kijk hier evenquote:Op zondag 7 mei 2006 00:30 schreef Erosjuhhh het volgende:
hoe kom je daar zo snel bij?
heb echt op die hele lyric die te horen was gezocht etc
super bedankt!
nu nog weten waar ik hem krijgen kan
alienated, staat erbovenquote:Op zaterdag 6 mei 2006 23:04 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Uit welke serie komt dat fragment? Allicht dat dat helpt met zoeken. Die zangeres heeft overigens een verdomd bekende stem...![]()
Hoe heete het liedje welke je van plan was te downloaden dan?quote:Op zondag 7 mei 2006 10:50 schreef .FireFly. het volgende:
Hai!
Ik heb laatst een liedje gedownload, maar deze bleek niet van de daarbij genoemde band te zijn. Het nummer vond ik erg goed, dus ik ben nu op zoek naar de artiesten.
Het is een rock-achtig liedje, gezongen door een vrouw! Het is niet gemakkelijk te verstaan, ik zal wat steekwoorden hier neerzetten;
everything is grace (?)
and i laugh and think still hold my mind
he just looks/looked at me
pretty stupid
tell you
touch my hair
Heb al veel gegoogled, maar kan nog steeds niks vinden..
Hier nog iemand die op zoek is naar club nummers.. ik heb dit nummer gisteren wel 4x gehoord, en elke keer werd ik weer helemaal blijquote:
Jerry C - Canon rockquote:Op zondag 7 mei 2006 15:32 schreef jaguar het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=QjA5faZF1A8
Ik wil weten hoe dat nummer heet wat hij (zogenaamd) speelt!
![]()
Ik heb wel een stuk tekst van het laatste gedeelte van het fragment weten te achterhalen. Zelfde zangeres volgens mij, maar ik betwijfel of het hetzelfde nummer is.quote:Op zondag 7 mei 2006 10:51 schreef roze-meisje het volgende:
[..]
alienated, staat erboven![]()
ja klopt die zangeres heeft een bekende stem![]()
versta ook haast niks wat ze zingt, dat zou ook nog wel kunnen helpen
Johann Pachebell - Canon in D. Hoe duidelijk wil je het hebben?quote:Op zondag 7 mei 2006 15:32 schreef jaguar het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=QjA5faZF1A8
Ik wil weten hoe dat nummer heet wat hij (zogenaamd) speelt!
![]()
ik weet de titel van het laatste stukje nu: girl nobody - paperdollquote:Op zondag 7 mei 2006 15:44 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Ik heb wel een stuk tekst van het laatste gedeelte van het fragment weten te achterhalen. Zelfde zangeres volgens mij, maar ik betwijfel of het hetzelfde nummer is.
"Maybe one more push to get me nice and low then sit back and watch me crawl 'cause I'm your paperdoll"
En de eerste is Girl Nobody - My Best.quote:Op zondag 7 mei 2006 16:06 schreef roze-meisje het volgende:
[..]
ik weet de titel van het laatste stukje nu: girl nobody - paperdoll![]()
![]()
![]()
heel erg bedankt![]()
jmd?quote:Op zondag 7 mei 2006 14:20 schreef Parvus het volgende:
"put your hands up for detroit, our lovely city"
Luister hem nu toevalligquote:Op zondag 7 mei 2006 14:20 schreef Parvus het volgende:
"put your hands up for detroit, our lovely city"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |