Massive Attack-Teardropquote:Op dinsdag 9 mei 2006 15:23 schreef Tommy_Corleone het volgende:
Ik heb een leuke
Het is een bekend liedje, de instrumentele versie is recentelijk gebruikt in Prison Break Episode 20.
ik heb een stukje opgenomen.
Weet iemand welk liedje is?
http://www.heuving.org/watisdit.mp3
bijvoorbaat dank
In 'Popular' van Nada Surf wordt er op het begin door vrouwenstemmen door elkaar gepraat, maar das zeker niet wat je bedoelt?quote:Op maandag 8 mei 2006 23:30 schreef martjin het volgende:
Ik zoek weer eens een liedje:
Het begin (of/en het einde) van het liedje word er door vrouwenstemmen door elkaar heengepraat, en er staat me bij dat er werd gezongen over/door The Summer of .. (misschien heet de artiest zo ik heb geen flauw idee)
Meer weet ik eigenlijk niet, hoop dat iemand alsnog een briljante ingeving krijgt.
Pakito - Living on Videoquote:Op dinsdag 9 mei 2006 17:25 schreef GotenSSJ het volgende:
Gisteravond rond 11'en op 538 was een nummer met als artiest Paquito of Pakito ofzoiets
Okay tis een beetje vaag maar misschien heeft iemand hier een idee wie ik bedoel ?
Mr Oizo - Flat beat [1999]quote:Op dinsdag 9 mei 2006 19:52 schreef MaJo het volgende:
Ik ben op zoek naar een nummer van een jaar of 8 geleden, met als `artiest´ een geel knuffeldier die in de clip van dat nummer zit te headbangen in een auto. Hij heet iets van dj oozo ofzo maar kan er maar niet opkomenVan wie is dit nummer en hoe heet het? Veel dank
Duizendmaal dankquote:
quote:Op maandag 8 mei 2006 23:27 schreef Kluupkluup het volgende:
Ik zoek de naam van het lied die gespeeld wordt bij oude zwart-wit voetbalbeelden. Bij de opkomst van de spelers. Ik zag het net ook nog op SBS6 bij AZ-TV.
Ja dit is hem, MASTER!quote:Op dinsdag 9 mei 2006 17:24 schreef Flibble het volgende:
[..]
In 'Popular' van Nada Surf wordt er op het begin door vrouwenstemmen door elkaar gepraat, maar das zeker niet wat je bedoelt?
"Dur Dur D'être Bébé" van Jordy. Wat een walgelijk lied!quote:Op woensdag 10 mei 2006 14:00 schreef Yonderboi het volgende:
Ik ben op zoek naar een nummer uit de jaren 90... waar een vrouw of klein jongetje ofzo zingt:
Ooh neh neh........wooh neh neh... baby oh neh neh (langzaam gezongen)
Dat is het enige wat ik er van weet eigenlijk, op lyrics zoeken gaat niet
Ah... nee een vriend van me dacht ook dat ik die bedoelde. Daardoor raakte ik in de war! Het is een vrouw die het zingt... en dan ook echt "OOH neh neh... wooh neh neh baby ooh neh neh" Beetje zo'n fout house/techno achtig nummer als ik me niet vergis.quote:Op woensdag 10 mei 2006 14:31 schreef Croupouque het volgende:
[..]
"Dur Dur D'être Bébé" van Jordy. Wat een walgelijk lied!
Het wordt in een heleboel house/trance nummers gebruikt, maar het origineel is van Nicolette - Si O Nenequote:Op woensdag 10 mei 2006 14:00 schreef Yonderboi het volgende:
Ik ben op zoek naar een nummer uit de jaren 90... waar een vrouw of klein jongetje ofzo zingt:
Ooh neh neh........wooh neh neh... baby oh neh neh (langzaam gezongen)
Dat is het enige wat ik er van weet eigenlijk, op lyrics zoeken gaat niet
Dat is dus (alweer) Les Rhythmes Digitales - Jacques Your Body (Switch Remix)quote:Op woensdag 10 mei 2006 14:32 schreef savage23 het volgende:
Goededag FOKkers,
ik ben op zoek naar een nummer....ik heb een example maar wil graag het hele nummer...linkje met example hieronder...
http://beta.yousendit.com/transfer.php?action=download&ufid=EC2F1CEE56BD02DE
N.U.K.E. - Nanaquote:Op woensdag 10 mei 2006 14:38 schreef Yonderboi het volgende:
[..]
Ah... nee een vriend van me dacht ook dat ik die bedoelde. Daardoor raakte ik in de war! Het is een vrouw die het zingt... en dan ook echt "OOH neh neh... wooh neh neh baby ooh neh neh" Beetje zo'n fout house/techno achtig nummer als ik me niet vergis.
ps. Dur Dur D'être Bébé ... is inderdaad een #@^#@ nummer![]()
Walking Down Canal Street. O.a. gedaan door The Manic Street Preachers.quote:Op woensdag 10 mei 2006 15:48 schreef Nelis84 het volgende:
Iets in de trend van:
"Walking down Canell street, I could't find a whore. Goddamned sun of bitch blabla"
Een echt borrelnummer voor als je straal lazarus bent... vandaar dat ik waarschijnlijk de rest van de tekst ook niet ken...
quote:Walking down Canal Street, Walking on my own
God damn, son of a bitch, i couldn't find a whore.
I finally found a whore, but she was rather thin,
God damn, son of a bitch, i couldn't get it in.
I finally got it in, i wandered all about,
God damn, son of a bitch, i couldn't get it out.
I finally got it out, my dick was rather sore,
The moral of the story is to NEEEEEEEEEEVER fuck a whore,
FUCK A WHORE
Leuk filmpjequote:Op woensdag 10 mei 2006 16:10 schreef S1nn3rz het volgende:
van wie is het nummer in deze video? ik kan er maar niet opkomen
Die is inderdaad echt foutquote:Op woensdag 10 mei 2006 14:31 schreef Croupouque het volgende:
[..]
"Dur Dur D'être Bébé" van Jordy. Wat een walgelijk lied!
quote:
Goedenavond Fok!ers,
hierbij jullie hulp gevraagd ik ben namelijk op zoek naar een nummer, waarvan ik alleen de beat ken eigenlijk... de beat klinkt als een aantal violen, die heeel laag zijn en een bumbumbumbum geluid maken, en elke bum is ietsje hoger en ietsje harder...
het is zit ook the Gambler - wyclef Jean and Kenny Rogers.... maar dat is niet het origineel volgens mij....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |