheid over zijn toekomst zou geven.
Naast Ajax wil ook het Engelse Newcastle United hem als hoofdtrainer aanstellen. Ten Cate heeft aangegeven graag een uitdaging in de Engelse competitie aan te gaan, maar ook de vacature bij Ajax lijkt hem zeer aantrekkelijk. PSV is inmiddels geen optie meer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |