Waarom gaf je daar geen antwoord op? Nou probeert je vader eindelijk eens te communiceren door je te vragen wat jíj ervan vindt en hoe jij het het liefste ziet en dan geef je geen antwoord. Je moet er in investeren, Erik. Het gaat niet weg, zolang je er maar niet aandenkt. Je moet er echt aan gaan werken, wil je het weghebben.quote:Op donderdag 4 mei 2006 00:32 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Het stomme is dat een soortgelijk gesprek, dus over de sfeer in het huis hier, een aantal weken geleden ook heeft plaatsgevonden, en toen is er ook een hoop boven water gekomen. Het leip uiteindelijk op niets uit, behalve een hoop gejank van mijn kant en mijn vader die maar bleef vragen "wat wil jij dan dat er gebeurt". Daar heb ik gewoon geen antwoord op, behalve dat ik gewoon wil dat het weggaat. Ik wil niet lastiggevallen worden met mijn vaders burnout en alle stress die daar bij komt kijken, ik wil gewoon een normaal leven lijden, met een normaal gezin in een normale leefomgeving.
Ik snap dat dit een enorm rotgevoel moet opleveren.quote:Het is gewoon een verdomd rotgevoel, niets lijkt makkelijk te gaan. Ik vraag me echt serieus af of het nog ooit makkelijk wordt.
En dan zit ik hier, achter de computer mijn verhaal te doen bij mensen die ik niet ken, terwijl jullie feitelijk gezien ook niet kunnen helpen, behalve advies geven en bemoedigende woorden doen.
Ik zit op een forum te chatten terwijl ik eigenlijk zou moeten proberen om met de juiste mensen dit op te lossen, maar dat doe ik ik.
Waarom, Erik? Waarom? Waarom leef je liever 'rustig' op de achtergrond (Dat doe je nu ook niet, als ik het zo lees - je trekt je toch alles aan wat er gebeurt), ver weg van je ouders beslommeringen? Waarom probeer je dat te negeren?quote:Op donderdag 4 mei 2006 00:33 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Maar is het slechter dan mezelf in het midden van de aandacht te gooien? Ik heb liever dat ik op de achtergrond leef, rustig en weg van de beslommeringen van mijn ouders, dan dat de problemen zich als een wervelwind om mij heen stormen.
Je gooit jezelf niet midden in de aandacht als je aan je ouders aangeeft wat jou dwarszit aan jullie gezinssituatie. Jij bent onderdeel van dat gezin, iemand om rekening mee te houden.quote:Op donderdag 4 mei 2006 00:33 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Maar is het slechter dan mezelf in het midden van de aandacht te gooien? Ik heb liever dat ik op de achtergrond leef, rustig en weg van de beslommeringen van mijn ouders, dan dat de problemen zich als een wervelwind om mij heen stormen.
Take care Erik en welterusten.quote:Op donderdag 4 mei 2006 00:39 schreef Tha_Erik het volgende:
Het is gewoon kut, en daar houd ik niet van.
Die hou ik er in![]()
Ik ga naar bed, slapen doet me meestal wel goed, en ik hoop dat er ook iets van terecht komt.
Trusten, en wederom bedankt.
Dat is echt een geniale opmerkingquote:Op donderdag 4 mei 2006 00:39 schreef Tha_Erik het volgende:
Het is gewoon kut, en daar houd ik niet van.
Die hou ik er in![]()
Ik ga naar bed, slapen doet me meestal wel goed, en ik hoop dat er ook iets van terecht komt.
Trusten, en wederom bedankt.
Gaan we dat samen vieren?quote:
Is goed.quote:
Gotsiedorie. Ik ben een dag weg en er is tweeënhalf topic vol, en kennelijk ook nog met zinvolle gesprekken.quote:Op donderdag 4 mei 2006 00:56 schreef Isabeau het volgende:
Toch een vreemd fenomeen, zo'n forum. Je valt in een serieus gesprek dat in het verleden is gevoerd en je wilt wel iets zeggen, maar het lijdend onderwerp is reeds gaan slapen.
Ik zag 1/2 meter staan, en vroeg me net af of een halve meter ontsluiting niet wat veel is...quote:Op donderdag 4 mei 2006 02:15 schreef LXIV het volgende:
Mijn vriendin zit op 1/2 meter afstand van me!
Het kan nog lang duren!
Ik ook niet...quote:Op donderdag 4 mei 2006 08:09 schreef Lienekien het volgende:
Jeetje! Ik wist niet eens dat LXIV een (zwangere) vriendin had!![]()
En gaat de baby LXV heten?quote:Op donderdag 4 mei 2006 09:32 schreef Augustina het volgende:
Is de forumbaby er al? Is het ook live in LPT verwekt trouwens?
Ja, ik vraag me in dat licht ook af wat voor spelletje LX met ons wilde gaan spelen danquote:Op donderdag 4 mei 2006 09:49 schreef Tha_Erik het volgende:
En LX, je had ons best wel mogen vertellen dat je vader aan het worden was..
Maar toch gefeliciteerd.
Hij kondigde toch aan dat hij in navolging van Erik ook binnenkort met een onthulling zou komen?quote:Op donderdag 4 mei 2006 09:57 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, ik vraag me in dat licht ook af wat voor spelletje LX met ons wilde gaan spelen dan
Mooi.quote:Op donderdag 4 mei 2006 09:57 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik kon niet slapen vannacht, dus heb ik mijn tekenblok er maar eens bijgepakt, veel blaadjes waar gewoon rommel op stond, maar deze was wel gelukt, rond 3:40 vanacht.
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |