Dit kan alleen maar slecht aflopen... alle voortekenen wijzen daarop.quote:Op woensdag 3 mei 2006 20:34 schreef -Wolf- het volgende:
ik begin nu voor het eerst toch een beetje bang te worden voor de afloop...
maar weer koffiequote:
Maakt niet uit... als het maar UEFA-cup is.quote:Op woensdag 3 mei 2006 20:35 schreef BAC het volgende:
ajax terecht als ze verliezen maar groningen in europa?????
Dat kun je niet ontkennen nee.quote:Op woensdag 3 mei 2006 20:35 schreef -Vaduz- het volgende:
Dit is wel bizar zeg, bijzonder knap van Groningen nu al.
Dat gaan ze sowieso hoor.quote:Op woensdag 3 mei 2006 20:35 schreef BAC het volgende:
ajax terecht als ze verliezen maar groningen in europa?????
Blijft een goede spits. 1 kans en hij kan er al inliggen.quote:Op woensdag 3 mei 2006 20:35 schreef erikh het volgende:
ik moet eerlijk zeggen dat ik huntelaar bijna nog niet gezien heb deze wedstrijd
jij luistert zeker ook naar de radioquote:Op woensdag 3 mei 2006 20:35 schreef erikh het volgende:
ik moet eerlijk zeggen dat ik huntelaar bijna nog niet gezien heb deze wedstrijd
Was dat ook niet zo tegen Roda JC?quote:Op woensdag 3 mei 2006 20:35 schreef erikh het volgende:
Dat zeker.quote:Op woensdag 3 mei 2006 20:36 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Blijft een goede spits. 1 kans en hij kan er al inliggen.
na 9 doelpunten in 3 wedstrijden is de koek op ofzo.quote:Op woensdag 3 mei 2006 20:36 schreef marsu het volgende:
1 keer scoren moet toch wel mogelijk zijn?!?
stagequote:Op woensdag 3 mei 2006 20:36 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Idem. Ben nog beetje verslaafd van stage![]()
ik ookquote:Op woensdag 3 mei 2006 20:36 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ik oefen nog iedere dag op stage...quote:Op woensdag 3 mei 2006 20:36 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |