Jeps inderdaad een grote, grote fout.quote:
Davids is idd over-the-hill. Dat jaar op de bank bij Inter om de bankrekening te spekken heeft hem geen goed gedaan... Eigen schuld.quote:Op woensdag 3 mei 2006 21:40 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Dat is jouw mening. Ik vind 10 gele kaarten en één keer rood waardoor je vaak geschorst bent té matig voor een goede spler als Davids.
Leuk dat PSV en Ajax het seizoen afsluiten in de Kuip!quote:Op woensdag 3 mei 2006 21:45 schreef manny het volgende:
seizoen bijna afgelopen. op naar de Kuip
Stam is een goede aankoop. Ten Cate ook. Over Perez heb ik mijn twijfels, maar Ajax zou er beter aan doen om slim te kopen (à la Rosenberg en Huntelaar) en niet terug te vallen op volgevreten over the hill vedetten als Davids.quote:Op woensdag 3 mei 2006 21:43 schreef Radegast het volgende:
[..]
Davids is idd over-the-hill. Dat jaar op de bank bij Inter om de bankrekening te spekken heeft hem geen goed gedaan... Eigen schuld.
Toch zou hij een welkome versterking zijn voor Ajax, al kun je volgens mij net zo goed Kiki Musampa halen...
quote:Op woensdag 3 mei 2006 21:46 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Leuk dat PSV, Ajax en Feyenoord het seizoen afsluiten in de Kuip!
quote:
Hoe zeker is dat al ??quote:Op woensdag 3 mei 2006 21:46 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Stam is een goede aankoop. Ten Cate ook. Over Perez heb ik mijn twijfels, maar Ajax zou er beter aan doen om slim te kopen (à la Rosenberg en Huntelaar) en niet terug te vallen op volgevreten over the hill vedetten als Davids.
Guus heeft trouwens gezegd dat Cocu nog een jaartje blijft, maar dat is off topic
Goede zaken voor Psv. Ajax heeft wel ervaring nodig. Ik zou eigenlijk niemand weten, naast Davids.quote:Op woensdag 3 mei 2006 21:46 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Stam is een goede aankoop. Ten Cate ook. Over Perez heb ik mijn twijfels, maar Ajax zou er beter aan doen om slim te kopen (à la Rosenberg en Huntelaar) en niet terug te vallen op volgevreten over the hill vedetten als Davids.
Guus heeft trouwens gezegd dat Cocu nog een jaartje blijft, maar dat is off topic
Niet officieel, maar wel 99.9 procentquote:
Hoe heette dat oostblok landje ook alweer?quote:Op woensdag 3 mei 2006 21:53 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Wat hebben jullie dan? Jullie vliegen er toch uit tegen FC Kopenhagen![]()
Barca kampioen.quote:Op woensdag 3 mei 2006 21:50 schreef Black-Death het volgende:
[..]![]()
Heerenveen trouwens met 5-0 gewonnen![]()
Farfán gaat ook praten en wil ook nog wel mintens een jaartje blijven.quote:Op woensdag 3 mei 2006 21:51 schreef Nashje het volgende:
[..]
Goede zaken voor Psv. Ajax heeft wel ervaring nodig. Ik zou eigenlijk niemand weten, naast Davids.
Nee. Materiaalhokquote:Op woensdag 3 mei 2006 21:52 schreef Trancelocator het volgende:
De Kuip, is dat niet de dependance van de ArenA?
De Johan Cruijff - schaal, een tiket voor de CL een kans op de bekerquote:Op woensdag 3 mei 2006 21:53 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Wat hebben jullie dan? Jullie vliegen er toch uit tegen FC Kopenhagen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |