Ik weet wel zeker dat t dat is! Ik werk bij Leen Bakker en het viel me meteen opquote:Op zondag 14 mei 2006 14:05 schreef martine1984 het volgende:
Ik zou t niet weten waar t vandaan komt.. heb t namelijk van marktplaats.![]()
Ik dacht dat ik t in t leenbakker krantje had zien staan... of t lijkt er op.
Dat is duidelijk....quote:Op zondag 14 mei 2006 16:32 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik weet wel zeker dat t dat is! Ik werk bij Leen Bakker en het viel me meteen opWel erg mooi!
Netjesquote:Op zaterdag 13 mei 2006 23:47 schreef martine1984 het volgende:
Ondertussen staan er ook al een aantal meubels in de woonkamer, het wordt nu al echt een (t)huis
Mijn nieuwe bank![]()
![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Heb je misschien dan ook een type / merk van de kast en tafel ?quote:Op zondag 14 mei 2006 16:32 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik weet wel zeker dat t dat is! Ik werk bij Leen Bakker en het viel me meteen opWel erg mooi!
Ze zijn allebei van de Britt-serie, de enige serie bij Leen Bakker van wit mdf. Er is ook een eettafel, dressoir, etc. Ik weet alleen geen prijzen of zo uit m'n hoofd. Ik scan de dozen gewoon aan de kassa en dat is 'tquote:Op zondag 14 mei 2006 19:03 schreef Mark_Boelen het volgende:
[..]
Heb je misschien dan ook een type / merk van de kast en tafel ?
Wil er ook zo eentje
Is die er ook in andere kleuren?quote:Op zondag 14 mei 2006 20:00 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ze zijn allebei van de Britt-serie, de enige serie bij Leen Bakker van wit mdf. Er is ook een eettafel, dressoir, etc. Ik weet alleen geen prijzen of zo uit m'n hoofd. Ik scan de dozen gewoon aan de kassa en dat is 't.
[afbeelding]
Niet specifiek deze. We hebben wel series in teak, grenen, licht eiken en zo, maar niet in exact hetzelfde model en met dezelfde greepjes en zo.quote:
Dan moet ik maar eens in de winkel gaan kijken.quote:Op woensdag 17 mei 2006 12:18 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Niet specifiek deze. We hebben wel series in teak, grenen, licht eiken en zo, maar niet in exact hetzelfde model en met dezelfde greepjes en zo.
Gewoon schuren, afnemen en dan hupakee verven.. Je zou voor de zekerheid wel speciale kunststof primer kunnen kopen maar dat is nogal duur..quote:Op dinsdag 23 mei 2006 22:16 schreef martine1984 het volgende:
wil donderdag weer gaan beginnen boven in de slaapkamer.
Het is de planning om de kast in de verf te zetten.. Het zijn van die kunstof deuren.
[afbeelding]
Ik heb alleen geen idee of ik dingen ook moet schurenOf is alleen afnemen met amonia voldoende?? Wie t weet mag t zeggen....
Ik zou het niet voor de zekerheid doen, maar gewoon omdat de hechting van je verf stukken beter wordt. Anders springen op korte termijn al overal hoeken van je verf af, omdat een deur nu eenmaal dichtgegooid wordt.quote:Op woensdag 24 mei 2006 00:14 schreef B.A.Trix het volgende:
[..]
Gewoon schuren, afnemen en dan hupakee verven.. Je zou voor de zekerheid wel speciale kunststof primer kunnen kopen maar dat is nogal duur..
Ik weet het merk niet... papiertjes zijn al weggegooitquote:Op woensdag 24 mei 2006 22:49 schreef Aenarion het volgende:
Mag ik vragen wat voor (groen) behang (met dat motief) je daar hebt? Hoe heet t, merk enz?![]()
Ik mag mn hele nieuwe huisje/kamer van mn ouders gaan inrichten, maar kheb geen flauw idee...![]()
Bedankt voor de tip marsepein.quote:Op donderdag 25 mei 2006 08:29 schreef Marsepein het volgende:
[..]
Ik zou het niet voor de zekerheid doen, maar gewoon omdat de hechting van je verf stukken beter wordt. Anders springen op korte termijn al overal hoeken van je verf af, omdat een deur nu eenmaal dichtgegooid wordt.
Soms kosten bepaalde spullen gewoon geld, en moet je dat uitgeven voor een goed resultaat.
De hele onderkant heeft een andere kleur.... en daarbij hebben de bovendeurtjes een andere kleur dan het bovendeel...quote:Op zaterdag 27 mei 2006 13:41 schreef leusden het volgende:
die hele onderkant met die ladekastjes is een andere kleur???
Ik vermoed dat ze 'gewoon' een stuk uit het kozijn zagen, en hier een nieuw stuk kozijn in gaan plaatsen, dus zegmaar vanuit de hoek 40 cm omhoog/opzij vervangen.quote:Op maandag 29 mei 2006 22:13 schreef martine1984 het volgende:
Heeft iemand misschien enig idee hoe dat houtrot het beste opgelost zou moeten worden?? want dan ik me alvast een beetje orienteren, dan kunnen ze me in ieder geval niet naaien, om t maar ff grof te zeggen.
Dank je....quote:Op vrijdag 9 juni 2006 22:48 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Bij de bouwmarkt is een nieuwe rail ook niet zo duur toch
Verder ben je goed bezig! Schiet al mooi op!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |