Gaan we dat samen vieren?quote:
Is goed.quote:
Gotsiedorie. Ik ben een dag weg en er is tweeënhalf topic vol, en kennelijk ook nog met zinvolle gesprekken.quote:Op donderdag 4 mei 2006 00:56 schreef Isabeau het volgende:
Toch een vreemd fenomeen, zo'n forum. Je valt in een serieus gesprek dat in het verleden is gevoerd en je wilt wel iets zeggen, maar het lijdend onderwerp is reeds gaan slapen.
Ik zag 1/2 meter staan, en vroeg me net af of een halve meter ontsluiting niet wat veel is...quote:Op donderdag 4 mei 2006 02:15 schreef LXIV het volgende:
Mijn vriendin zit op 1/2 meter afstand van me!
Het kan nog lang duren!
Ik ook niet...quote:Op donderdag 4 mei 2006 08:09 schreef Lienekien het volgende:
Jeetje! Ik wist niet eens dat LXIV een (zwangere) vriendin had!![]()
En gaat de baby LXV heten?quote:Op donderdag 4 mei 2006 09:32 schreef Augustina het volgende:
Is de forumbaby er al? Is het ook live in LPT verwekt trouwens?
Ja, ik vraag me in dat licht ook af wat voor spelletje LX met ons wilde gaan spelen danquote:Op donderdag 4 mei 2006 09:49 schreef Tha_Erik het volgende:
En LX, je had ons best wel mogen vertellen dat je vader aan het worden was..
Maar toch gefeliciteerd.
Hij kondigde toch aan dat hij in navolging van Erik ook binnenkort met een onthulling zou komen?quote:Op donderdag 4 mei 2006 09:57 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, ik vraag me in dat licht ook af wat voor spelletje LX met ons wilde gaan spelen dan
Mooi.quote:Op donderdag 4 mei 2006 09:57 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik kon niet slapen vannacht, dus heb ik mijn tekenblok er maar eens bijgepakt, veel blaadjes waar gewoon rommel op stond, maar deze was wel gelukt, rond 3:40 vanacht.
[afbeelding]
Nee, vakantie kan ik niet echt genoeg van krijgen. Maar ik ben weer een weg, haartjes worden geknipt.quote:Op donderdag 4 mei 2006 10:48 schreef Lienekien het volgende:
Ja, afgezien van een lichte hoofdpijn.
En met jou? Ben je de vakantie alweer zat?
Crosspost.quote:Op donderdag 4 mei 2006 11:53 schreef Bupatih het volgende:
Aanschouw mijn nieuwste en tevens erg toepasselijke gedicht
Mét toffe, o zo dubbelzinnige titel.!
Ja, en?quote:
Oh, ok.quote:Op donderdag 4 mei 2006 11:55 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ja, en?
Ik ben toevallig wel Bupa-ik-ben-blauw-dus-ik-denk-dat-ik-alles-kan-en-mag-tih.
quote:Op donderdag 4 mei 2006 11:57 schreef Bupatih het volgende:
Oh ja, ik wil even zeggen dat wij heel weinig zon in de tuin hebben!
Puh!
Dat niksan nou zo'n grote tuin mét tof bankje heeft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |