de klok van je random reader moet goed ingesteld zijn.quote:Op woensdag 3 mei 2006 21:30 schreef greatgonzo het volgende:
que?
ja hoerig, er moet voor het weekend een betaling de deur uitquote:Op woensdag 3 mei 2006 21:31 schreef Q. het volgende:
Misschien Random Reader kapoet. Nieuwe halen bij de bank, had ik ook.
Gewoon ff langsgaan bij de bank, je krijg zo een nieuwe mee.quote:Op woensdag 3 mei 2006 21:32 schreef greatgonzo het volgende:
[..]
ja hoerig, er moet voor het weekend een betaling de deur uit
werk er al mee sinds het beschikbaar werdquote:Op woensdag 3 mei 2006 22:11 schreef erwinrt het volgende:
eerder met internet bankieren gewerkt ? misschien druk je op de verkeerde knop, kijk daarvoor op de help bij internetbankieren
Mijn reader moet inderdaad vervangen worden maar ik merk het wel.quote:Op woensdag 3 mei 2006 22:47 schreef Swingding het volgende:
JIj hebt gewoon geluk dat het nog goed lukt. Ik had eerst ook een batterij onder de 40% waarmee het me lukte. Tot op een dag toch echt geen goede code meer te genereren was. Die van mijn moeder stopte er bij 61% mee. Rabobank heeft ook zelf mij verteld dat dit de oorzaak was van het niet meer kunnen inloggen.
Waar staat 'ie dan op ? Als 'ie +/- 1 of 2 uur afwijkt kan dat komen doordat 'ie bijvoorbeeld vaststaat op GMT of doordat hij zich niets aantrekt van zomer-/wintertijd.quote:Op woensdag 3 mei 2006 22:34 schreef Clairvaux het volgende:
Tijd staat bij mij ook niet goed en batterij staat op 39%, toch kan ik gewoon inloggen.
...
Bij mij staat ie nu op 21.11u.quote:Op woensdag 3 mei 2006 22:55 schreef T_E_O het volgende:
[..]
Waar staat 'ie dan op ? Als 'ie +/- 1 of 2 uur afwijkt kan dat komen doordat 'ie bijvoorbeeld vaststaat op GMT of doordat hij zich niets aantrekt van zomer-/wintertijd.
Yep, even een andere random reader halen. Onder de 60% gaat dat ding gewoon fouten maken.quote:Op woensdag 3 mei 2006 22:26 schreef greatgonzo het volgende:
batterij 53%, tijd verkeerd... naar de rabo dus
tijd kun je toch niet veranderen?
Wow, dan begin je al aardig uniek te raken.quote:Op donderdag 4 mei 2006 00:01 schreef octopussy het volgende:
Ik heb nog steeds de digipass (werkt nog prima trouwens)![]()
ben te lui om bij de bank een random reader te halen.
Geen problemen meequote:Op woensdag 3 mei 2006 23:46 schreef Mike het volgende:
Yep, even een andere random reader halen. Onder de 60% gaat dat ding gewoon fouten maken.
Gebruik je FF?quote:Op donderdag 4 mei 2006 07:59 schreef greatgonzo het volgende:
wazige shizzle, op het werk kom ik er wel in...
maar eens cookies verwijderen oid...
Toch maar een loopje rabobank. Dit is heel normaal als de randomreader op punt van instorten staat. Dan weer wel, dan weer niet. Dan weer verkeerde verzendcodes en de volgende keer lukt het gewoon. Bij de rabo kunnen ze blijkbaar niet iets maken wat het gewoon doet of gewoon helemaal niet meer doet.quote:
Thank joequote:Leuke naam trouwens, Swingding![]()
Digipassquote:Op donderdag 4 mei 2006 00:01 schreef octopussy het volgende:
Ik heb nog steeds de digipass (werkt nog prima trouwens)![]()
ben te lui om bij de bank een random reader te halen.
Klopt ook als de randomreader op is. I.p.v een melding random reader is op, ga een nieuwe halen krijg je allemaal vage foutmeldingen. Erg waardeloos.quote:Op donderdag 4 mei 2006 10:51 schreef Hathor het volgende:
Tsja, ik denk dat die dingen maar een beperkte levensduur hebben, die van mij begint steeds vaker te zeuren dat de kaart fout is, en als ik het dan nog eens probeer lukt het weer wel.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |